Neden ben ?

314 50 21
                                    

Gözlerini dikmiş bana bakıyordu. Tek kaşımı kaldırdım ve ' ne bakıyosun taş çocuk ' der gibi ona baktım. Sanki anlamış gibi alaycı bir şekilde dudaklarını yukarı kıvırdı. Annem iyice çekiştirmeye başlayınca son bir kez o çocuğa bakıp arkamı döndüm ve annemin peşinden arabaya gittim. Arabaya binince annemin suratının asık olduğunu fark ettim . "Bir sorun mu var ?" Diye sordum. "Evde konuşalım tatlım, olur mu ? "

"Olur . "

******

"Kaç günlüğüne gidiceksin ? "

"Fazla uzun sürebilir, ama ara ara konuşuruz . "

"Farkında mısın anne , daha önce beni yanlız bırakmamıştın. Eskiden yanımdan ayrılmazdın. Şimdi nedenini bile söylemeden Muğla' ya gidiceğini söy...."

" Abartma ! Kapat konuyu burda kalıyorsun o kadar. Tek başına yaşamaya alışsan iyi olur . " diye sözümü tamamlamama bile izin vermemisti. "Peki, ANNE . Zaten siz varken de yanlızım. Sorun olmaz ."

Dedim ve merdivenlerden çıkmaya başladım. Ağlamıcaktım . Ağlama , sakın ağlama ...

Kendimi yatağa attım atmasına ama başım deli gibi ağrıyordu. Uyumak istiyordum ama gözlerim ağrıdığı halde kapanmamakta ısrar ediyordu.

Mesaj sesini duyunca telefonumu elime alďım . Mesajlara girdim

Kimden : 05#########
* Sapık değilim .... *

Eveett bir de sapığımız eksikti o da geldi oh oh aman ...Ilk başta cevap vermiyim diye düşündüm sonradan vazgeçip * sen kimsin ? Beni nerden tanıyorsun .... ? * yazıp gönderdim

ve Sena'yı aradım

" alooooğğ " diye anırarak açtığı için telefonu kulağımdan uzaklaştırıp geri yaklaştırdım.

"Sakin ol sarışın ! Naber "

"Valla şu an Palta 'nın ısrarlarına dayanamadım ve arabayla 'Madona Bar ' a gidiyoruz. Seni de cağırcaktık da gel...

"Neden gelmiyim gelicem tabi . Bak aramasam haberim olmicak yaww. " diye sözünü kestim.

"Ohhh o zaman adresi mesaj atarım atla gel arabayla gelme :) " diye bir espiri yapınca yüzümü buruşturdum.

"İğrençsin ! Neyse ben hazırlaniyim görüşürüz. "

"Tamam bebekk acele ett " diye Palta'nın arkadan sesini duydum . Gözlerimi devirip telefonu kapattım.

Hemen üzerime siyah mini bir elbise giydim altına siyah topuklu ayakkabılarımı geçirdim . Aslında pek yürüyemesemde topuklulara karşı bir zaafım olduğu aşikar...

****

Taksiciye parayı verip geldiğim yere baktım. 'MADONA BAR ' tabelasına baktım ve kapıya yürüdüm. İkı tane iri adam bana kücümser gibi bakıp

"Ufaklık burası çocuk parkı değil ." Dedi ve sırıttı. Çok sinirlendim tam birşey söyleyecektim ki "Geldin mi canım. Bizde seni bekliyorduk. " diyerek Sena sözümü kesti. Adamlara 'ne bakıyon ' bakışı atıp omzuna da çarpmayı ihmal etmeden Sena'nın peşinden içeri girdim. Icerisi leş den daha beter bir şekilde ter kokuyordu ve sıcaktı. Ortada dans eden ya da garip hareketler yapan insanlara bakarak Senayı takip ettim .

Palta gilin oturduğu bölüme geldiğimizde iğrenç mide bulandırıci bir manzarayla karşılaştım. Gizem'le Paltayı öpüşürken - ona öpüşmekten ziyade yiyişmek denir di .'görmek kesinlikle beklediğim şey değildi . Palta benim geldiğimi görmüş olacak ki Gizem den nazikçe ayrılıp yanıma geldi ve kollarını bir çocuk gibi boynuma doladı . "Nerdesin tiftik . Özlettin kendini. " diyince bende ona sıkıca sarıldım. Bizi gören Sena'yla Gizem de gelip sarılınca etraftaki insanlar su aygırına tecavüz eden orangutan görmüş gibi bize bakmaya başladılar. Tabi ben onlara dil çıkardığım için önlerine döndüler.

