3ㅎ

2.2K 334 43
                                    

Jungkook Pov.

Jimin Hyung a fost la o întâlnire cu prietena lui Jennie, așa că mi-am invitat iubitul meu...în sfârșit.

"jungkook .. mai repede" a gâfâit, în timp ce eu am intrat adânc în el, făcându-l să geama tare.

„se simte bine?"Am întrebat în timp ce ma mișcam mai repede.

"da ... dracu jungkook mai tare !!" a poruncit să mă facă să-l fac mai greu decât înainte.

"kookie?" Am auzit că Jimin mă striga ..
"La dracu!"

"Da ~ nu te oprii " a spus Minho în timp ce își mișca șoldurile încercând să se bucure de el în timp ce am înghețat .

"Minho .. îmbraca-te!" Am spus în timp ce mă îndepărtam.

„wha, de ce?", el s-a abătut să se uite la mine.

"Colegul meu de camera este aici .. poarta ceva pe tine "Am spus in timp ce imi iau puloverul pe mine .

"Serios ? Glumești ,nu ..?", a spus el tot așezându-se dezbrăcat, nu mulțumit de decizia mea.

„Schimbă-te înainte de a ieși." Am spus în timp ce m-am îndepărtat, dar înainte de a pleca l-am auzit blestemându-mă pentru că m-am oprit mijlocul unei plăceri.

"jimin hyung ești aici am spus în timp ce zâmbeam neplăcut.

" Transpirația ta" el a tras maneca și să-mi șteargă transpirația.

"Am auzit o voce tare venind din camera ta. Am crezut că te-ai rănit sau ceva "a spus el tot ștergându-mi transpirația.

„pentru că făceam sex .." a spus Minho trecând pe lângă noi spre masă.

" i .. Nu am vrut să ... "

„Am oprit oh .. îmi pare rău"întrucât l-am văzut uitându-se în jur, simțindu-se un pic jenat și vinovat că ne-a oprit.

"Hyung e ok" am zâmbit înainte de a-i înfiora părul.

"știe că sunt iubitul tău, nu? Minho a spus înainte de a lua o mușcătură de măr în mâinile lui.

"Știu" spus în timp ce am luat mărul de la el și l-am mâncat."

"Mai întâi m-a lăsat pe jumătate mulțumit și acum mi-a furat mărul? "s-a încruntat uitându-se la jimin, apoi la mine.

" a fost ultimul "am spus luând o altă mușcătură din măr.

"Mmm .. scuze din nou" Jimin se aplecă spre Minho .

"M .. ce zici de un triplu sunt sigur că ai un fund grozav ", a dat cu ochiul la jimin, primind o lovitură dupa cap de mine.

" În primul rând nu mă împart "am aruncat o privire spre Minho care a ridicat din umeri.

Râde.

"pot sa intreb ceva..? "a spus jimin cu o voce foarte joasă, pe care mi-a fost greu să-l aud.

"sigur" L-am privit curios, în timp ce încetul cu încetul în picioare încerca să ajungă la urechea mea .. poate fi cu adevărat drăguț uneori.

"ce este un triplu? "m-a întrebat atât de nevinovat, dar serios, l-am privit nervos în timp ce m-am aplecat în jos, pana la gâtul acestuia.

𝑌𝑂𝑈'𝑅𝐸 𝑀𝐼𝑁𝐸 || 𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum