Sinema

407 28 24
                                    


Banyoda gördüğüm şeyi ömrüm boyunca unutamicaktım galiba . Banyodan kaçar kaçmaz kendimi odama kilitlemiştim. Utançtan ben bu odadan ömrüm boyuca çıkamazdım. Hayır !Bir insan başkasının evinde özellikle de haber vermeden sadece boxerla küvete yatar ki.

"Mercan " yarım saattir banyonun içinden bu şekilde bağırıyordu. Utancımdan cevap da veremiyorum ki .

"Mercan büzüştüm , ayrıca dondum ." Ne büzüşmesi ne donması . Bir dakika ben çıkarken banyonun kapısını da kilitlemiştim . Ondan mı bahsediyordu.

"Kal orda iğrenç yaratık " sesim titreyerek sonunda konuşabilmiştim .

"Açmak zorundasın kapıyı " bide tehdit ha :

"Zorunda mı ? Vay be " bir süre ses gelmeyince biraz korktum çünkü kapalı alan korkusu falan varsa bayılmış olabilir.

"Bayıldın mı ?" Diye bağırdım.

"Hallettim " diye bağırdı ve kapının kırılma sesi geldi . Ben korkuyla yanına fırladım . En sevdiğim banyo kapım . Ben kapı açık banyoda şarkı söyleyemem ki . Sen beni tüyleri yolunmuş deve kuşu gibi bıraktın be vicdansız .

"Hayvan , aç desen açardık ." Diye omuzlarına vurdum.

"Dedim açmadın . Bende kırdım ." Dedi . Çapkınca bana baktığında biraz önce gördüğüm manzara aklıma geldi ve iyice kızardım . Normalde kızarmazdım hemen ama benim gördüğümü görseydiniz sizde kızarırdınız . Sonuçta hergün çıplak erkek görmüyoruz bizde .

"Kızardın "

Söylediği şeyi dinlemeden banyoya girdim ve ordaki tişört ve çorabını getirip kucağına koydum .

"Git "

"Neden ?" Birde neden diye mi soruyordu . Daha yeni tanıştığım biriyle aynı evde kalmıcaktım tabi ki . Üstelik onu çıplak görmüştüm. Töbe Allahım .

"Oğlum kalamassın burda anlamıyon mu ? "

"Emin misin ? Tamam kaslarımı görmüş ilk kız değilsin ama böyle tepki veren ilk kızsın . Bu kadar mı heyecanlandın. "

"Senin yüzünden göz zevkim bozuldu ."

"Belli ." Dedi bide pişmiş kelle gibi sırıtarak. "Sırıtma ve git koçum " diyerek iyice kırolaştım .

"Koçum deme lazım olur ."

Sırıtarak "Kurban bayramında çağırırız ." Diyerek zafer kazandım. Gözlerini devirip "iğrençti." dedi.

Daha çok sırıttım . "Giderken kapıyı kapatmayı unutma ."

"Tamam " hayret bu sefer üstelemediğine şaşırmadım desem yalan olurdu. Aslında kalıcak yeri var mı yok mu bilmediğim için biraz vicdan azabı çekiyorum ama aynı evde kalmam doğru olmaz.

"Tamam " diyerek tişörtünü giymesini izledim . Öyle çok fazla kası yoktu sadece karnında çok tatlı görünen baklavaları vardı . Ve genis omuzluydu gerçekten ona çok yakısıyordu omuzları.

"Hadi al son kez bak " diyerek tişörtünü alttan üste göğüslerine kadar kaldırdı. Ben o anda beş dakikaya yakın bir süredir onu izlediğimi fark edip kafamı yukari kaldırdım . Bir de alayla bakması yok mu

"Bakcak olsam sana mı bakarım be " diye bende sırıttım .

"Benden iyisini bulursan söyle bende bakarım ." Diyip kapıdan çıkıp gitti . Bozulmuş muydu ? Yok be gülüyordu çıkarken . Zaten o hayvan bozulmaz ki .

Bu Sefer OlucakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin