14

1.2K 222 3
                                    

Jungkook Pov. 

M-am așezat pe canapea în timp ce mi-am sprijinit brațul pe cotiera, taehyung și hoseok eram pe cealaltă canapea, în timp ce jimin stătea pe podea, sprijinindu-si spatele pe canapea pe care stăteam.

"Hyung, vino stai aici cu mine", i-am spus sa ma privească, în timp ce el mi-a aruncat o privire înainte de a-și clătina ochii din cap încă la televizor, m-am încruntat înainte să-mi arunc o privire la cei doi prieteni ai mei, apoi să mă întorc la el. 

Filmul a început Am continuat să mă distrag de jimin, de chicotitele lui drăguțe și de cum vibrează el când încearcă să se  țină de râs, este prea mult pentru mine să mă descurc. 

Suntem la mijlocul filmului când jimin s-a întors să mă privească, l-am privit confuz.

„ce-i rău chimmy?".

pot să stau cu tine? .. "a cerut ochii mișcându-se în jur ca și cum ar fi incomod sau prea timid să mă înfrunte, i-am zâmbit în timp ce am dat din cap.

S-a hotărât să stea lângă cotiera unde îmi odihnisem brațul, ducându-l să-și sprijine spatele pe pieptul și brațul meu, strecurându-se în puținul spațiu ignorând întregul spațiu gol de pe canapea.

"care e mine?  "Am putut vedea pe taehyung și hoseok hyung încercând să-și țină râsul în timp ce mi-a văzut expresia feței când jimin își sprijini capul pe pieptul meu și se juca cu mâna mea liberă. 

Am simțit că picură ceva pe braț, am aruncat o privire la fața  lui jimin pentru a-i vedea lacrimile care îi atârnau pe obrajii, nu știam ce să fac, așa că l-am atras mai aproape de îmbrățișarea mea.

"s.-scuze .." mormăi el în timp ce se îndrepta pentru a ma îmbrățișa, nu o să mint, m-a scos din gardă, dar asta nu m-a împiedicat să-l îmbrățișez mai tare. 

I-am sters obrajii .

„de ce plânge iubirea meu?", Am întrebat în timp ce ochii i se lărgeau la cuvântul „iubire ".

„filmul mi-a amintit de ..-„ Nu l-am lăsat să continue, întrucât i-am mângâiat părul. 

"jimin, știu e greu să o lasi să plece .. mă ai .. nu te-aș înșela niciodată .. vreodată. "Am șoptit lângă urechea lui sperând că măcar îmi va da o schimbare.

"Îmi placi  mult  "Am șoptit din nou în timp ce am simțit .. o alunecare lacrimă din ochii mei, bucuros că nimeni nu a observat de la prietenii mei, dar jimin trebuie să fi simțit ceva umed alunecând pe pielea lui expusă în timp ce se îndepărta de îmbrățișare și îmi privea fata  . 

"Kookie ... te rog, nu plânge, îmi pare rău că nu pot să -„ Eu l-am intrerupt .

"nu mă respinge, te rog, chiar dacă nu împărtășești aceleași sentimente....această mică speranță pe care o simt .. "M-a privit simțindu-mă vinovat, dar a oftat înainte de a mă trage înapoi in brațele lui  de data asta, eu am fost cel care îmi îngropam capul pe pieptul lui, căutând căldură și confort.

Autor Pov

Câteva zile mai târziu.  Jimin era in clasă încercând să copieze ce a mai rămas pe tablă când jungkook intră înăuntru, zâmbi când îl văzu pe Jimin atât de concentrat încât nici nu-l băgă în seamă să se apropie de el. 

Jungkook, inconștient, s-a trezit uitându-se la frumusețea din fața lui, părul era dezordonat și un pic ondulat, dar arăta bine, obrajii și buzele nuanțate de roz, iar el purta un cadru rotund de ochelari, care a fost prima dată când Jungkook îl vede pe Jimin purtând  ochelari. 

Jimin a terminat și și-a luat cartea înainte ca ochii să se întâlnească cu jungkook, un zâmbet l-a  găsit pe fața băiatului care se apropie încet de cel mic. 

"ce faci aici?  "jimin a întrebat cumva simțindu-se un pic fericit să-l vadă pe tânăr, jungkook zâmbea în timp ce lua cărțile.

" Nu am avut clase așa că am crezut că putem petrece timp împreună?  "

Jimin zâmbi timid în timp ce dădu din cap, Jungkook s-a trezit și  ținea mâna băiatului în timp ce mergeau împreună spre poarta din față.

  „jimin!", o voce familiară îl striga, băiatul care îl conducea să înghețe în locul lui, strânsoarea făcându-l pe Jungkook să-l privească cu griji.

'jimin, putem vorbi?  "persoana a cerut din nou să il facă pe jimin să întoarcă încet capul înainte de a clătina din cap.

"Te rog ...nu ma lasa așa  ", a spus Jennie aproape strigând făcând-ul pe jimin să batjocorească observația. 

"Pot explica..?"  Jennie a întrebat din nou sperând că jimin o va lăsa. 

"crezi că voi spune că da?  "Jimin a spus într-un ton rece, jungkook în cealaltă mână s-a pierdut .

" jimin, te iubesc ... "a strigat jennie ,în timp ce a câștigat atenția studenților la conversația lor" 

"nu mă minții."

"Chiar nu o fac, a fost prima dată....Eu ...-" Jimin a râs când a simțit că ochii îi devin umezi.

"primul ...hmm ... da și eu fiind prietenul prost și naiv, ar trebui să cred și sa vin  la tine? "

" nu ești prost..."

"As prefera să mor atunci.  "a spus el în timp ce se întoarse să se uite la jungkook.

" hai să mergem kookie"îi zâmbi băiatului îngrijorat de fața lui, trăgându-l ușor în afara clădirii. 

𝑌𝑂𝑈'𝑅𝐸 𝑀𝐼𝑁𝐸 || 𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum