8ㅎ

1.5K 254 1
                                    

Jungkook Pov. 

Eu și jimin hyung tocmai am terminat cursurile, așa că am decis să ne întoarcem acasă și să ne curățăm apartamentul comun înainte să vină atât Jennie, cât și Minho . 

A devenit un pic plictisitor așa că m-am îndreptat spre televizor și mi-am conectat telefonul pentru a reda niște muzică, am cântat câteva melodii faimoase în engleză pe care prietenul meu îmi continua să le trimită, am început să dansez în timp ce mergeam spre jimin hyung, râse în timp ce clătină din cap. 

Adică nu va dansa cu mine, dar eu nu iau niciodată un răspuns, l-am tras și am început să dansez cu el, a râs în timp ce mâna mea a găsit-o în jurul taliei lui, strânsoarea pe talie i s-a strâns în timp ce încercam să fixez  ritmul său în timp ce îl apropiam încet de mine.

"ar trebui să terminăm kookie .. "a spus el tot râzând adorabil în timp ce încerca să se îndepărteze de mine, dar l-am oprit în timp ce am clătinat din cap vrând să continui dansul.

"vor sosi în curând "a spus el cu un bâlbâit vizibil pe buze, am privit inconștient la buzele lui pline, în timp ce mi le mușc pe ale mele, încercând să mă opresc să nu mă uit la el, dar nu m-am oprit decât când am auzit clopoțelul. 

El m-a îndepărtat încet .

„kookie deschide ușa în timp ce termin aici "mi-a spus în timp ce încerca să curățe ce a mai rămas.  Am dat din cap  în timp ce mă îndreptam spre ușă, știam că trebuie sa fie Minho și  jennie, dar preferam să petrec timp cu Jimin Hyung. 

După ce Jimin Hyung a terminat curățenia , s-a așezat lângă Jennie, în timp ce eu stăteam pe canapeaua în fața lor. 

Jennie se juca cu telefonul ei când își înfășura părul dezvăluindu-i gâtul și umărul lateral stâng, făcând ochii minori să se lărgească. 

"ce sunt acestea? ", a întrebat el în timp ce își mișca ușor degetul pe gâtul ei, deși sunt curios că am rămas încă prefacând că îmi pasă.

"C-ce?  "a întrebat ea confuză în timp ce el și-a frecat propriul gât, dar jimin și-a îndepărtat mâna.

" acele semne?  „Ochii mei s-au lărgit în timp ce am văzut chipul emoționat al lui jimin, prietena lui Jennie aproape scăpând în timp ce se bâlbâie un pic înainte să râdă.

"Oh asta? M-am rănit  cu ondulatorul de păr", a spus ea, în timp ce se bâlbâie .

„crezi că va trece o cicatrice așa repede ? "a întrebat ea în timp ce ținea mâna lui  jimin fâcandu-i ochi de cățeluș. 

"mhm ...așteaptă-mi să aduc o crema pe care să aplici", a spus jimin în timp ce se ridica pentru a lua trusa de prim ajutor, în timp ce tocmai mi-a batjocorit minciuna, privirea ei  m-a înșelat suficient încât să-mi dau seama când o persoană minte  . 

"știi că nu merită să fie înșelat.  "Am spus suficient de tare pentru ca ea să audă supărarea vizibilă pe tonul meu.

"Ei bine, dacă el s-ar conforma tuturor nevoilor mele, nu l-aș fii înșelat ", a spus ea în timp ce își încrucișa picioarele în timp ce îmi zâmbea. 

"ai putea să te desparți de el și să găsești pe cineva care poate face ambele.  "Am spus că nu m-am amuzat de felul în care se uita la mine.

𝑌𝑂𝑈'𝑅𝐸 𝑀𝐼𝑁𝐸 || 𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum