Sondaki açıklamayı okursanız çok sevinirim .
Hepinize iyi okumalar . Yorum yapmayı unutmayın..."Kim girebilir ki? Kapıyı çıkarken kilitlediğine emin misin Mercan ?"
Oflayarak yorgun nefesimi omzuna yaslandığım Enis'in boynuna doğru verdim.
"İnan bilmiyorum. Ama kapattığımı sanıyordum. Hatta kilitlemiştim bile!"
Şu zamanlarda neden sürekli saçma sapan şeyler benim başıma geliyordu. Ne günah işledim diye de soramıyorum . Say say bitmeyecek çünkü.
"Tamam şimdi sen uyu sabah kalkınca bakarız neler olduğuna, saat çok geç oldu." Kolunu iyice belime dolayınca oturduğum yerde kafamı iyice göğsüne gömüp gözlerimi kapattım.
"Oturduğun yerde uyumayı düşünmüyorsundur umarım..." deyip kolunu belimden çekip aramıza biraz mesafe koydu.
"Uyuyamam ki . Böyle durumlarda uyuyamazdım küçükkende ."
Yüzünde buruk bir tebessüm oluşunca "Biliyorum. " diyip sol elini yanağıma koydu.
"Nerden biliyorsun?" Sorduğum da soru yani (!) . Genelde insanlar da böyle davranır .
"Bilmem tahmin etmiştim doğru çıktı. "
Gözlerimi kırpıştırarak "Tamam uyumaya çalışırım o zaman." Diyerek yatağımın üzerine koyduğum pikeyi odamdaki kanepeye serdim . Yastığıda yerine koyup "Yatak da mı yatarsın kanepede mi ?" Diye sordum.
"Uyuyabiliceğinden emin değilsin demi !"
"Uyurum ben , hava aydınlanmak üzere yatalım . Ben koltukta yatıyorum. Yatakta sen yat ."
"Peki tamam hadi yat önce sen ."
Koltuğa uzanıp pikayi iyice üzerime örterek Enis'in olduğu tarafa döndüm . "Bak yattım sende yat hadi ."
O da benim yatağıma uzanıp üzerine pikeyi örttü. Bana doğru dönerek "Şimdi gözlerini kapat ve benim evime ilk geldiğin günü düşün olur mu ?" Dedi.
Bende gözlerimi kapattım ve okuldan uzaklaştırma alıp Enis'in evini bulduğum günü düşündüm.
Kaç ay olmuştu ki ? Iki ay falan olmuştu galiba. Uzun zamandır hayatıma Enis isimli bir kahraman dahil olmuştu. Başlarda gerçekten sapık veya takipçi falan olduğunu düşünsemde sonradan ne kadar iyi niyetli biri olduğunu anlamaya başlamıştım.
Sanırım güvenmeye başladım ona , alışmaya başladım . Farkındayım . Hayatımda iyi ki tanıdım dediğim insanlar arasında ilklere girdi neredeyse.
O gerçekten çok iyi bir kahramandı. Belki tamamen benim kahramanım değil di ama ... Insanın ihtiyaç duyduğu birşeydi Enis.
"Enis ."
"Mercan ?"
"İyi geceler Kahraman "
"İyi geceler Mercan "
~Enis'den~
Gözlerini kapatalı yarım saat olmuştu ama hâlâ uyuyamadığı için yerinde , yattığı koltukta bir o tarafa bir bu tarafa dönüp duruyordu . Uyayamayacağını biliyordum zaten. Bende de uyku falan kalmamıştı . Zaten hava aydınlanmakla aydınlanmamak arasında bir yerlerdeydi .
Üzerimden battaniyeyi ittirip bacağımın tekini yataktan sarkıttım. Mercan'ın da uyumadığını bildiğimden çok fazla sessiz olmuyordum . Uyumadığı halde uyuyabilmek umuduyda gözlerini sıktığı bembeyaz yüzüne bakınca anlaşılıyordu.
Küçükken de böyle korkardı. Her şüphelendiği olayı direk hırsız girmişe bağlayan sonrada uyuyamayan küçük kız , şimdi de aynı şeyi yapıyordu .
"Uyumadığını biliyorum ." diyip yatakta oturur pozisyana getirdim kendimi .
Sanki görmekten korktuğu birşeye bakacak gibi yavaşça ve ürkekçe araladı gözlerini . "Uyuyamıyorum . Baksana sende uyumamışsın ."
Gülümsedim . Yatakta kolumun üzerine doğru eğildim . Uykusuzdum ama eğleniyordum.
"Bende uyuyamadım , bu saatten sonrada uyuyamam zaten . "
"Benim de uyuyasım yok zaten. "
Bırşey yapmak istiyor gibi kıvranmaya başlayınca "Hadi sahile inip güneşin doğuşunu seyredelim, sonra da gelip kahvaltı yaparsın . " deyiverdim .
Yüzünde oluşan ifadeyle kabul ettiğini anladım ama sonra birden birşey unutmuş gibi bana bakıp "Kahvaltı yaparsın mı ? Sen nereye gidiceksin ?"
" Islerim var benim . Onları halletmem lazım ."
Ne işi diye sormasını beklememiştim ama yine de bir tepki falan verir diye düşündüm ama o "Ben üzerime birseyler giyip gelirim , hadi kalk sende ." Dedi.
Eve kimin girdiğini bildiğim için önce ondan başlamam lazımdı...
OKURSANIZ ÇOK SEVINIRIM
Şimdi buraya böyle bir sezon finali koydum ama bir nedeni var . Benim hikayem ne fazla uzun soluklu ne de benim de hoşlanmadığım, olayların çok hızlı geliştiği o kısa hikayelerden. Aslında okul açılmasaydı yine yazmaya devam edicektim . Ama bu sene kpss olduğu için istemesemde giremicem wattpad'e artık .
Sezon finalinin yazdığım kadarını yayınlamak istedim nedense ... belki 3 part dan bile oluşabilir . Yani ne kadar yazdıysam o kadar yayınlayabilirim . Beni anlayacağınızı biliyorum . Bir süredir wattpade girmemiştim bu sürede mesaj kutum ilk defa bu kadar dolmuş. Yeni bölüm bekleyenlerin olması nedense çok mutlu etti beni . Sınavlarım başlamadan veya ilk fırsat bulduğumda sezon finalini yazmaya devam edicem...
Sizi seviyorum ♥ iyi ki varsınız . Herşey güzel olsun hayatınızda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Sefer Olucak
Teen FictionHayatında aşkla uzaktan yakından alakası olmayan kız ve bir de hayatını değiştiren ev ;)) ♥ Hayat bazen bizlere ikinci bir şans vermeyebilir. Hayatta tesedüfler her zaman vardır. Aslında bir bakıma insanlar sayesinde varlardır. Aşk aslında öyle bas...