13

1.3K 218 2
                                    

Jungkook Pov. 

L-am rugat pe jimin să stea în timp ce am gătit niște mâncare pentru noi, eram  într-adevăr rău la gătit, dar cum jimin mă ghidează sunt sigur că nu voi fi atât de rău .. dar sper să-i placă ceea ce gătesc. 

Deoarece nu poate mânca mult, tot simțindu-se rău după băuturile pe care le-a băut ieri, am gătit  oua și brânză înainte de a prăji fasii de carne . 

El a început să mă ajute punand farfuriile și sucul, era drăguț cât de mic  era, înclinând să ajungă pe farfuria pe care am așezat-o pe raft. 

S-a zguduit în timp ce se uita la farfurii, mi-am întors fața imediat ce l-am văzut întorcându-se, va fi incomod dacă mă prinde ca-l privesc, dar din fericire nu a observat.

"Kookie ..." sa plâns în timp ce el se tinea de brațul meu .

„Nu pot ajunge la farfurii" Am zâmbit în timp ce i-am privit ochii.

"așa că vrei să ti le dau eu jos  pentru tine? "Am întrebat să câștig un zâmbet timid ca răspuns. Am râs în timp ce m-am îndreptat spre raft.

„nu este chiar atât de sus " am spus în timp ce luam farfuriile de care avea nevoie fără prea mult efort. 

M-ia aruncat o privire moale spre mine , în timp ce a luat farfuriile din  mâna mea, ochii i s-au întins când l-am fixat în frigider.

M-am aplecat aproape de fața lui aplecându-mă încet, lăsând câțiva centimetri între buzele noastre.

"Chiar vreau să te sărut chiar acum, să-ți arăt cât de mult poate fii senzația  ... dar nu o să...  "Am spus ultimele cuvinte în timp ce am simțit un mitos de ars ,uitasem de puiul prăjit .

M-ia aruncat o privire înainte de a-și elibera respirația mergând spre masă pentru a așeza farfuriile .

Terminam de gătit și pun pe farfuriile,ma așez .

"Pot venii mai aproape ?"Am întrebat în timp ce serveam mâncarea de pe farfurie.

"Da ..." Jimin a dat din cap în timp ce își mușca buzele, am zâmbit înainte să mă așez mai aproape de el .

"nu o sa mai vina , nu-i așa?  "Am întrebat în timp ce i-am aruncat o privire.

"Da, nu o sa mai vina " a zâmbit el în timp ce a luat o mușcătură din mâncare.

"ok sper că are un gust bun .. doar ouă și brânză, dar cu abilitatea mea de gătit aș putea să-l iau cu  efort.  "M-am aplecat mai aproape încercând să-i examinez chipul, el m-a privit confuz în timp ce și-a dat jos furculița "

„c-ce? De ce te uiti așa la mine?." 

"Are gust? Am încercat să fac și eu ce mi-ai cerut .. dar nu sunt sigur", am spus în timp ce mă jucam cu mâncarea mea, nu sunt sigur dacă este buna sau nu.

"e buna pentru prima dată", a zâmbit el când a luat o altă mușcătură, am ezitat la început, dar am decis să încerc ceea ce am gătit, nu voi minți, am fost șocat de mine, a avut un gust foarte bun, chiar mulțumesc  instrucțiunile lui, altfel le-aș fi ars pe toate. 

Hoseok și taehyung au ajuns la apartamentul nostru la 15:00, erau foarte zgomotoși, dar jimin nu pare deranjat de ei, așa că nu m-am gândit prea mult. 

Am petrecut 2 ore vorbind și râzând până când Hoseok Hyung ne-a întrerupt conversația de legătură.

"da, ce ziceți  să ne uităm la un film?  Taehyung îi aruncă o privire făcându-l să râdă speriat de privirea intensă a lui Taehyung, de-a dreptul tâlc, dar când este serios, se transformă într-adevăr. 

"oricum, huh .. un film?  "Hoseok a întrebat în timp ce noi trei am dat din cap.

" Voi face câteva gustări "în timp ce am spus înainte de a merge la bucătărie .

" voi alege un film "

Jimin l-a urmărit până a dispărut din viziunea mea.

"Cineva pare interesat .." taehyung  zâmbi în timp ce-și frânge sprâncenele aruncându-mi un aspect murdar. 

Jimin a mers in camera . Am suspinat înainte de a continua.

"  a aflat ieri despre fosta lui nenorocită .. așa că nu cred că este atât de ușor... ".

"Minho și-a tras-o cu   prietena lui  jimin?  Ce a făcut jimin? ", A întrebat taehyung șocat de știre.

„ El .. mm .. a plâns. „Am spus în timp ce aruncam o privire spre ușa bucătăriei.

„ Îmi pare rău pentru el, dar ea era o curvă ", am spus aproape strigând, în timp ce mi-am amintit cum obișnuia să ma păcălească jimin.

"Este într-adevăr nevinovat, dar nu cred că am o șansă cu el ..." Am spus în timp ce m-am ridicat în picioare.

" Nu știi niciodată, inima lui este acum ruptă, cel mai bun mod  pentru inima cuiva este atunci când îi repari durerea ", a spus Hoseok în timp ce el mi-a frecat spatele.

„Dar dacă mă vede ca un prieten în locul unui iubit?", am întrebat durerea dându-mi vocea.  "

"depinde de tine cum te vede, trebuie doar să-i arăți cât de mult îi va lipsi atingerea când vei fi cu altcineva.  "a spus Hoseok în timp ce stătea în fața televizorului alegând un film.

"Cum?  "M-am încruntat în timp ce i-am privit pe amândoi .

"Seduce-l , fă-l să cadă pentru tine, apoi distanțează-te încet-încet ", a spus taehyung făcându-mă să mă încrunt mai mult.

„ Dacă îl iubesc de ce ar trebui să mă distanțez. "  ideea lui. 

"pentru a-l face să observe cât de mult îți place sau altceva ...te vei bloca în zona de prietenie până la moarte ", Taehyung a râs în timp ce-și încuie brațul în jurul gâtului îmi zvâcnește părul.

" Da! Lasă-ma  "Am gemut când am încercat, îndepărtându-și mâinile, dar nu a reușit până când Jimin Hyung a venit la timp cu gustările .

𝑌𝑂𝑈'𝑅𝐸 𝑀𝐼𝑁𝐸 || 𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum