Jimin Pov.
A trecut deja o săptămână de când am vorbit cu Jennie la telefon, cu greu mă testează sau chiar sa ma intalnesc , am rugat-o să meargă la o întâlnire de 3 ori și de fiecare dată când avea ceva de făcut.
Tocmai am încheiat apelul după ce ea a respins oferta pentru data a patra oară săptămâna aceasta, nu știu dacă mă evită sau că am făcut ceva greșit și vrea să îmi cer scuze.
M-am uitat fix la tavanul sufrageriei, cu capul pe cotiera până când l-am văzut pe Jungkook cu ochii spre mine în timp ce mă luase în brațele lui.
"ce faci? "m-a întrebat cu un zâmbet dulce, dar am clătinat din cap în timp ce am mormăit "nimic"
"Te duci undeva?" m-a întrebat din nou care m-a făcut să mă încrunt când am dat din cap.
"Jennie nu va ieși cu mine, a trecut o săptămână acum"am oftat, cu o bâlbâială încă vizibilă pe buze.
" Mmm, ce zici să ieșim?", m-a întrebat care am fost de acord imediat.
"ok du-te și te schimba te voi astepta "a spus în timp ce stătea pe canapea, am zâmbit când m-am întors în camera mea să mă schimb.
Jungkook Pov.
Eu și jimin am mers pe o plajă din apropiere, locul era aglomerat, dar vremea a fost bună azi, am decis să mergem să mâncăm de vreme ce noi doi nu am apucat să mâncăm prânzul.
Jimin arată astăzi atât de diferit, el arată atât de .. frumos, dumnezeu, ar trebui să nu mă mai gândesc la asta sau altfel o să regret.
"Ce vrei kookie? "Vocea lui mi-a întrerupt gândurile făcându-mă doar zambetul ca răspuns.
"sunt atat de plictisitor? "a spus pe un ton foarte trist, un ciupit vizibil pe fața lui înainte de a începe să se îndepărteze de mine.
"Jimin așteaptă! "I-am ținut mâna oprindu-l
să plece." scuze, doar am privit .. a "dracu jungkook ..
M-a privit confuz în timp ce aștepta să continue, mi-am dat mâna prin păr oftând apoi.
„Arătai .. frumos. "Am spus pe un ton serios, în timp ce mă uitam adânc în ochii lui, ceva din interiorul meu voia să-l sărut și să-i arăt că vreau să spun ceea ce am spus, dar nu am făcut-o.
Obrajii Jimin au început să se înroșească, cred L-am scos de sub gardă? Dar totuși, s-ar putea să se simtă inconfortabil, având în vedere că sunt homosexual.
"Nu știam că vei arată atât de bine cu părul negru, pari foarte frumos . "Am spus în timp ce râdeam penibil, încercând tot posibilul să pară natural.
Fața lui încordată șocată a început să se înmoaie ducându-l să zâmbească, arătându-i zâmbetul ochilor crescând în acest proces.
"creste mult, așa că aveam nevoie de o schimbare " mi-a spus în timp ce se juca cu părul.
"Și ce zici de prânz? Ar trebui să mergem?" Am întrebat în timp ce îmi întindeam mâna, sperând că o va lua.
„da hai să mergem" mi-a zâmbit și m-a ținut de mână, Doamne mă simt atât de fericit, cu mâna lui minusculă ținând în mâna.
„ști că ai o mână foarte mică?", i-am spus făcându-l să-și smulgă mâna, dar strângerea mea nu a lăsat-o să o îndepărteze de a mea.
'este pur și simplu drăguț. „Am spus în timp ce zâmbisem și el a privit în jos simțindu-se jenat
" se potrivește cu a mea. "s-a uitat în sus, simțindu-se confuz.
"ce ai spus?", m-a întrebat care doar am clătinat din cap, fără să spun nimic.
După ce am mâncat doi, am părăsit restaurantul plimbându-ne înainte de a ne întoarce acasă, în timp ce mergeam am văzut o figură familiară, nu eram sigur dacă ceea ce am văzut este real sau nu, dar pentru a fi prudent l-am tras pe Jimin intr-o îmbrățisare îngropându-și capul pe pieptul meu în timp ce amândoi ne-am întors puțin.
Pot să spun că a fost șocat de modul în care corpul său s-a încordat, dar nu intenționam să-l las să plece.
"Aveam nevoie de o îmbrățișare. "Am spus penibil că-mi pare rău, am dat drumul la el, mergând încet înapoi pentru a pune un pic de spațiu între noi.
Era încă șocat și confuz, dar expresia feței lui s-a înmuiat și a zâmbit înainte de a-mi zbârni părul. Acțiuni ciudate nu a comentat.
Despre ziua mea de azi, care este de asemenea bună, așa că amândoi am decis să ne întoarcem acasă, deoarece avea ceva de lucru pentru facultate.
CITEȘTI
𝑌𝑂𝑈'𝑅𝐸 𝑀𝐼𝑁𝐸 || 𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸||
Fantasy"𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗮 𝗼𝗯𝘀𝗲𝗿𝘃𝗮𝘁 𝗼𝗯𝗿𝗮𝗷𝗶𝗶 𝗿𝗼𝘀𝗶𝗶 𝗮 𝗹𝘂𝗶 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻 𝗱𝘂𝗽𝗮 𝗰𝗲 𝘀-𝗮 𝗶𝗻𝗱𝗲𝗽𝗮𝗿𝘁𝗮𝘁 𝗰𝘂 𝘂𝗻 𝘇𝗮𝗺𝗯𝗲𝘁 𝗽𝗲 𝗳𝗮𝘁𝗮 𝘀𝘁𝗶𝗶𝗻𝗱 𝗰𝗮 𝗲𝗹 𝗲𝗿𝗮 𝗺𝗼𝘁𝗶𝘃𝘂𝗹 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗯𝗮𝗶𝗮𝘁𝘂𝗹 𝘀-�...