Pizzacımı oldun sen ?

303 29 37
                                    


Herkese merhaba . Okulların kapanmasına çok az kaldı . Sınavlarım falan olduğu için yeni bölüm biraz geç gelmiş olabilir. Şu okullar kapansım bölümler daha uzun olucak . Sizin karneleriniz nasıl bilmiyorum ama ben galiba matematikten kalıcam ve teşekkür alamicam . Umarım sınavlarinız iyi geçmiştir.

Vote ve yorum yapmayı unutmayın . Hatta mesaj bile atabilirsiniz bff oluruz belki . Neyse çok konuşmiyim , iyi okumalar .

Çok öptüm...

Aslında ilk defa böyle hissetmiyordum. Bazı sabahlar sanki yeni bir güne başlamadığımı sürekli yerimde saydığımı düşünürdüm. İnsanlar yatmadan önce hayaller kurup gerçek olmayacağını bildikleri halde, bunu her gece tekrarlarlar. Sabah kalkınca yeni bir gün, yeni olaylar, hatta belki yeni başlangıçlar yapmak için bir umut beklerler .
Ama uyandığında geceden kalma hayallerin gerçek olmayacağını tekrar ve tekrar anlarlar. Ama pes etmezler.

Şu günlerde hiç olmadığı kadar amaçsız hissediyordum kendimi . Sinemaya gitmemizin üzerinden üç gün geçmişti. Berkay ve Sena dahada yakınlaşmışlardı. Palta'yla Gizem nedensiz bir şekilde kavga edip küsmüşlerdi sinema çıkışında. Zaten sınav haftası olduğu için evden okula , okuldan eve gidip gelmek dışında pek birşeyle uğraştığım söylenemezdi . İlk sınavlarım yüksek olmadığı için , ikinci sınavlara gerçekten iyi hazırlanıyordum.

Matematik soruları iyice içinden çıkılmaz bir hal alınca iki saattir aralıksız çalıştığımı ve beynimin durduğunu anladım . Resmen şu an elinde bir kova balık tutan bakıcısına açlıkla bakan bir fok balığı gibi hissediyordum. Biraz göbeğim çıktığı için günde bir öğün yemek yiyiyordum. Aslında büyük bir sorun değildi benim için ama sınavlara çalışmaktan iyice göt büyütmüştüm.

Matematik kitabına "seninle işim bitti . Paranı komodinin üzerinden alırsın" deyip kitabı masanın üzerine koydum. Uyuşan ayaklarımın üzerine bastığımda biraz zorlansamda sonunda dengemi sağlayabilmiştim. Ayaklarıma panduflarımı geçirip iki gündür benimle oyun oynamayı bekleyen Güvuz'u ( Mercan'ın kedisi ) aramaya başladım. Odalara tek tek girip, en son banyoyada baktıktan sonra banyonun kırık kapısını yaptırmadığımı fark ettim . Zaten Güvuz da küvetin kenarına kıvrılıp uyumuştu.

Şu an onu ne kadar sevmek gelsede içimden , Enis'in kapıyı hayvan gibi kırıp gittiği gün geldi aklıma. Daha çok tanımıyordum Enis'i ama kötü biri gibi durmuyordu. Bu yüzden tekrar gelse çok da korkmazdım.

Mutfağa inip buzdolabını açınca büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. Dolap resmen tam takır kuru bakır kıvamındaydı. Ne ara bitmişti bu meyveler, kahvaltılıklar .

"Çok güzel. Ben de mutfak masasını kemiriyim bari . Of "

Dışarıya çıkıp alışveriş yapıcak zamanım ve gücüm olmadığı için dominosu arayıp büyük boy pizza söyledim .

Pizza gelesiye kadar televizyon izlemek istemiştim ama Güvuz uyanıp ayağımın yanında dolaşmaya başlayınca eğilip kucağıma aldım . Yumuşacık asker yeşili tüylerini okşamaya başladım. Bundan ne kadar hoşlandığını biliyordum.

Kucağımda Güvuz la beraber uzun koridorun en ucuna bağdaş kurarak oturdum . Evde ip yumağı falan olmadığı için telefonumun kulaklığını Güvuz a doğru sallamaya başladım . O da yuvarlanıp zıplayarak kulaklıkla oynamaya başladı.
Bazen kucağıma çıkıp tişörtümü çekiştiriyordu, bazen çıplak ayağıma acıtmadan tırnaklarını sürtüyordu. Onunla oynamayı özlediğimi fark ettim . Dersler falan derken o da beni özlemiş olmalıydı.

Kapı çalınca Güvuz'u kucağımdan indirerek kapıyı açmak için ayağa kalktım . Koşarak telefonumdan saate baktım . Yine yirmi üç dakikada getirmişlerdi . Hayır. Yani şu 'yarım saate gelmezse bedava ' demeleri tam bir saçmalık . Bir türlü denk gelmedi be. Beleş yesek koca pizza daha da güzel olurdu.

Bu Sefer OlucakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin