27

662 124 0
                                    

Autor Pov. 

A doua zi jungkook a plecat dimineața devreme pentru a merge la casa părinților săi, deoarece el a mințit despre ora sosirii sale. 

Jimin stătea în sufragerie în timp ce se juca cu mochi când mama lui a intrat, ea a stat pe canapea în fața lui jimin în timp ce se uita fix la el.

"Jimin, trebuie să vorbim", a spus ea pe un ton foarte serios, Jimin a dat drumul la mochi și și-a ridicat ochii spre mama lui înainte de a încuviință din cap. 

Se aplecă înapoi spre colțul canapelei, în timp ce-și îmbrățișa genunchii la piept, privind-o speriat de ceea ce îi poate spune. 

"tu și jungkook ..te întâlnești cu el ..asa i ?  "a întrebat ea pe un ton foarte serios că la făcut pe Jimin să se simtă inconfortabil, deoarece ochii lui s-au îndepărtat de șoc.

Jimin se uită fix în ochii ei căutând orice semn de furie înainte de a răspunde, se simțea speriat, dar trebuia să-i spună, așa că dădu din cap în timp ce închidea ușor ochii. 

"A-ti intenționați să-mi spuneți?" La întrebat din nou iar Jimin s-a uitat la ea în timp ce el încuviință din cap, fața ei cumva se înmuia într-un fel, deși încă îl privea cu o față serioasă.

" când ..?  "

"azi .. sau mâine .. dar pur și simplu nu știam cum să-ți spun .." se bâlbâi el în timp ce se simțea mai speriat, ea oftă în timp ce se ridica mergând înainte și înapoi în timp ce își mușca degetul. 

"eomma .. Chiar nu intenționam să îți ascund asta de tine .. pur și simplu nu am vrut să fie aici când vorbim .. ", a spus el în timp ce câștiga un semn de înțelegere de la mama sa.

"dar cum .. tu  se întâlneai cu jennie .. ", a spus ea nervoasă când a venit să stea lângă fiul ei, lacrimile lui jimin au început să cadă inconștient, făcând-o pe mama lui să fie mai îngrijorată de fiul ei. 

"Îmi pare rău eomma .. Doar .. Nu știu .. ea m-a înșelat .. și jun..jungkook era acolo .. he- ugh .. m-a făcut să mă simt mai bine .. "a spus el în lacrimi  continuand să cadă din nou din ochii lui.

„nu este faptul că aleg să-l iubesc .. tocmai s-a întâmplat .. nu sunt sigur cum .. dar devin foarte gelos când îl văd cu alții .. Mă simt destul de rănit când mă îndepărtează  sau ignorăndu mă .. mă simt foarte fericit când rămâne alături .. mă face să mă simt special .. unic .. important pentru el .. "a strigat în timp ce se uita la mama sa.

" te rog .. nu ne despărți.  . Îl iubesc cu adevărat ", i-a rugat el mamei în timp ce o ținea strâns pe ambele mâini.
Ea și-a privit fiul cu ochii sinceri, a fost prima dată când s-a deschis față de ea cu privire la sentimentele sale, a fost prima dată când a cerut ceva, mai ales în timp ce plângea. Un zâmbet cald i-a cuprins fața în timp ce își mângâia părul fiului înainte de a-i șterge lacrimile. Jimin se uită la ea în timp ce-l adulmeca drăguț încercând să-și oprească lacrimile.

"știi .. dacă mi-ai spune că aș fi spus nu .. dar ieri .. înainte să te sun să mănânci .. L -am auzit pe jungkook în timp ce vorbea despre tine, chiar a sunat sincer .. și acum după ce ți-am ascultat partea...Nu pot să mă aduc să-mi iau fericirea fiului meu cu propriile mâini .. ", a spus ea, facănd ochii lui Jimin să se lărgească de șoc pentru a doua oară în timp ce râdea stângaci înainte să-și înfășoare brațul în jurul umărului lui Jimin.

"dar încearcă să ai un sex protejat cât poți .. este mai sigur", a adăugat ea în timp ce râdea de fața roșie a lui Jimin. 

Jimin s-a înroșit puternic, în timp ce se plângea.

"noi nu .. N-am avut niciodată s-" s-a oprit când și-a dat seama că i-a mărturisit mamei sale că este virgin .

"Crede-mă, jungkook arată ca o fiară pe pat, ar trebui să fii atent ", a spus mama lui, ducându-l să se plângă în timp ce o oprește. 

"încetează să se mai comporti ca un copil mic ", a râs ea în timp ce ieșea din sufragerie.

" Eomma .. ", a scâncit mai tare decât înainte de a câștiga o lovitură la cap de către jinho.

" de ce m-ai lovit.? "Jimin  scanceste în timp ce își frecă capul, jinho ridică din umeri în timp ce se așeza lângă el ca să se uite la televizor.

"tampit ", a strigat jinho în timp ce alerga în spatele fratelui său mai mic.

"eommaa !!! ~ jinho mă lovește "a strigat jimin în timp ce alerga în spatele mamei sale ascunzându-se.

" m-a insultat "a spus jinho, dar a câștigat o strălucire ca răspuns de la mama lui.

"eomma .. știi că nu aș face niciodată asta  .. Jimin a spus nevinovat în timp ce făcea bâjbâi.

„Știu dragule" a spus mama lui în timp ce îi mângâia părul înainte de a-l certa pe jinho, în timp ce el îi arăta chipuri amuzante celor mai în vârstă.

Jinho a fost șocat, dar nu se deranjează să pronunțe un cuvânt, pentru că știa indiferent de ce își va proteja băiatul cel mai mic.

"oricum, mă duc la un prieten  și jinho poate comanda ceva de mâncare ", a spus ea înainte de a-i lăsa pe cei doi în pace  în bucătărie. 

Jimin zâmbi larg în timp ce încuviință din cap, îl ia pe  mochi în brate purtând cu un zâmbet larg zugrăvit pe față, „să-i spunem kookie, nu-i așa?", Îi șopti Jimin câinelui înainte de a pleca și lăsând-l pe jinho. 

Povestea se apropie de sfârșit în curând. Sper să vă bucurați de acest capitol.

𝑌𝑂𝑈'𝑅𝐸 𝑀𝐼𝑁𝐸 || 𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum