Jungkook Pov.
Jimin și cu mine ne-am îmbrăcat de o oră acum, el nu a rostit niciun cuvânt de când ne-am sărutat mai devreme, sunt foarte fericit că cel puțin încercarea lui, deși nu mai pot aștepta .
Îl doresc cu adevărat, dar îi voi da timp.
Imi șopti jimin „k..kookie", mi-a fost atent atenția, întrucât am fredonat ca răspuns, dar spre surprinderea mea, jimin dormea cu capul pe brat .
Un zâmbet mi-a găsit drumul de-a lungul feței în timp ce i-am studiat trăsăturile feței, el chiar arată nevinovat și fragil, sper că va fi al meu într-o zi ... în curând.
Soneria de la usa mi-a tăiat gândurile care m-au determinat să încerc să scap de jimin somnoros , chiar nu voiam ca prietenii mei să fie deja aici, așa că nu pot să nu-i ignor, am acoperit fata lui jimin și am închis lumina înainte de a merge să deschid usa pentru prietenii mei.
"Ce ti-a luat atât de mult" taehyung a spus aproape enervat, am ridicat din umăr în timp ce am mers liniștit înspre canapea.
"Unde este jimin? "Hoseok a întrebat curios"
"Doarme așa că faceți liniște "L-am amenințat, deoarece cei doi sunt cu adevărat zgomotosi.
" Oh ok "Hoseok zâmbi în timp ce aruncă o privire lui Taehyung, celălalt băiat zâmbi înapoi.
"Oprește-te cu privirea aceea ,se pare că nu am făcut nimic ", am spus că m-am enervat un pic de privirile pe care le-au dat reciproc.
" dar ați făcut ceva nu? ", a spus taehyung că un fumet nu a părăsit niciodată fața.
Am privit în jur nervos, dar am decis să ii ignor, în timp ce am ajuns încet să-mi frec ușor buzele amintindu-ne de sărutul nostru.
" V-ați sărutat ?!" Taehyung strigă brusc făcându-mă să-i acopăr gura.
„de dragul lui dumnezeu ți-am spus că doarme!" Am spus pe un ton serios, dar el pur și simplu mi-a împins mâna .
„dar saruta bine?" Am oftat la întrebarea lui înainte de a da din cap.
"Cum l-ai sărutat? A fost ceva șah și romantic sau dur?", a întrebat Hoseok curios.
"Nu am făcut-o ...", am spus în timp ce simțeam cum obrajii mei devin roșii, care nu au trecut neobservate când taehyung m-a împins .
"El te-a sărutat! "Hoseok a spus incantat
" plus ca este corect ", a adaugat taehyung, in timp ce cei doi mi-au privit adanc in ochi, zambetele lor nu-si lasau niciodata fata.
"el vrea să-l iau încet, nu este sigur de sentimentele lui "am spus cu un zâmbet mic în timp ce mă uitam în jos.
" Sunt fericit că vrea să se asigure de sentimentul său față de mine înainte de a intra într-o relație, dar vreau și eu... Am nevoie de el .. "
„te putem ajuta să grăbim lucrurile", a spus Hoseok făcându-mă mai confuz.
„cum?"
„gelozie", a spus pur și simplu în timp ce se așeză pe canapea zâmbind larg.
"dar când?" taehyung m-a întrerupt
"el te-a sărutat nu-i așa? Înseamnă că are sentimente față de tine .. iar dacă este gelos înseamnă că chiar vrea să nu știi încă propriul sentiment."
"este adevărat .. dar ce se întâmplă dacă nu", am spus că mă simt nesigur că jimin ma va place înapoi.
" fa-l gelos atunci "hoseok s-a așezat în timp ce el se uita drept în ochii mei pe un ton serios.
"hai să sperăm că funcționează .." Am spus în timp ce plecam să aduc niște gustări din bucătărie.
Câteva zile mai târziu
Autor Pov.Jimin se îndrepta spre clasa lui jungkook când l-a descoperit vorbind cu același tip de dinainte, părea foarte aproape de el, de când s-au atins unul de altul .. mult!
Nu voia să pară încleștat și totul, dar ceva din interiorul lui s-a simțit gelos și trist la imaginea din fața lui, a început să meargă spre jungkook când a fost oprit de cineva.
„hei jimin unde te duci?", a întrebat taehyung curiozitate falsă în așteptarea răspunsului celuilalt băiat.
Jimin s-a tensionat puțin înainte de a arunca o privire spre jungkook.
"m .. am nevoie să ... mm .. merg la magazin , așa că am vrut să-l rog pe jungkook să vina cu mine ..." Taehyung a zâmbit în timp ce el clătină din cap.
"Voi merge eu in locul lui " el aruncă o privire spre jungkook în timp ce un zâmbet îi preia buzele făcându-l intr-un sărut .
„pare ocupat".
" nu-i nevoie Tae ...Voi merge singur atunci ... "Jimin se întoarse spre Taehyung, se plecă ușor înainte de a trece pe lângă celălalt băiat.
Taehyung s-a simțit vinovat, dar a vrut să-și ajute și prietenul, dar reacția lui jimin nu a fost la fel cu ceea ce se aștepta să fie.
"prost ... sunt atât de prost" jimin mormăi iar inim bătând în timp ce se îndepărta, în repetate rânduri, în timp ce își mușca propriile buze pentru a se opri din a-și elibera lacrimile.
CITEȘTI
𝑌𝑂𝑈'𝑅𝐸 𝑀𝐼𝑁𝐸 || 𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸||
Fantasy"𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗮 𝗼𝗯𝘀𝗲𝗿𝘃𝗮𝘁 𝗼𝗯𝗿𝗮𝗷𝗶𝗶 𝗿𝗼𝘀𝗶𝗶 𝗮 𝗹𝘂𝗶 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻 𝗱𝘂𝗽𝗮 𝗰𝗲 𝘀-𝗮 𝗶𝗻𝗱𝗲𝗽𝗮𝗿𝘁𝗮𝘁 𝗰𝘂 𝘂𝗻 𝘇𝗮𝗺𝗯𝗲𝘁 𝗽𝗲 𝗳𝗮𝘁𝗮 𝘀𝘁𝗶𝗶𝗻𝗱 𝗰𝗮 𝗲𝗹 𝗲𝗿𝗮 𝗺𝗼𝘁𝗶𝘃𝘂𝗹 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗯𝗮𝗶𝗮𝘁𝘂𝗹 𝘀-�...