Autor Pov.
SMUT: dacă nu vă simțiți confortabil, puteți ignora acest capitol.
Jungkook era nervos când îl trase pe Jimin către un hotel din apropiere, nu era sigur dacă Jimin va trece prin asta, deoarece cei doi vor face un nou pas în relația lor.
Jimin stătea nervos pe pat în timp ce îl privea pe jungkook luând un prosop curat și un halat de baie din dulap înainte să se îndrepte încet spre el.
„ce zici să faci duș mai întâi?", a spus jungkook conducându-l pe băiat și sa dea din cap nervos înainte de a pleca la baie pentru a scăpa de această atmosferă incomodă.
Jungkook chicoti la cât de nervos era, dar ridică din umeri când începu să aranjeze camera, închizând lumina lăsând doar o cantitate mică de lumină pe noptieră, și își conecta telefonul la playerul de muzică pentru a reda muzică pentru a avea o starea de spirit incomodă.
După ce trece 25 de minute Jimin a ieșit din baie acoperit cu halat și părul umed care îi picura apa pe el, jungkook a înghițit nodul care se formează în gât în timp ce-l privea pe cel mai în vârstă mergând încet spre el.
Jimin s-a înroșit, simțindu-se mai emoționat pe măsură ce tânărul a început să-i mângâie obrazul.
"te îmbolnăvești așa", a spus jungkook în timp ce se indepărta pentru a aduce un prosop,pentru a-și usca părul iubitului, Jimin a zâmbit doar în timp ce aștepta venirea iubitului său înapoi.
După ce jungkook a uscat părul lui jimin, el la făcut pe jimin să aștepte în timp ce mergea să facă un duș rapid, cel mai tânăr nu a luat mult timp.
În timp ce a ieșit din baie cu un prosop în jurul taliei, în timp ce celălalt prosop mic pe cap să-și usuce părul."mmm .. ugh..j.jun- nu contează .. "Jimin se înroși când se uită în altă parte, jungkook chicoti ușor în timp ce stătea lângă iubitul său emoționant.
„Știu că totul este nou pentru tine, dar tu mă ai .. Nu ți-aș face niciodată rău .." șopti cel tânăr pe buzele lui jimin în timp ce se apleca să-și ciocnească buzele, jimin zâmbi și le-a atins din nou pe ale lui.
Cei doi s-au îndepărtat, ținându-și fruntea unul de celălalt, cu mâna lui jungkook care se întindea de la încheietura mâinii mai mici până la umăr, înainte să-și scoată halat pentru a-l săruta mai adânc decât înainte, jimin a fost surprins, dar la sărutat înapoi pe cel mai tânăr.
El nu a putut rămâne în locul lui, în timp ce tânărul îl tot trăgea deasupra lui, se îndreptă spre jungkook în timp ce brațul își găsea drumul în jurul gâtului sărutându-l cam atât de pasionat, încât jungkook își atingea limita când se îndepărta de cel mai mare , buzele doar pentru a urmări săruturi începând de la linia maxilarului său, îndreptându-se spre iubitul său, invitând clavicula, bineînțeles, fără a uita un loc fără a-l încălca cu urme de mușcătură.
Jimin, dintr-un anumit motiv, a fost pornit de acțiunea iubitului său, în timp ce continua să lase micile gemete să scape de pe buze în timp ce se bucura de săruturile lui jungkook.
Jungkook gemu înainte de a-l întoarce pe jimin pe pat și sa se pună deasupra lui, dezlegându-și halatul, în timp ce buzele îi treceau săruturi aspre și umede pe piept până la partea inferioară. Jimin s-a simțit foarte expus în timp ce jungkook s-a tot uitat la partea sa privată, a vrut să se îndepărteze și să-și ascundă corpul, dar jungkook l-a luat cu garda jos când jungkook ia luat membrul adânc în gură, fără să-i dea timp să se pregătească.
Un gemut a scăpat de gura lui jimin când jungkook l-a supt cu putere înainte de a-și învârti limba în jurul membrului său dur, respirația a început să se îngreuneze pe măsură ce jungkook a continuat să-l suga mai tare, jimin a început să aibă o senzație ciudată de parcă ar fi simțit că va elibera ceva.
CITEȘTI
𝑌𝑂𝑈'𝑅𝐸 𝑀𝐼𝑁𝐸 || 𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸||
Fantasy"𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗮 𝗼𝗯𝘀𝗲𝗿𝘃𝗮𝘁 𝗼𝗯𝗿𝗮𝗷𝗶𝗶 𝗿𝗼𝘀𝗶𝗶 𝗮 𝗹𝘂𝗶 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻 𝗱𝘂𝗽𝗮 𝗰𝗲 𝘀-𝗮 𝗶𝗻𝗱𝗲𝗽𝗮𝗿𝘁𝗮𝘁 𝗰𝘂 𝘂𝗻 𝘇𝗮𝗺𝗯𝗲𝘁 𝗽𝗲 𝗳𝗮𝘁𝗮 𝘀𝘁𝗶𝗶𝗻𝗱 𝗰𝗮 𝗲𝗹 𝗲𝗿𝗮 𝗺𝗼𝘁𝗶𝘃𝘂𝗹 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗯𝗮𝗶𝗮𝘁𝘂𝗹 𝘀-�...