Autor Pov.
"Ce ar trebui să fac acum ..? "Jungkook și-a întrebat cu disperare cei doi prieteni în timp ce se juca cu mâncarea lui.
" dar de ce a fugit brusc ..? De parcă totul mergea fără probleme ", a spus taehyung în timp ce-și umplea gura cu mâncare.
"Stiu, dar a părut atât de vinovat și de rău după asta .." Jungkook mormăi nu este mulțumit de ceea ce s-a întâmplat între ei.
"Poate pentru că el a crezut că ești cu taehyung acum sau altceva? "spuse Hoseok în timp ce lua o înghițitură din băutură.
"Acest lucru s-ar putea întâmpla prea mult", a spus taehyung, în timp ce ar trebui să-i arate că și noi ne-am apropiat de hoseok, dar...
"Prieteni". adăugă el în timp ce își așeză capul pe umărul lui Hoseok.
"nu-i nevoie că ai făcut-o deja. "Jungkook spunea.
" unde mergi? "a întrebat taehyung curios, dar atât de confuz.
Arămas în picioare " jimin... "tânărul mormăi înainte să se îndrepte spre jimin, care a început să meargă în sens invers.
Jimin a văzut cum taehyung era peste tot hoseok și Jungkook se încruntă tot timpul, ceva din interiorul lui s-a simțit rănit de scenă, așa că a început să plece spre ușă încercând să plece spre zona cafenelei.
"jimin! "Jungkook a strigat în timp ce alerga spre băiat , Jimin îl aruncă o privire înainte de a-l ignora și continuă să meargă spre ușă.
"Așteaptă!" Jungkook a strigat din nou înainte ca să se întoarcă spre jimin și să-l înfrunte.
"ce vrei ..?" întrebă Jimin în timp ce evita să privească lacrimile de jungkook găsindu-și deja ochii în cale.
"unde ai mers ieri..? "Jungkook a întrebat simțindu-se un pic enervat, dar este preocupat,
"de asemenea am fost îngrijorat", a adăugat el ținând mâinile cu blândețe.
"Nimic nu te priveste pe tine ...du-te la taehyung pentru a obține ceea ce vrei "
"despre ce vorbești .. "jungkook a întrebat în timp ce ținea mâna lui jimin din nou.
" Eu și taehyung suntem doar prieteni jimin. "a adăugat el.
Jimin s-a întors să se uite la jungkook încercând să caute dovezi despre el mincinoase, dar tot ce a găsit a fost sinceritatea.
"Singura persoană cu care am fost și am marturisit ... ai fost doar tu." Jungkook a spus un pic tare când a privit adânc în ochii jimin.
" iar singura persoană pe care o vreau este inca tu ... dar de ce îți este greu să îmi accepți sentimentele când deja mă dorești la fel cum te vreau eu ? Se pare că cauți doar motive pentru a mă respinge .. " a spus jungkook în timp ce ținea mâinile strânse în timp ce il trăgea mai aproape de el .
„Vreau cu adevărat să jimin ... acceptă-mă deja?", A întrebat din nou durerea dând deja tonul.
"Nu sunt ... nu ... doar că ești un nemernic ..." Jimin a evitat să-l privească în timp ce o lacrimă a găsit-o pe obraji, Jungkook a oftat.
"jimin ..."respiră în timp ce el il lasa .
„Te urăsc ..", a spus Jimin
„Te urăsc pentru că m-ai făcut să cad pentru tine .." a spus el în timp ce mai multe lacrimi i-au alunecat pe obraji.
"jimin .." tânărul a spus încet în timp ce a încercat să-l țină pe băiat, dar l-a împins departe.
"nu mă atinge .. nu .. stai departe .. stai departe ..." Jimin a spus încercând să il evite pe jungkook și sa nu il mai atingă , dacă l-ar atinge, se va simți mai rănit ..
"Nu poti vedea ca te vreau? "strigă Jungkook făcând ca elevii din jurul lor să se liniștească în timp ce se uitau la ei doi.
