Anlamıştım zaten bişeyler döndüğünü ...

885 87 44
                                    

Rüyalar aslında gerçek hisleri yansıtır. Yaşamak istediklerimizi rüya sayesinde hissederiz. Uyanmak istemez ya insan bazı sıkıntılı günlerinde ... İşte ben hiçbir zaman uyanmak istemiyorum. Zor geliyor okula gidip, garip bakışlar altında kalmak... Fısıltılar. Uğultular. Garip bakışlar... Bazı insanlar güçlüdür. Ama ben güçlü değilim zaten hic güçlü olmadım. Her olay karşısında kendi dünyama çekilirdim. Çoğu insan savaşır sorunlarla, ama ben alttan alırdım niye uğraşiyim ki önemsemediğim insanlarla?! Uyanmak istemiyorum bugün, okulun sürtüğü Yeşim kesin yine bir şeyler yapıcak. Bir haftadır bi garip davranıyo...

Ben yataktan kalkmamak için debelenirken "Mercaaan !Biraz daha uyanmamakta ısrar edersen yanına gelicem haberin olsun! " bide annemin sesini duyunca daha çok gömüldüm yatağa . Hayır anne gitmek istemiyorum, sen bana yanına gelcem diyosun.

"Hastayım amaa yaa !!" dememle annemin bagırışları evi doldurdu.Bu kadının nasıl bir sesi var bee ? Zorda olsa kalkabildim yataktan, telefonu bulur bulmaz uykum açıldı. Telefonun kilidini açar açmaz 1 yeni mesaj yazısını gördüm :) Kesin Sena'dan gelmiştir. Bu kızı çok seviyorum yaa !! Sabahın köründe bana mesaj atmış. Gülümseyerek mesajı actim.

Kimden : SARIŞINIM ;)
*Günaydın fıstık*

Yüzümde gülümsemem iyice yayılınca cevap yazdım;
Kime : SARIŞINIM ;)
* Sana da günaydın bebek :)))*

Yazdım gönderdim. Uykum birazda olsa açıldı. Saat ne ara 7:10 olduu ya... Ben daha hic hazırlanmadım ki . Hemen odamdan cıktım koşar adımlarla banyoya gidip elimi , yüzümü yıkadım . Sonra 2 dk da da dişlerimi fırcalayip banyodan çıktım. Dolabın önünde gecircek zamanım olmadığı için hemen altıma siyah taytımı , üzerime de üzerinde bukalemun olan bir kısa kollu tişort geçirdim . Nisan ayında olduğumuz için hava yağmurlu ama ılıktı . Üzerime ince gri bir yağmurluk geçirdim . Hemen turkuaz rengindeki sırt çantamı sırtıma takıp aşağı indim . Ohhh !! Bu kokuu... KREEEPP yapmış annem :) hemen krebimin arasına peyir ve reçel koyup 2 dk icinde sütümle krepi bitirdim . Anneme kocaman sarıldım "Ben çıkıyorumm. "

Yanağımı öpüp "dikkatli ol " diye bağırdı. Saate baktim, saat 07: 27 olmus. Hemen ayağıma turkuaz botlarımı giyip evden cıktım. Dersim 8 de baslicağı için yürüyim dedim . Kulağıma kulaklıklarımı taktım ve

Aydilge : "Yollara düssem " şarkısını dinlemeye basladim .

Herkezin telaşı var gibi ... Sanki herkez bir yere yetisicek gibi .

Okula geldiğimde saat 07:50 olmuştu . Okulumuz dışı gri ve beyaz tonlarının ağırlıklı olarak kullanıldığı 4 katlı ve uzuun koridorları olan bir Sağlık meslek lisesi . Özel okul , kolej degil ama pek bir farkı da yok Ama Istanbul'un en iyi okulları arasında!! Okulumun bir de sevdiğim şeyi serbest kıyafet ve forma olması, yani isteyen forma isteyen sivil giyiniyoo. Hem zaten okulumuzda zengin fakir gruplasmasi olmadığından herkez için ideal.

Okul bahçesine girince derse girmemize az kaldığı için çok kişi olmadığını gördüm. Sadece bizim sınıftaki bizim tayfa var 12 kişi galiba uzaktan pek göremedim. Yanlarına doğru yürüdüm. Beni gorunce Palta ve sena yanıma yaklastılar. Ama yüzlerinde gülümseme değil telaş ve burukluk vardı. Sena kolumdan tutup okula dogru götürmeye daha dogrusu sürüklemeye başladı. Hızla kolumu çektim , noluyoo bee !!

"Hayirdır ? Neler oluyo , bir sorun mu var ?" Sena sanki dilini yutmuş gibi donup kaldı. Kötü birşey olmuş belli ama bana neden söylemiyor lar. Ben Sena'ya bakarken palta sakince yanımıza geldi.Ona baktım , yüzü çok değişikti. Palta'yı ilk defa böyle görmüştüm. " Neler oluyoo ?" Dedim bir umut cevap verir diye. Önce yutkundu "Mercan bak biz senin yapmicağını biliyoruz, inanmadık ama sakin ol lütfen ! "

Allah'ım kafayı yememe ramak kaldı . Tek kaşımı kaldırıp iyice tedirgin olan suratımı saklamaya çalışmadım. Tekrar yutkundu " Bütün okul Yeşim' in parasını senin çaldığına inanmış. Nasıl oldu bilmiyoruz , nerden bu kanıya vardılar ama yani yapmamışsındır sen kaç yıllık arkadasımızsın biz senin yapmadığını biliyoruz."

Bir hıçkırık kaçtı bogazımdan "Neee !! B-ben , ne parası ??? "


Valla ben böyle kısa ama sık bölüm yazmayı düşünüyorum. Umarım güzel olmuştur .

Yorum yapmayı unutmayın !!! :))
Bu arada medya da Mercan var :)

Bu Sefer OlucakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin