Autor Pov.
Cei doi băieți au intrat în tren căutând un loc gol unde să stea, au găsit două locuri undeva în mijloc și s-au așezat acolo.
"Vreau să stau aici", Jimin a bâjbâit în timp ce el arăta la locul de lângă fereastră, Jungkook se încruntă în timp ce clătină din cap.
"Am venit primul, stau aici".
"kookie .. "Jimin a bâjbâit în timp ce a dat lui Jungkook cei mai buni ochi de cățeluși pe care îi poate face, Jungkook a gemut înainte de a-și schimba scaunul.
" schimbăm scaune la fiecare oră ", a spus Jungkook pe un ton serios, conducându-l pe bătrân să dea din cap înainte de a-și ascunde fața.
"scuzați-ma...sunt scaunele ocupate din fața voastra? " a întrebat o femeie în timp ce arăta spre scaunele goale din fața cuplului.
"nu "a spus Jungkook zâmbind.
" e bine dacă cei doi băieți ai mei stau aici? " femeia a întrebat din nou, în timp ce își ținea cei doi fii, cuplul a dat din cap cu un zâmbet pe față, noroc că cei doi băieți erau bătrâni, undeva între 16-18 ani, așa că nu vor trebui să-și ascundă relația.
Jungkook și-a deschis geanta pentru a-și scoate gustările când trenul s-a mutat pe alta șina Jimin era un pic înfometat, dar a uitat să isi ia câteva gustări pentru el.
"Kookie, pot să mănânc cu tine? "jimin a întrebat în timp ce ofta, Jungkook a clătinat din cap în timp ce a luat o mușcătură dintr o ciocolata.
" whinky .. "Jimin ofta în timp ce se uită departe.
"Cu o condiție ", a spus jungkook în timp ce ridica mâna dreaptă în timp ce ținea o tableta de ciocolata , jimin îl privea confuz.
" ce ..?".
"arată-mi un aegyo? "Jungkook a spus incat baitul isi lărgeste ochii.
" Nu vreau...ești idiot ! ", a spus Jimin , în timp ce își sprijinea capul pe geam.
"Ești un las ... ", a spus jungkook în timp ce mânca din chipsurile sale, băiatul care stătea în fața lui.
Jimin se uita la cele două până când a decis să-i ofere lui câteva dintre chipsurile sale.
"nu sunt sigur daca iti place .. dar poti manca cu mine".Jimin a zambit. "multumesc .. mai bine decat idio-" jungkook i-a acoperit gura, "nu ma insulta dacă mă iubești ".
" M-am răzgândit, nu", a spus jimin în timp ce lua de la băiat câteva bucăți de jetoane, băiatul a zâmbit și a continuat să se uite la jimin în timp ce fratele său râdea de fața șocată a lui jungkook.
"ești gay? "a întrebat jungkook în timp ce se apleca spre față, arătându-i băiatului o privire îndoielnică, băiatul a fost uimit de întrebare, și-a aruncat privirea către fratele său înainte să dea din cap.
"ți se pare jimin drăguț? "a întrebat jungkook în timp ce aruncă o privire spre jimin.
" de ce drăguț?" Jimin s-a încruntat
"Sunt sigur că există o mulțime de cuvinte în afară de drăguț ""iubitule, numai drăguț și adorabil te poate descrie "a spus jungkook înainte să se uite la băiat.
"așa-i?"
Baiatul a dat din cap,simțindu se cam jenat."dar știi, el este al meu .." zâmbetul mic al lui jungkook transformat într-o linie subțire în timp ce el a răspuns pe un ton serios.
„Și eu sunt într-o relație, atât de atrăgătoare ...", băiatul s-a înroșit în timp ce i-a aruncat o privire lui Jimin.
Jimin a zâmbit, facandu și ochii să se transforme în mici semilune minunate, în timp ce zbârlea părul băiatului.„mulțumesc".
"deși sunt iubitul lui, el m-ar fi lovit deja", a spus jungkook în timp ce arăta către jimin.
Cel mai în vârstă îl privea șocat „oricum esti gelos pentru că nu ți-a făcut un compliment".
"bitch te rog „
jungkook și-a dat ochii peste cap câștigând un pumn în piept."ai meritat asta" Jimin a izbucnit când l-a privind urat.
" jimin nu îți merge cu mine și arăți atât de drăguț" a spus jungkook în timp ce își presează buzele de a lui Jimin.
Fata celuilalt băiat devenin se roșie în timp ce aruncă o privire către cei doi băieți înainte de a se uita pe fereastră, jenându-se de acțiunea lui jungkook.
O vreme mai târziu
Jimin și jungkook au schimbat scaunele, astfel încât jungkook să poată sta lângă fereastră, jimin și-a aplecat capul pe umărul mai tânăr, încercând să se odihnească puțin.
"Jimin l ai hrănit pe mochi? "a întrebat jungkook în timp ce se uita la băiatul adormit.
"încă doarme ", a spus jimin în timp ce își îngropa capul mai adânc în brațul lui jungkook.
Jungkook a zâmbit și și-a ridicat mâna stângă și și-a înfășurat brațul în jurul umărului lui jimin, trăgându-l încet spre el.
" Jimin...trebuie să-ți spun ceva .. ". Jimin fredona ca răspuns și ținea ochii închiși, băiatul se simțea nervos în timp ce arunca o privire către iubitul său.
" Am mințit .. ".
Ochii lui Jimin s-au mărit în timp ce se întoarse pentru a-și privi iubitul confuz
„ce vrei să spui?" spune jimin.
Jungkook a zâmbit.
„I-am mințit pe părinții mei .. Le-am spus că vin mâine .."Din anumite motive, jimin a eliberat respirația profundă pe care o ținea, ochii i s-au înmuiat "atunci, unde ai de gând-" jungkook l-a întrerupt.
"tu ..te rog.?", a pledat jungkook în timp ce încerca să se comporte drăguț, astfel încât cel mai mare să spună da.
Jimin a zâmbit și a dat din cap, „dar...mochi rămâne cu mine când pleci", cel mai tânăr se încruntă, dar a dat din cap totuși.
"va fi distractiv .. să ne întâlnim cu părinții ...", a spus jungkook conducându-l pe cel mai în vârstă să-și dea seama de situația în care se află.
"jungkook, dar ei nu știu despre mine .. întâlnirea cu un bai-.. tu .."
Jungkook a zâmbit arătându-și dinții de iepuraș: „Nu intenționez să te expun, dar este bine și dacă vor afla"
Jimin a dat din cap.
„dar dacă nu le va plăcea să ai un iubit gay ..?"Jungkook și-a privit iubitul îngrijorat și i-a sărutat capul: „Sunt sigur că totul va fi bine", a spus cel mai mic, în timp ce Jimin a dat din cap doar înainte să se culce în îmbrățișarea iubitului.
CITEȘTI
𝑌𝑂𝑈'𝑅𝐸 𝑀𝐼𝑁𝐸 || 𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸||
Fantasy"𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗮 𝗼𝗯𝘀𝗲𝗿𝘃𝗮𝘁 𝗼𝗯𝗿𝗮𝗷𝗶𝗶 𝗿𝗼𝘀𝗶𝗶 𝗮 𝗹𝘂𝗶 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻 𝗱𝘂𝗽𝗮 𝗰𝗲 𝘀-𝗮 𝗶𝗻𝗱𝗲𝗽𝗮𝗿𝘁𝗮𝘁 𝗰𝘂 𝘂𝗻 𝘇𝗮𝗺𝗯𝗲𝘁 𝗽𝗲 𝗳𝗮𝘁𝗮 𝘀𝘁𝗶𝗶𝗻𝗱 𝗰𝗮 𝗲𝗹 𝗲𝗿𝗮 𝗺𝗼𝘁𝗶𝘃𝘂𝗹 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗯𝗮𝗶𝗮𝘁𝘂𝗹 𝘀-�...