Ellie Goulding : Starry Eyed"Hiç konuşmadığın birine aşık oldun mu ? " Sena'yla beraber yine haftada bir yaptığımız kaynatma gecesinin başındaydık. Ben yine can sıkıntısından saçma salak sorularıma başlamıştım. Odamdaki puflara iyice yayıldım ve Sena'nın saçma soruyu cevaplamasını bekledim. Elindeki telefonla uğraşıyordu . Geldiğinden beri yüzünde aptal bir gülümseme vardı. Benimle ilgilenmeyişi iyice sabrımı taşırınca bacağını cimcikledim . Çığlık atarak bacağını ovmaya başladı. " Knka sen kafayı falan mı yedin . Niye bacağımı cimciikliyosun. Öfkeyle bakıyordu. Okadar da acıtmamıştım. "Kızım benimle ilgilen ya canım sıkıldı. " yavru kedi bakışlarımdan birini gönderdim . " Mercan kendini eve kapattın 1 haftadır. 1 hafta kaldı okula dönmene . Daha niye bu kadar dert yapıyorsun ki . Biz Yeşim'in işini halletik , senin yapmadığını itiraf etti . Sıkma canını ... " sena benim hep yanımda oldu ya . Ne biliyim olmayan kardeşim gibi aynı. Hani insanın birçok arkadaşı olur , ama butun sırlarını, dertlerini birisine anlatabilirsin . İste o tam olarak da böyle.
"Film izleyelim mi ? " dedim canım iyice sıkılmıştı.
" Olurrrr!!!! "
" Korki filmi izleyelim bugün. "
'Kızım sonra uyuyamıyosun , malsın sen ! "
"Pliizzz " zz'leri iyice uzattım
" Kendin kaşındın, hadi aç hangisini istiyorsan "
Hemen laptopumu alıp 'rec' filmini açtım. Bayadır izlemek istiyordum .
Film boyunca çok korkup çığlık atmadım , genel olarak ağlamıştım. Helee sonuu ... öyle son mu olurr ya. Adam sevdiği kadın için kendini tehlikeye attı. Adı üstünde film ! Aşk sadece filmlerde olur zaten ...
Film boyunca ağladıgım için Sena baya bir küfür mırıldanıp , film biter bitmez de bana ' malsın ' bakışı atıp eve gitti. Bende laptopu kapatıp yatağıma uzandım .
Bir haftadır o eve gitmedim . O notu bulunca biraz tedirgin oldum . Sonuçta o evin bir sahibi vardı. Ben olsam evime tanımadığım birini sokmazdım. Evin sahibide mutlaka rahatsız olmuştur.
*****
Okulun bahçesine girdiğimde herşey eski haline dönmüştü. Olaylar unutulmuştu. Okula girince müdür bey beni odasına çağırtıp özür dilemisti . Bende fazla üstünde durmamıştım zaten . Bizim sınıfın önüne gelince bizim tayfanın beni beklediğinı gördüm. Hepsine tek tek sarılıp özlem giderdim. Dersin başlamasına 5 dk kala sınıfa girdik. Ben duvar kenarında 3. Sırada oturuyodum yanımda da Dağhan oturuyordu. Normalde Sena'yla oturuyodum. Ama hocalar çok konuşmamızdan şikayetçi oldukları için ayrılmak zorunda kaldık. Genelde ders boyu uyuduğum için Dağhan'la doğru düzgün konuşmuşluğumuz yoktur.
'Dağhan' uzun boylu , esmer , hafif dalgalı saçları olan yakışıklı bir çocuk . Tabi ben ilgilenmediğim için umursamıyorum sıradan arkadaşım.
Palta orta da 4. Sırada sevgilisi Gizem yengeyle oturuyordu . Sena da onların önünde sınıfın ineği Furkan'la oturuyordu . Çocuk inek falan ama harbiden taş çocuk.
***
Sıramda okul bitimine kadar uyumuştum. Bir ara beni öğle yemegine çagirmislardi. Ama ben tersleyip uykuma devam etmiştim. Çıkışta; Palta, Sena, Gizem yenge beraber dondurma alıp dolaşmıştık. Ben sıkılıp kendimi eve bıraktırmıştım. Simdi odamda büyük bir şevkle coğrafya çalışıyordum. 3 sayfa not çıkarıp hepsini ezberledim. Sonuçta coğrafya önemli...
Çok yorgundum iyi bir banyoya ihtiyacım vardı. Telefonumu yatağıma koyup banyo ya gittim . Küveti iyice doldurup papatya kokulu duş jelimi bolca döktüm. Kuvete girip gözlerimi kapattım.
Bir haftadır gelmediğim evdeydim. Herşey aynı değildi, eşyaların çoğu yok salonda koca televizyon , simsiyah olan yatak odası bembeyazdı. Heryerde kan izleri vardı .
Bastıgım her adımda çıplak ayaklarım biraz daha kırmızıya boyanıyordu. Bahçeye çıkınca bahçe resmen bataklıga dönmüş her yerinde çöpler bulunan konteyner a dönmıstü. Ilerlemeye devam ettim . Ağaçlara bağlı olan kağıtlar hafif parçalanmıştı. Tek tek okumaya çalıştım. Ama sanki hiç bilmediğim bir dilden yazılmıştı.
Kağıtları bırakıp hamağa doğru yürüdüm. Yürüdükce hamakta bir vücut belirmeye başladı. Yavaş yavaş gözleri oluşmaya başladı.Ani bir sarsıntıyla kalktım. Küvette ufak bir boğulma tehlikesi geçirdikten sonra nihayet kendime gelebildim. Dürtenin annem olmasi biraz iyi hissettirdi. Durulandıktan sonra üzerimi giyinip odama gittim saat 10 olmuştu 1 saattir banyodaydim. İlginç bir kabus ya da rüya görmüstüm . Geriye kalan sadece bal rengi gözlerdi, zihnimdeki gözler gitmiyordu. Niye böyle bir rüya gördum anlamamıstım ama...
Telefonuma gelen ani mesajla düşünce balonlarım kayboldu . Elime telefonu aldım :
Kimden: 05#########
* Neden gelmiyorsun ? *
Kime : 05#########
* sen kimsin ? *Gece gece kesin yanlış göndermişlerdir diyip yatağıma girip cenin pozisyonu aldım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım....
Bir buçuk hafta oldu anca yazabildim ilk bölumde biraz düzenleme yaptım . Umarım beğenirsiniz voteee vermeyi unutmayın . Voteler ne kadar çok olursa o kadar sık bölum gelir...
Yorumlarla düşuncelerinizi bildirebilirsiniz ..
Öptüm :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Sefer Olucak
Teen FictionHayatında aşkla uzaktan yakından alakası olmayan kız ve bir de hayatını değiştiren ev ;)) ♥ Hayat bazen bizlere ikinci bir şans vermeyebilir. Hayatta tesedüfler her zaman vardır. Aslında bir bakıma insanlar sayesinde varlardır. Aşk aslında öyle bas...