Birbirimizden ayrılıp yerimize oturduk. Ben etrafı izlerken Palta'gil içki söylemişlerdi . Aslında hayatımda bir kere içmiştim. Onda da deli gibi kusmuştum. Ama şu an gerçekten sarhoş olsam kafa dağıtabilirdim. İçkileri getiren yakışıklıyı kesmeyi ihmal etmeden verdiği içkiden bir yudum aldım. İlk yudum biraz mide bulandırıciydı. Ama bir yudum daha aldım ve içkinin boğazımı yakarak mideme inmesine izin verdim. Ben içkiye odaklandığım için Palta'yla Gizemin dans etmeye gittiklerini duymamistim . Kafamı kaldırdığımda Sena 'nın bar taburelerinde oturmuş taş çocuğun tekiyle sohbet ettiğini gördüm. Sarışının sevgilisi yoktu bu da normal bir davranıştı. İçkiden bir yudum daha aldım ve evet sarhoş olmaya başlamıştım.

Rahatlatıcı bir histi. Biraz başım dönüyordu ama takmadım. Barmenin şişe çevirdigini görünce saçma bir kahkaha atarak yanına doğru yürüdüm. Hemen önündeki bar taburesine oturdum. Ve dikkatini dağıtacak bir hareket yaptım. Korkuyla bana bakıp sonra yerde paramparça olan içki şişelerine baktı. Ben gülme kırizine girdiğim için o da bana bakıp kahkaha atmaya başladı.

İçim den acaba çocuğa yavşasam mı diye düşünürken telefonumun titrediğini hissettim. Sarhoştum ama hissedebiliyordum. Telefonumun ışığı gözümü alınca gözlerimi kıstım. Mesajı açtım.

Kimden : 05#########
*çocuğa yiycekmiş gibi bakma . Elimde kalmayın ... ! *

Bu neydi şimdi . Zaten başım zonkluyordu. Burdamıydı sapık şahıs. Uf bir bu eksikti. Zaten hayatım çıkmaz bir sokağa girmişti ...

Barmene baktığım da gözlerini bir yere sabitlemiş tedirgin bir ifadeyle bakıyordu. Baktığı yöne baktığım da uzaktan 20 'li yaşlarda birine baktığını gördüm. Sarhoş olduğum için daha fazla umursamadım ve tuvalete gitmek için koşar adımlarla ayağa kalktım.

Tuvalette uzun bir kusma merasimi ardından sonunda mideyi boşaltmıştım. Biraz rahatlamıştım. Galiba hâlâ sarhoştum çünkü tuvalet kabinin altında bir gölge gördüm. Kafayı yemiştim galiba ben sifonu çekince gölge kayboldu . Kabinden çıkıp aynada kendime baktım. Berbat bi şekilde yüzüm beyazlamıştı.

Tam kapıdan çıkıcakken kapıya yapıştırılmıs turuncu kağıdı gördüm. 'Sana yavşayan çocuğun haddini bildirdim merak etme :) Umarim bu kağıdı tanımışsındır. Çünkü gelmemen gerçekten sinirimi bozmaya başladı .Şimdi hemen evine git . Sarhoşsun faydalanmak isteyen olur falan katil olmak istemem.... '

Evett bu not kağıdı . Yani o evin sahibi mi ? İyide bana emir verme hakkını nerden buldu bu pislik .

" Neeee !!!!! Bana yavşayan çocuk wtf ? " Hemen barmenin o tarafa koştum. İçerde bir kargaşa var gibiydi. Herkez bir yere toplanmıştı. Palta'yı gördüm ve yanlarına gittim. "Noldu burda? "

"Barmenin bayılması dışında mı ? "

"Neee ! "

hemen kalabalıgın icıne yürüdüm ve yerde gözü morarmıs bir şekilde yatan barmene baktım. 'Hadi ama siz ciddi misiniz ?' Neden ben neden neden....

Herkese iyi okumalar . Bol vote ve yorum yaparsanız sevinirim :)

Bu Sefer OlucakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin