Güneşin, ışıklarını gözüme göndermesiyle uyandım. Gece gerçekten yorgun uyuduğum için son derece uykumu almış bir şekilde açtım gözlerimi . Telefonumu alıp saate baktım ki daha okula gitmeme 1 saat vardı. Hemen instagram a girdim ve bir kaç fotograf beğendim . Sabah sabah iyi geliyordu.
Karnım guruldayınca kendi kendime kıkırdadım. Artık midemde bi canavar olduğunu düşünmeye başlamıştım. Oturduğum yatağımdan kalkıp ayağıma panduflarımı geçirdim . Ve evimin en nadide yeri olan mutfağıma koştum.
Mutfak benim için kana susamış bir vampirin bulduğu kan gibiydi. Hemen kendime kocaman bir sandvic yapıp hızlı lokmalarla mideme hüplettim.
Hemen odama çıkıp yatağımı düzenledim . Üzerime salaş sarı bir tişört ve altına da açık renk kotumu giydim . Saçlarımı düzleştirip salık bırakmayı tercih ettim. Beyaz sporlarımı giyip üzerime hiçbirşey almadan evden çıktım . Birden sırtımda bir boşluk hissedince çantamı almadığımı fark ettim eve girip çantamı alıp evden çıktım. Kulaklıklarımı takmamıştım. İç sesimle hiç başbaşa kalmak istemiyordum . Çünkü düşüncelerim hep canımı acıtıyordu...
***
2. Dersin sonuna doğru kafam daha fazla duramayıp sıraya düştü. Uykusu olmayan bir insan bile tarih dersinde uyurdu . Tarihçimiz Kemâl hoca, Osmanlı dönemini bizzat yaşamış gibi anlattığı için masal gibi geliyordu. Kurtarıcımız teneffüs zili yetişti son anda , herkez sevinç ve zafer çığlıkları atarak sınıftan çıktılar.
Ben sınıfta kalmayı tercih etmiştim .
Kulaklıklarımı takıp 'Pinhani : Ne güzel güldün ' şarkısını açtım ve gözlerimi kapattım.
Omzuma dokunan elle irkilirken kulaklığımı çıkarıp arkamdakı kişiye döndüm. Bana gözlerini dikmiş bakan Berkay ı görünce 'gene noldu ' edasıyla ona baktım " efendim ".
" Şey Mercan bugün çıkışta birşeyler yapalım mı " dedi çekingen bir tavırla . Bana çıkma mı teklif etti bu şimdi . 'Berkay' okulun yakışıklı ama çok popüler olmayan çocuğuydu. Daha önce çok konuşmamıştık ama kötü birine benzemiyordu. " bugün bir planım yok , olabilir " dedim . Çok hevesli değildim açıkçası. Biraz eğlenmis olurum diye kabul ettim . " tamam çıkışta okul kapısında bekliyorum , seni " seni , uzatarak söylemisti. Kafa sallayıp önüme döndüm.
Okul bitiminde herkez adeta The Walking Dead 'den fırlamış bir zombi havasıyla sürünerek eşyalarını topluyordu. Bende dahil...
Okul kapısına gelince arabasına yaslanmış bir şekilde etrafa bakınan Berkay'ı gördüm ve yanına ilerledim . Beni görünce gülümsedi ve şoför koltuğunun yanındaki tarafın kapısını açtı.
Yol boyunca ikimizde radyoda çalan şarkıyı mırıldanmıştık. Sonra yol kenarında annesini emen 4 tane yavru kedi görüp inip sevmiştik.Berkay eğlenceli , kafa dengi biriydi . Ve kibar bir çocuktu.
Kapımı açtı ve gülümseyip inmemi izledi . Sahil kenarına gelmiştik. Yürümeye başladık . Denizin sesi kulaklarıma işlerken yürümeye devam ettim.
"Nasıl gidiyor , Mercan "
"Nasıl olsun boşu boşuna oksijen kullanıp gidiyooruz(!) , falan diyeceğimi düşunme. Herşey yolunda kitaplarla yaşayıp gidiyorum."
Gülümsedik ikimizde.
" Çok farklı bir kızsın . "
" Galiba .'
"Şey ben seninle şey konuşucaktım . "
" Ne ?" Diyip yüzümü ona döndüm.
"Sana bir sürprizim vardı . Ama çok kararsızım beğenmezsin diye çok korkuyorum."
"Sürprizmi ?" Uzun zamandır kimse sürpriz yapmamıştı. Ben sürprizleri çok seven bir insan olarak dayanamadım.
"Çok merak ediyorum ."
Yüzündeki gülümseme yayılınca elimi hızla sıcak avuçlarına alıp çekiştirmeye başladı. Ona hızlı adımlarla eşlik ettim .
Ufak bir balıkçı kulübesine benzeyen tahdadan yapılmış yerin önüne gelince elleriyle gözlerimi kapadı.
"Çok merak ediyorum "
"Umarım beğenirsin" diyip ayağıyla kapıyı açtığını duydum.
Elleri hala gözlerimi karanlığa gömerken dayanamadım vee
"Gözlerimi aç yoksa seni öldürürürüm" diyip kıkırdadım
Yavaşça ellerini gözlerimden çekince şaşkınlıktan dilimi yutmuştum (!)
"S-sen ... Nasıl olur..."
Daha cuma günü bölüm yazmıştım. Ama canım sıkıldı böyle kısa bir bölüm yazdım . Umarım beğenirsiniz. Bide vote vermeyi unutmayın lütfen . Gerçekten ne kadar çok vote olursa ilham o kadar çabuk gelip kalıyo yanımda. Beğenmeniz dileğiyle...
Öptüm bayyy :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Sefer Olucak
Teen FictionHayatında aşkla uzaktan yakından alakası olmayan kız ve bir de hayatını değiştiren ev ;)) ♥ Hayat bazen bizlere ikinci bir şans vermeyebilir. Hayatta tesedüfler her zaman vardır. Aslında bir bakıma insanlar sayesinde varlardır. Aşk aslında öyle bas...