" de ce mă împingi departe? "
" Sunt speriat ... "Jimin a izbucnit evitând să se uita la Jungkook .
" Mi-e teamă să nu fiu rănit din nou .. "
" Voi repara toate piesele rupte, voi proteja adânc inima ta departe de fiecare persoana...spune doar da ...? "Jungkook a spus făcându-l pe jimin să zâmbească puțin .
" Dacă o fac, promiti că mă vei iubi ... ?"Jimin a spus cu o voce joasă că doar Jungkook poate auzi, a așteptat nervos răspunsul lui jungkook, dar nu a primit nimic.
"hai să uităm doar jungkoo- „buzele plumbe ale lui Jungkook il întrerupse pe jimin în timp ce își lega aproximativ buzele cu baiatuluk , cuplând fața lui Jimin în timp ce adâncea sărutul, mâinile lui jimin, găsindu-și încet drumul către jungkook , în timp ce studenții din jurul lor vorbeau în timp și in timp ce unii le-a înveselit.
Jimin simți cum i se încălzesc obrajii când își amintea unde se aflau.
„jungkook prost", mormăi el în timp ce îl împinse pe Jungkook fugind spre ușă.
Jungkook zâmbi ca un prost înainte de a-și ridica degetele mari pentru prietenii săi, împreună cu o privire înainte de a alerga în spatele lui jimin jenat.
Jimin se simțea atât de stânjenit încât nu mai putea sta o secundă mai mult în cantină, în mod surprinzător, locul azi a fost cam plin.
„Jimin aștepta" strigă jungkook în timp ce alerga spre jimin înroșind.
"C-Cee..?.
„ești al meu și nu vei mai pleca ", adăugă el în timp ce se aplecă aproape de fața lui jimin.
Fața lui Jimin s-a încălzit mai mult înainte de a atinge pieptul lui Jungkook ușor.
"lasă-mă să plec ... oamenii se uită".
„sărută-mă mai întâi", a spus jungkook, în timp ce un zâmbet i-a preluat fața ținându-l strâns, pentru a nu fugi.
„mai târziu .. lasă-mă să plec acum", a spus jimin, în timp ce privea în jos, simțindu-se jenat de cât de intimi erau unul față de celălalt în public.
„ok te iert", a spus jungkook jucăuș, în timp ce îl sărută cu blândețea fruntea lui Jimin înainte de a-i da drumul.
"dar nu ai voie să flirtezi cu alți băieți ... sau cu fete ..", a spus jimin, când a ajuns să țină mâna lui jungkook.
"același lucru este și pentru tine "a spus Jungkook zâmbind.
" dacă o vei face..... "a început să se aplece mai aproape de urechea lui jimin.
" Eu ..Te ... Voi ...Pedepsii... Pe ... Tine "a șoptit seducător spre urechea lui jimin câștigând o palmă pe piept .
CITEȘTI
𝑌𝑂𝑈'𝑅𝐸 𝑀𝐼𝑁𝐸 || 𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸||
Fantasy"𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗮 𝗼𝗯𝘀𝗲𝗿𝘃𝗮𝘁 𝗼𝗯𝗿𝗮𝗷𝗶𝗶 𝗿𝗼𝘀𝗶𝗶 𝗮 𝗹𝘂𝗶 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻 𝗱𝘂𝗽𝗮 𝗰𝗲 𝘀-𝗮 𝗶𝗻𝗱𝗲𝗽𝗮𝗿𝘁𝗮𝘁 𝗰𝘂 𝘂𝗻 𝘇𝗮𝗺𝗯𝗲𝘁 𝗽𝗲 𝗳𝗮𝘁𝗮 𝘀𝘁𝗶𝗶𝗻𝗱 𝗰𝗮 𝗲𝗹 𝗲𝗿𝗮 𝗺𝗼𝘁𝗶𝘃𝘂𝗹 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗯𝗮𝗶𝗮𝘁𝘂𝗹 𝘀-�...