Autor Pov.
Jungkook și jimin si împreună cu sora mică a lui jungkook și prietena ei au sosit la eveniment, sa dovedit a fi o convenție anime numită Comic World, jimin și jungkook nu prea erau interesați de anime, dar, de vreme ce au fost de acord să urmeze cele două fete, au decis .
"Uita-ti-va în jur"
Locul era foarte aglomerat, jungkook și jimin aproape că s-au despărțit de trei ori, jungkook a ținut mâna lui jimin foarte strâns în timp ce îl trăgea lângă el în timp ce-și urmărea sora.
S-a oprit brusc în fața unui stand de manhwa, ea și prietena ei Somi au fost foarte încântați când au verificat cărțile din fața lor.
"ce citești? "a întrebat jungkook în timp ce se apleca în spatele surorii sale să arunce o privire asupra manhwa din mâna ei"
"yaoi manhwa" spune pe un ton serios în timp ce citea cartea cu atenție.
"yaoi? Ce este asta", a întrebat jungkoook, sora lui era confuza , a gâfâit în timp ce îl privea.
"cum nu știi? E ca un gen gay, dar în japoneză", a spus ea înainte de a privi din nou cartea.
„Lasă-mă să văd" a spus jungkook în timp ce trăgea de manhwa și începea să caute prin pagini, fața lui era șocată când vedea desenul în manhwa, avea totul.
Jimin a ținut mâna lui jungkook și a coborât-o pentru a verifica și manhwa.
"ce este asta?" A întrebat jimin inocent.
"Ce ar trebui să facem chiar acum ", a spus Jungkook în glumă, în timp ce îi arăta lui Jimin scena cu 18 Evaluări, Jimin a înroșit când a lovit pieptul lui Jungkook.
„kookie, oamenii se uită .." mormăi jimin în timp ce se uita în altă parte.
"nu-mi pasă .." șopti jungkook în timp ce se apleca încet mai aproape de băiat.
„M-am ținut cât de mult am putut .. nu mai pot chimmy" a spus jungkook în timp ce își peria buzele pe buzele lui Jimin.
Jimin îi zâmbi dulce băiatului în timp ce îi dădea o bătaie rapidă pe buză, luându-l cu garda jos, dar a fost o decizie proastă, în timp ce tânărul l-a tras înapoi pentru un sărut .. Un sărut profund.
Aproape a gemut când tânărul a continuat să-l sărute intens, dar a rupt sărutul în timp ce simțea că oamenii se holbau la ei.Si-a ascuns fața cu umărul jungkook în timp ce îl împingea în fața lui, cei doi s-au simțit cu adevărat jenați de atenția pe care au primit-o, dar pentru jungkook a fost bine dacă asta îi va ține pe oameni departe de jimin, știind că are deja pe cineva.
Au decis să mănânce înainte de a continua să se plimbe în jurul locului, Jimin era încă jenat de tânăr, dar a încercat din răsputeri să-l oprească să facă orice altceva.
Jimin, hymei și somi se uitau la niște pluși în timp ce jungkook îi aștepta, cei trei încercau să aleagă cel mai bun pluș pe care îl găseau, dar era imposibil pentru că toți păreau atât de drăguți în ochii lor.
Jimin s-a săturat când s-a întors să-l cheme pe jungkook să-i aleagă unul, dar în loc de fericire, mânia s-a a venit pe el în timp ce se îndrepta sasic spre jungkook, gelozia i-a luat cumva mintea când a văzut cum un tip se tot dădea la jungkook. Ceea ce a înrăutățit faptul că jungkook era bine, nu s-a obosit să-l împingă sau să pună o limită între ei și a continuat să râdă cu el."kookie? ~" Jimin l-a chemat drăguț, facăndu l să îi atragă toată atenția lui jungkook în câteva secunde, înainte ca tânărul să-i poată răspunde.
Ochii tipului s-au mărit când i-a văzut pe cei doi sărutandu se, simțindu-se dezamăgit că efortul lui a fost degeaba, Jimin a aruncat o privire spre băiat cu colțul ochilor în timp ce adâncea sărutul, jungkook a fost șocat, dar inteligent, ar profita de fiecare moment împreună cu el .
Un zâmbet a preluat buzele lui jungkook când l-a ridicat pe Jimin și l-a împins de perete, fără să rupă niciodată sărutul, un geamăt i-a scăpat din buze în timp ce respira puternic pe buzele mai vechi
,, nu putem face asta? "a izbucnit.
"hai să o facem", a spus jimin între sărutări savurând gustul buzelor pline a lui jungkook, ochii lui jungkook s-au mărit în timp ce s-a îndepărtat.
"jimin, ești sigur?".
Jimin se uită la el cu poftă, ce încuviință din cap încercând să-și lege buzele de tânăr ignorând toți oamenii care treceau prin jurul lor, jungkook îl lăsă jos și alergă spre sora lui un minut și apoi se întoarse la jimin.
Jimin a fost confuz, până când jungkook l-a tras spre poartă: "Jur pe Dumnezeu că nu te las să pleci diseară", a spus jungkook pe un ton serios în timp ce mergea mai repede.
Jimin se înroși în timp ce își mușca buzele, simțindu-se nervos, după ce a înțeles ce se întâmplă, era prima dată ... prima oară și asta se simțea entuziasmat ... ciudat.
CITEȘTI
𝑌𝑂𝑈'𝑅𝐸 𝑀𝐼𝑁𝐸 || 𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸||
Fantasy"𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗮 𝗼𝗯𝘀𝗲𝗿𝘃𝗮𝘁 𝗼𝗯𝗿𝗮𝗷𝗶𝗶 𝗿𝗼𝘀𝗶𝗶 𝗮 𝗹𝘂𝗶 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻 𝗱𝘂𝗽𝗮 𝗰𝗲 𝘀-𝗮 𝗶𝗻𝗱𝗲𝗽𝗮𝗿𝘁𝗮𝘁 𝗰𝘂 𝘂𝗻 𝘇𝗮𝗺𝗯𝗲𝘁 𝗽𝗲 𝗳𝗮𝘁𝗮 𝘀𝘁𝗶𝗶𝗻𝗱 𝗰𝗮 𝗲𝗹 𝗲𝗿𝗮 𝗺𝗼𝘁𝗶𝘃𝘂𝗹 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗯𝗮𝗶𝗮𝘁𝘂𝗹 𝘀-�...