Evde tek başına..

321 30 23
                                    

Multi de Enis var . Iyi okumalar .♥♡★☆

"Sen beni dinlemiyo musun yaa " Sena'nın cırlamasıyla tırnaklarımı yemeyi bıraktım.

"Ne bağırıyosum ya dinliyorum işte Berkay? "

"Berkay' la konuşuyoruz. "

"Nasıl oha konuşabiliyomusunuz (!) "

"Kızım alay etme ya , çok tatlı çocuk 2 gündür mesajlasıyoruz . "

"Ee " dedim umursamazca.

"Galiba hoşlanıyor benden ." Dedi 32 diş sırıtarak.

'İyi . Hayırlı olsun gülüw."dedim alay ederek .

"Bu kadar mutlu olmasam kızardım ama çok mutluyum."

"Hıhı " diye garip bir ses çıkarttım . Biliyorum arkadaşım adına sevinmem gerekirdi ama aklım Enis de kalmıştı. Bir daha karşılaşırmıydık acaba . 'Gerçi seni ararım , aradığımda aç 'demişti ama,

Yok ya neden arasın ki.

Kiminle kalıyordu ki o evde. Babamla yaptık demişti ama babasını hiç bir gittiğimde görmemiştim. Belki şehir dışında falandır.

Düşüncelerimden sıyrılıp Sena'ya baktım. Sırıtarak bana bakıyordu. Onu öyle görünce bende kahkahalarla gülmeye başladım. Bu kız hep böyle olmak zorunda mı.... Şurda iki çift şey düşünemiyorum ya.
Şu an dışardan biri bizi görse delirdiğimizi sanardı çünkü bir nedeni olmadiğı halde yerde ayaklarımızı vurararak gülüyorduk.

Sena'nın telefonu birden çalmaya başlayınca kahkamıza son verdik ve bağdaş kurarak oturduk .

"Kim arıyor. Açsana telefonu."

"Ohaa ! Berkayy . Sakinim . Sakin. Sakin. Açıyorum." Dedi . Mal işte.

'Alooo Berkay , iyiyim senden naber? Iyi ya Mercan'la oturuyoruz. Evet evet kız günü. Sen napıyosun.? Anladım. Bilmem ki...
Yok ya Mercan ne kızıcak o da zaten canı sıkkın uyicakmış. Evet buluşalım. Yani fark etmez. Tamam . Olur adresi mesaj atarım. Nerden biliyosun? Haa anladım . Tamam ama benim üzerimi degistirmem gerek. Neyse tamam burdan giyerim. Hıhı. O zaman yarım saat sonra . Peki görüşürüz . Tamam bay bay. Ne ? Ha evet teşekkürler. '

"Sonunda, ne konuştun be ." Salak telefonu kapatalı kaç dakika olmuştu hâlâ sırıtıyordu.

"Ya ben bu çocuğu yerim ya."

"Kızım ağırdan al biraz lan ." Hemen atlamasından nefret ediyordum. Gerçi Berkay'ın kötü bir çocuk olduğunu sanmıyorum ama yinede böyle de olmaz .

"Uff ya bosver sen ne anlarsın. " biraz bozulmuştum açıkçası . Bu konulardan tamam uzak duruyor olabilirim ama bende dizi izliyorum. Biraz bilgim vardı. Hem nedenini bilmiyormuş gibi konuşuyordu.

"Asma suratını kalk bana kıyafet ayarlayalım . Hadi ." Yarım ağız gülerek ayağının ucuyla dizimi dürttü. Fazla üstemlemeyip gülerek kalktım.

"Kızım çok güzel oldun yaa. Elbise benim ama benden daha çok yakıştı sana yavrum benim " dedim. Cidden çok guzel gözüküyordu. Sarı saçları resmen borda mini elbiseyle harika olmuştu . İzin almadan benim sıkmaya kıyamadığım perfümümü 3 fıs sıkmıştı ve elinden zor almıştım.

"Ya gercekten mi? Benim de içime sindi ya dışımada barbie . " diyip anırarak gülmeye başladığında abartılı bir sekilde yüzümü buruşturdum.

"Yavrucum . Güzel kızsın. Taş gibisin ama neden böyle iğrenç espiriler yapıyorsun. Malmısın annem sen ."

"Şaka şaka ." Diyip yanaklarımı sıktı. Bende gülümsedim yapcak birsey yok abartmak saçma . Her insan kötü espiri yapar ben hariç. Tamam tamam bende yaparım da . Arasıra...

Berkay dan mesaj gelince Yanağımdan öpüp koşarak evden çıktı . Bana bu kadar heyecan yapması saçma geliyordu aslında ama o nedense aşık bir tavuk gibi davranıyordu.

