Pov autor.
Câteva zile mai târziu.Jungkook ieșea din sala de clasă când îl văzu pe un prieten de-al lui, băiatul se sprijinea de perete când jungkook se apropie de el.
"hei Mingyu", a spus Jungkook, în timp ce își sprijinea brațul pe perete, aproape că-l prinde pe prietenul său dintr-o parte.
"hei" mingyu zâmbi în timp ce se îndrepta încet spre fata lui jungkook, au început să vorbească în timp ce râsul lor umplea holul.
"k..kookie? "Jimin l-a strigat pe Jungkook pe un ton scăzut, în timp ce părea destul de îngrijorat în timp ce îl privea și pe prietenul său interacționează ... nu-i place cât de aproape erau.
" da? "Jungkook a spus în timp ce arunca o privire spre jimin, înainte de a privi în jur, simțindu-se inconfortabil, deși nu a trecut neobservat de Jimin.
" scuze, nu-i nimic ", Jimin a zâmbit în timp ce se îndepărta.
Jungkook nici nu s-a deranjat să-l oprească chiar și atunci când era curios ca iadul, dar avea și demnitate, nu îi va arăta că este ușor de obținut.
Jimin a simțit lacrimile ridicându-și ochii în timp ce se îndepărta, de ce Jungkook m-ar ignora că merg așa ... De când s-a simțit incomod față de mine .. totul era perfect .. ce s-a schimbat acum?
"mochi vin -o aici "jimin și-a chemat cățelul în timp ce și i-a așezat mâncarea după ce a și stabilit mâncarea pe care i-a gătit pentru el și jungkook.
„ Din moment ce mâncarea noastră de mochi este diferită, voi ajunge să mânanc mai întâi ", a spus jimin, tăios, în timp ce el a înfundat părul mochi cu zâmbetul care nu i-a părăsit niciodată fața.
S-a așezat pe masă jucându-se cu telefonul în timp ce il aștepta pe jungkook, a trebuit să ia prânzul puțin târziu, pentru ca jungkook să nu mănânce singur.
Dupa 30 de minute mai târziu
Jimin ieși din bucătărie și se îndreptă încet spre camera de zi așezându-se pe canapea, cu ochii care se închid încet în timp ce il aștepta pe jungkook.
Un gemete a scăpat pe jimin în timp ce îl auzea pe Mochi lătrând mult, se uită în sus pentru a-l vedea pe Mochi urcându-se peste corpul său, un chicotit i-a scăpat pe gura, simțind că Mochi se plimbă peste el simțindu-se atât rănit, cât și ticălos într-un fel.
„de ce lătrii așa mult, nu?", a spus jimin în timp ce apuca fața cățelușului din ambele părți, jimin se uită în jur încercând să-și ia în împrejurimi când ochii i-au aterizat la ceas.
"este 11:30 pm ?! Am dormit mult .. "Jimin s-a ridicat în timp ce a mers rapid spre camera lui jungkook, dar a fost întâmpinat de întuneric, a deschis lumina, dar nimeni nu a fost acolo, Jungkook pare să nu vină acasă încă.
" El încă nu a venit. "Jimin se mormăi în timp ce închidea ușa mergând încet spre bucătărie pentru a ii pune mâncare pentru cățelușul său acum înfometat.
După ce a așezat mâncarea pentru a doua oară, s-a dus spre masă pentru a verifica mâncarea pe care a făcut-o să o împacheteze pentru ca tânărul să mănânce mai târziu, dar a fost întrerupt când a auzit că se deschide ușa apartamentului.
CITEȘTI
𝑌𝑂𝑈'𝑅𝐸 𝑀𝐼𝑁𝐸 || 𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸||
Fantasy"𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗮 𝗼𝗯𝘀𝗲𝗿𝘃𝗮𝘁 𝗼𝗯𝗿𝗮𝗷𝗶𝗶 𝗿𝗼𝘀𝗶𝗶 𝗮 𝗹𝘂𝗶 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻 𝗱𝘂𝗽𝗮 𝗰𝗲 𝘀-𝗮 𝗶𝗻𝗱𝗲𝗽𝗮𝗿𝘁𝗮𝘁 𝗰𝘂 𝘂𝗻 𝘇𝗮𝗺𝗯𝗲𝘁 𝗽𝗲 𝗳𝗮𝘁𝗮 𝘀𝘁𝗶𝗶𝗻𝗱 𝗰𝗮 𝗲𝗹 𝗲𝗿𝗮 𝗺𝗼𝘁𝗶𝘃𝘂𝗹 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗯𝗮𝗶𝗮𝘁𝘂𝗹 𝘀-�...