Autor Pov.
Jimin s-a întors acasă pentru a il hrăni pe Mochiul lui înainte de a decide să facă o baie, apartamentul era liniștit, așa că s-a gândit să cânte niște muzică în timp ce se face dus .
Jimin a umplut cada cu apă fierbinte în timp ce a scos o pereche de haine pentru a se schimba după ce și-a terminat dușul.
Înainte de a intra, a deschis robinetul de apă rece pentru a scădea căldura apei, a oftat când a început să-și aleagă una dintre bombele sale de dus pe care le primise cu ceva timp in urma .
După ce a petrecut aproape cinci minute, în cele din urmă, a ales una,a fost una dintre bombele sale de baie preferate, în secret îi place să folosească bombe de baie atunci când poate, pentru ca jungkook să nu-l judece că ia întotdeauna una când jungkook este ocupat și nu poate veni acasă devreme.
Și-a jucat liniștit playlist-ul încercând să aibă chef, în timp ce a început să-și scoată hainele, să le plieze înainte de a le pune în coșul murdar, și-a înmuiat mâna stângă pentru a verifica temperatura apei înainte ca un zâmbet să-și asume buzele.
El a luat bomba de baie și a înecat-o ușor în cadă urmărind amestecul de culoare roz și violet în apă, eliberând un parfum dulce, dar puternic, pe parcurs.
Și-a scos halatul și l-a pus în spatele ușii înainte de a merge spre cadă, așezând piciorul stâng înaintea piciorului drept în apă, stând încet de frică să nu alunece, zâmbește în timp ce se relaxează în apa fierbinte și parfumul frumos însoțit.
A trecut o oră în timp ce era atât de pierdut în propriile gânduri, gândindu-se la ce s-a întâmplat între el și Jungkook mai devreme, înroșindu-se la gândul că au început să se întâlnească cu câteva ore în urmă...
Jungkook s-a întors mai devreme decât în mod normal, a privit în jur pentru si il vede pe Mochi jucandu-se cu jucaria lui preferata .. singur.
"unde se află .. "se mormăie el în timp ce se îndrepta încet spre noua lui cameră de iubit pentru a o găsi goală, se încruntă înainte de a auzi muzica care vine din baia lor, un zâmbet îi găsește drumul în timp ce se apropie încet de ușă.
El bate, dar nu există niciun răspuns din cealaltă parte, doar muzica cântând suficient de tare pentru a-i împiedica vocea să ajungă în cealaltă parte, un zâmbet s-a dezvoltat pe fața lui în timp ce deschidea cu ușurință ușa.
Jimin zumzăia cu ochii închiși când simțea ca ușa i se deschide, deschide ochii ca să-l vadă pe Jungkook el zambind .
"Ya- yah! Jungkook ieși... "Jimin a spus tare când s-a încruntat că Jungkook l-a văzut, Jungkook ignoră asta și se îndreaptă încet spre băiat.
" Pot să mă alătur cu tine ? "
"nu! Iesi kookie .." jimin spune în timp ce încerca să ascundă ceea ce el crede că este vizibil pentru cel mai mic, care nu este nimic datorită culorii roz-violet care tentează apa.
Jimin și-a schimbat corpul, astfel încât jungkook să poată sta în spate în timp ce deschidea picioarele, astfel încât jimin să se poată poziționa între picioare, un zâmbet a preluat fața jungkook în timp ce își sprijinea bărbia pe umărul lui jimin.
„Sunt într-adevăr fericit jimin .." Jungkook mormăi în timp ce își înfășura brațele în jurul taliei lui jimin.
Jimin se înroșea în timp ce se apleca mai mult pe pieptul lui jungkook bucurându-se atât de căldura din jungkook cât și de apă.
"deci vacanța .. te întorci la familia ta? "Jungkook a întrebat din senin care jimin doar a încuviințat.
"Familia ta trăiește aici?", a întrebat din nou nu-i place ideea că il va lăsa pe jimin în pace.
"nu, ei locuiesc în Busan ... așa că trebuie să mă întorc a fost un în timp de când nu i-am mak văzut" jimin zâmbind în timp ce il sintea pe jungkook cum mâinele lui mari cîi mângâie ușor coapsele interioare.
" putem să mergem împreună, și familia mea trăiește în Busan .. "Jungkook s-a înroșit când și-a îngropat capul mai adânc în gâtul iubitului său când a spus da.
"nu iti face griji ...dar eu, mama mea nu i-a plăcut orientarea mea , vreau să-i arăt că am găsit pe cineva mai bun .. cineva pe care îl știu ca nu mă va lăsa să plec .. cineva care mă va prețui .. "Jungkook șopti la urechea lui jimin în timp ce ambii obrajii i se înroșiseră.
Jimin zâmbi în timp ce se întoarse conducându-l pe tânăr să-și slăbească strânsoarea, astfel încât el să poată trece mai inconștient în mișcare încurcat, jungkook, în timp ce se apleca să-i sărute buzele, savurând cu ușurință ... din el.
CITEȘTI
𝑌𝑂𝑈'𝑅𝐸 𝑀𝐼𝑁𝐸 || 𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸||
Fantasy"𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗮 𝗼𝗯𝘀𝗲𝗿𝘃𝗮𝘁 𝗼𝗯𝗿𝗮𝗷𝗶𝗶 𝗿𝗼𝘀𝗶𝗶 𝗮 𝗹𝘂𝗶 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻 𝗱𝘂𝗽𝗮 𝗰𝗲 𝘀-𝗮 𝗶𝗻𝗱𝗲𝗽𝗮𝗿𝘁𝗮𝘁 𝗰𝘂 𝘂𝗻 𝘇𝗮𝗺𝗯𝗲𝘁 𝗽𝗲 𝗳𝗮𝘁𝗮 𝘀𝘁𝗶𝗶𝗻𝗱 𝗰𝗮 𝗲𝗹 𝗲𝗿𝗮 𝗺𝗼𝘁𝗶𝘃𝘂𝗹 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗯𝗮𝗶𝗮𝘁𝘂𝗹 𝘀-�...