O evin hayatımı bu kadar değiştirecegini nerden bileyim !!

600 84 36
                                    

   Çaresizlik , nefret , umut, kibir... Bunlar insanları besleyen duygulardan sadece bir kaçı . Şu an ne hissetmek istediğimi , ne hissetdiğimi hiç birşey bilmiyorum. Sanki dünyam başıma yıkıldı.

Nasıl beni hırsızlıkla suçlar, bütün okul buna nasıl inanır.

Amaa bana bunu neden yaptı . 'Yeşim' okulun popüler kızı, güzel bir vücudu, bebeksi bir yüzü, masmavi gözleri var , saçları belinde biten kızıl saçlı bir kız.  2 senedir bana düşman. Liseye başladığımdan beri yapmadığını bırakmadı bana. Bi neden yok ya da var ben bilmiyorum. Şimdiye kadar yaptıklarını hep umursamadım , içten içe kendimi yedim . Bende onun kadar olmasada okulda popüler birisiydim. Ama ne onun kadar guzel ne de onun kadar kötüyüm. Buu son yaptığııı.Napmalıyım, nasıl tepki vermeliyim . Şu an zaman dursa ...Keşke

Gözümden bir yaş düştü istemsiz olarak sonra bi tane daha . Sena ve Palta vereceğim tepkiyi bekliyorlardı. "Nerden çıkmış , benim yaptığımı nerden çıkardılar.  " ağzımdan dökülen kelimeler göz yaşlarımı daha da hızlandırdı.  Hıçkırarak ağlamıyordum. Sadece hızlı hızlı yaşlar akıyodu gözlerimden. Sena omzumu sıvazlayıp "Sabah sana mesaj attım ya , sonra bana bir mesaj geldi. Yeşimin aradaşı varya Rabia" hemen elini omzumdan çekip cebinden telefonunu çıkardı. Mesajı açıp bana uzattı

*Kimden : Sürtüğün arkadaşı
   Sena, hemen okula gelmen lazım...  kötü şeyler olucak , sakın Yeşim'e söyleme mesaj attığımı :(  *

Mesaji okudum ve telefonu Sena'ya verdim . " Mercan ! Müdür seni odasında bekliyoor . " sesin geldiği tarafa baktım okul nöbetçisine doğru yürümeye başladım . Palta'yla Sena'nın bakışlarını sırtımda hissedebiliyordum. Okula girdiğimi gören öğrenciler bana bakarak fısıldaşmaya başladılar. Hiç birine aldırmadan ikinci kattaki müdür odasına çıktım. Kapıdan girmeden önce derin bi nefes alıp kapıyı tıklayıp içeri girdim. Yeşim koltuklardan birine oturmuş ağlıyordu.

Kafamı müdüre  çevirdim " hocam beni çağırtmışsınız ? " Eliyle koltukları gösterdi. Yeşim'in karşısındaki  deri koltuğa oturdum.

Ben Yeşim'i süzerken " Mercan ,böyle bir şeyi nasıl yaparsın şimdiye kadar yaptıkların zaten doldu taştı ama hırsızlık nedir yavrum. Neden yaptın"  Olanlara hâlâ anlam veremiyordum. "Hocam benim olaylardan haberim bile yok . B-ben hiç bırşey çalmadım. Bunu da nerden çıkarttınız "

Müdür tam birsey söylicekti ki Yeşim başını kaldırıp alaycı ifadeyle gözlerime baktı       " yalan söyleme, Merve görmüş, öğlen arası sınıfta çantamı karıştırken ,bide hâlâ yalan söylüyorsun . Gerçi sen hırsızlık bile yapmışsın yalan mı söylemiceksin . " diyince 

Sinirimden iyice tırnaklarımı kemirmeye başladım.

  "Mercan , ailene haber vermemiz gerekiyordu böyle bi durumda ama Yeşim arkadaşın insaflı çıktı da 2 hafta uzaklaştırmayla kurtuldun yine . " Ne söylesem bana inanmicaktı zaten üstelemeden odasından çıktım. Okulun bahçesinde kimse kalmamıştı herkes derse girmis olmalı. Okuldan çıkar çıkmaz şimdi napıcam ben diyip yürümeye başladım yürümek her zaman iyi gelirdi bana.

Kaç saattir yürüyorum farkında bile değilim ama biraz daha sakinlestim . Telefonumu cıkarttım. Saat 3:45, okul çıkış saatime daha 1 saat kadar var . Nerdeyim diye etrafıma baktım. Yanımda ağaçlar , 4 tane müstakil ev var. Tam karşımda kii evee hayranlıkla baktım . Acaba içinde yaşayan var mı kii . Hayatımda hiçbir ev boyle dikkatimi cekmemisti. Eve doğru yürümeye başladım. Bahçe kapısı tahtadan yapılmış biraz ufak bir kapıydı. Evin bu kocaman bahçesıni  görünce gozlerim faltaşı gibi açıldı. Evin arkasında olduğu için denize bakıyodu . Biçok ağaç var ve ağaç ların herbirinin uzerine bez sarılmış ve beze kağıt iğnelenmis . Eve merakım gittikçe artarken, daha da ilerlemeye başladım. Acaba burası kimin eviydi ? Sahibi nasıl bir adamdı??? Aklımda bunları tartışırken . İki ağacın arasına kurulu olan hamağı gördüm. Buna inanamıyorum !!! Hamağın renkleri turkuaz siyah renklere boyanmış. Benim en sevdiğim renk turkuaz bu yüzden bu kadar begendim. Bir o kadar da şaşırmıştım.

Evin sahibine merakım git gide artarken evin girişine doğru merakımı yenemeyerek yürümeye hatta koşmaya başladım. Ev biraz eski müstakil ama çok güzel bir evdi .

Beni neyin beklediğini bilmeden kapıya vurdum. Acaba nasıl biriydi?

Belki yaşlı bir kadın evin içinde bir sürü kediyle yaşıyodur. Belki çocuklarını çok seven bir baba ve anne yapmıştır bu hamağı , bu bahçeyi , çocuklarda bu evde burda hayatlarını sürdürüyolar ... Belkide bir organ mafyası çocukların dikkatini çeksin de buraya gelsinler diye böyle bir ev yaptılar...

Kısa oldu kusura bakmayın inşallah beğenirsiniz
Yeni bölüm daha dün yazmıştım . Dayanamadım bir bölüm daha yayınladım :))
Eleştirin, bol bol yorum yapın.  Yanlışım varsa begenmediginiz birsey varsa eger elestiriye açığım .
Votee vermeyi unutmayın ;)

Bu Sefer OlucakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin