Jungkook pov.
A trecut o săptămână de când am început să împărtășesc apartamentul cu lui Jimin cu adevărat amabil, grijuliu și ma acceptă exact așa cum sunt, dar chiar mi-e teamă să-l invit pe iubitul meu aici, pentru că știu că vom sfârși la dracu și sunt îngrijorat de el s-ar putea simți deranjat de asta.
Tocmai am terminat dusul imi pun un prosop in jurul taliei ,mergand apoi inspre bucătărie.
"Jimin hyung?" Am spus în timp ce îmi uscam părul cu prosopul.
"oh .. eu .. "Am auzit o voce necunoscută care mă face să îngheț în locul meu.
"Nu tu ești jimin hyung" am spus cu o expresie șocată, dar încet s-a înmuiat în timp ce am privit în jur căutându-l pe Hyung.
"Eu sunt prietena lui "ea și-a mușcat buzele privindu-mi corpul din cap până în picioare.
„Da, intră înăuntru!", a spus Jimin, în timp ce se întoarse să stea în fața mea, făcându-mă să mă întorc înapoi, în timp ce îmi ascundea corpul cu al său.
"dar eu vreau apă ,hyung "M-am plâns încercând să acționez drăguț .
El a oftat în timp ce mi-a privit buzele .. obrajii lui s-au înroșit ușor înainte de a se îndepărta să-mi aducă apă.
" aici .. "mi-a oferit paharul cu apă .
"Mulțumesc "Am zâmbit în timp ce luam apa de la el înăbușindu-și părul cu cealaltă mână.
M-am simțit nervos din felul în care prietena lui mă privea, poftind să-i umple ochii, făcându-mă să privesc în jos, realizând că doar purtam prosopul în jurul taliei ...La dracu '.
Inainte de a face orice, jimin m-a întors împingându-mă din spate spre camera mea.
"Te rog sa porți haine pe tine Jungkook " spune Jimin .
Aproape că mi-a șoptit la spate, am dat din cap doar când am intrat închizând ușa în spatele meu.
Jimin pov.
Am scăpat de emotie în timp ce mă uitam la corpul muscular al lui Jungkook în timp ce îl împingeam din bucătărie.
"La 14 ani, el arată drăguț, „vocea prietenei mele m-a readus la realitate în timp ce am privit-o din cap
"Si este un băiat dulce ", am adăugat.
"I-am văzut corpul pe jumătate dezbrăcat și încă nu l-am văzut pe al tău. "m-a tras lângă ea.
„Ți-am spus .. nu sunt confortabil cu doi-" m-a întrerupt ea cu buzele.
"Știu că nu putem face sex, dar să iti vad corpul și să facem sex este diferit. "a spus ea jucându-se cu gulerul meu de cămașă.
" Știu .. dar totuși .. Am privit în jos simțindu-mă puțin deranjat de acțiunea ei.
"Ne intalnim de 3 luni jimin ... si tot ce am făcut doar sa ne sărutam ...acum 2 saptamani. "ea a spus dezamăgirea umplându-și încet vocea.
CITEȘTI
𝑌𝑂𝑈'𝑅𝐸 𝑀𝐼𝑁𝐸 || 𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸||
Fantasy"𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗮 𝗼𝗯𝘀𝗲𝗿𝘃𝗮𝘁 𝗼𝗯𝗿𝗮𝗷𝗶𝗶 𝗿𝗼𝘀𝗶𝗶 𝗮 𝗹𝘂𝗶 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻 𝗱𝘂𝗽𝗮 𝗰𝗲 𝘀-𝗮 𝗶𝗻𝗱𝗲𝗽𝗮𝗿𝘁𝗮𝘁 𝗰𝘂 𝘂𝗻 𝘇𝗮𝗺𝗯𝗲𝘁 𝗽𝗲 𝗳𝗮𝘁𝗮 𝘀𝘁𝗶𝗶𝗻𝗱 𝗰𝗮 𝗲𝗹 𝗲𝗿𝗮 𝗺𝗼𝘁𝗶𝘃𝘂𝗹 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗯𝗮𝗶𝗮𝘁𝘂𝗹 𝘀-�...