"Allah'ım beni benimle bıraktığın için çok teşekkür ederim. " diyip ellerimi dua eder gibi havaya kaldırıp sonra yüzüme sürdüm. Bağdaş kurup yerdeki pofuduk minderime oturdum. Bir süre, yani yarım saat kadar karşımdaki duvarla muhabbet ettim. Gerçi o sadece dinledi ama olsun iyi gelmişti.

Annem gideli 2 gün olmuştu. Gittiği yerden haber bile vermemisti henüz. Vardım ben diye. Aslında bu kadar düşüncesiz değildi ama son 2 haftadır farklıydı. Bilemiyorum. Umarım sağ salim varmıştır.

Saat 11'e doğru iyice uykum gelmişti daha fazla dayanamayıp yorganımın altına girdim. Huzur bulduğum yerdeydim. Kulaklıklarımı takıp Redd : Beni sevdi benden çok şarkısını açtım ve gözlerimi kapattım. Bu şarkı bana her zaman iyi gelir , huzur verirdi.

Neden geceleri bu kadar yanlız olmak zorundayım ki. En nefret ettiğim şey yanlız kalmak . Özellikle de geceleri aglarken sarılabileceğim biri olmaması yanımda. Gerçekten kötü bir durum, yani hikayelerde sürekli kız odasında ağlar ağlar ama sadece sevdiği çocuk için ağlar. Bazıları aileleri yüzünden , bazılarıda neden çirkinim falan diye saçma salak şeyler yüzünden ağlarlar.

Aslında be de tam olarak ne için ağladığımı bilmiyorum ama galiba şarkının etkisinden olsa gerek gözümden yaşlar yavaş yavaş yastığımı ıslatmaya başlamıştı. Başıma feci bir şekilde ağrı girmişti. Her ağladığım da böyle olduğu için alışıktım aslında.
Ağlamanın şu an pek de iyi bir fikir olmadığını fark edip kulaklıkları ve telefonumu komodinimin üzerine koyup ellerimi bacaklarımın arasına alıp dizlerimi kendime çekerek gözlerimi kapattım.

****

"Tayzecim ne bağırıyosun sabahın köründe saat daha 7 bile değil gir yat ya ."

"Yavrum , evladım görmüyo musun ,sıpalar saksılarıma top atmışlar hepsi yere düşmüş. "

"Ya sen sabahın köründe bunu nasıl fark ettin . Teyzem nolur azcık uyuyim valla bak ben öğrenciyim . Sabahlara kadar sınavlarıma çalışıyorum . Okula git performans yap, git azcık ders dinle , arkadasın varsa saçma sapan sevgili muhabbetlerini dinliyor gibi görün. Gel eve annen aramasın hiç. Gel bide sabaha kadar ağla. Ama bana da yazık...

"Vahh guzuum vahh... Senin ne çok derdin varmış. Benim birtane komşumun kızı vardı . Kız ne ders çalış - "

"Tamam Muzaffere teyzecim tamam biliyorum komşunu. Benim uykum var . Nolur biraz sessiz! " elimle dudaklarımla sessiz işareti yapıp odamın camını kapattım. Uflayarak hafif soğumuş olan yatağıma girip telefonumu elime aldım. Ekranda yeni mesaj yazısını görünce mesajlara girdim.

Kimden : 05#########
*Buluşalım bugün sana göstermek istediğim bişey var. -Enis- *

Oha sabahın altısında ne mesajı ya keşke geceden atsaymış(!) . Numarasını kaydedip cevap yazdım.

Kime : Enis
* Sabahın köründe neden beni mesaj sesinle uyandırıyorsun. Buneee cürret. (Kızgın emojii ) *

Gönderdim. Daha telefonu bırakmadan mesaj geldi. Gözlerimi devirerek mesajı açtım.

Kimden : Enis
* Pek ben uyandırmışım gibi bir halin yoktu. Teyzecim ben okula gidip ders çalışıyorum , performans yapıyorum diye cırlıyodun belli ki Muzaffere teyzeyi unuttun .... *

Oha bu çocuk resmen beni mi gözetliyordu. Nasıl bilmişti. Müneccim boku mu ?

Kime : Enis
*Bir dakika sen nerdesin bi yerime çip mi taktınn yoksa.?????? *

Yazdım ve gönderdim . Daha bir dakika bile olmamıştı ki aşağıdan gelen kırılma sesiyle olduğum yerde donup kaldım. Evde benden başka kimse yok ki ...

Selam yeni bölumü sınavlarım iyice sıkışmadan yayınlamak istedim. Vote ve yorumlar çok az ama olsun napiyim canım sıkıldığı için yazdım. Hiç triplere girmicem merak etmeyim . Hepinizi çok seviyorum.♥♥

Bu Sefer OlucakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin