Jungkook Pov.
Inima îmi bate cu fiecare pas pe care îl fac în timp ce îi țin mâinile, micuța lui dragă urmându-mă ca un cățeluș pierdut, strângându-și strânsoarea asupra mea de fiecare dată când încerc să-mi smulg mâna.
În sfârșit am ajuns la clubul în care mă întâlnesc cu prietenii mei, din anumite motive s-a aglomerat astăzi ar trebui să fiu atent la jimin hyung.
Amândoi am intrat înca de mână ținându-ne,l-am împins ușor să treacă mulțimea care ne blochează drumul către barman.
„ce vrei să bei?" M-am aplecat lângă urechea lui în timp ce i-am șoptit, el doar a clătinat din cap fără să spună nimic.
"Spune-i lui hyung, ce rost are dacă mai ești aici sorbind și să te scufunzi încet în tristețe? "Am spus în timp ce îi țineam talia
"lasă-mă să te ajut? ".
S-a înroșit în timp ce a privit departe, evitând să-mi privească ochii din cauza cât de aproape eram unul de altul.
"Am o toleranță scăzută la alcool "
"Sunt opusul, nu iti face griji că nu intenționez să te părăsesc , așa că este ok, dacă te îmbăți, vei fii n siguranță cu mine "am spus zâmbind sperând că va fi de acord.
El a părut ezitant la început, dar apoi a dat din cap după ce a eliberat un oftat adânc, am zâmbit și i-am spus să aștepte în timp ce beau băutura.
La început mai întâi, ii dăduse-m ceva ușor, dar să-mi amintesc proasta dispoziție în acest moment, să-i fac o băutură puternică îi va fi mai ușor să se bucure de timpul lui, așa că am primit doar două beri deocamdată înainte de a-i da ceva mai puternic.
In timp ce am predat sticla de bere lui Jimin, el a luat-o ezitant înainte de a lua o înghițitură din băutură, el a scuturat fața ca și cum băutura ar fi fost puternică pe placul lui, ceea ce cred că este adevărat datorită toleranței sale la alcool .
După ce ne-am plimbat și am vorbit, am văzut pe unul dintre prietenii mei semnalându-mă să vin la masa lor, așa că l-am tras pe jimin care a spus că nu și că mă va aștepta aici, dar din moment ce eu sunt tipul care nu ia niciodată un răspuns ca nu.
L-am forțat să vină cu mine împingându-l. S-a înclinat ușor față de prietenii mei și s-a ascuns în spatele meu, simțindu-se puțin rusinos ,ne-am asezat și el a continuat să se agațe de mine, nu sunt sigur dacă este din cauza berii sau doar timid, pentru mine? Mă bucurasem de asta la maxim.
"cine este el?" unul dintre: prietenii numindu-se taehyung care ma tras în timp ce el mi-a șoptit în ureche, am zâmbit și am clătinat din cap.
"iubit?", a întrebat din nou, curios, făcându-mi obrajii să se înroșească de la gândul să mă întâlnesc cu el, dar mi-am amintit de Jennie și de cât de mult o iubește, așa că am clătinat din cap, încruntându-mă.
„Jimin vrei să dansezi?" Am spus încercând să evadăm din această atmosferă ciudată, din fericire, el a fost de acord în timp ce amândoi ne-am îndreptat către ringul de dans, era o mulțime de oameni care se loveau unul de celălalt, unii dansează în timp ce se grăbesc unul de altul .
M-am trezit să-mi înfășur mâna în jurul taliei lui jimin, trăgându-l mai aproape de pieptul meu, legănându-i încet șoldurile pe mine.
CITEȘTI
𝑌𝑂𝑈'𝑅𝐸 𝑀𝐼𝑁𝐸 || 𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸||
Fantasy"𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗮 𝗼𝗯𝘀𝗲𝗿𝘃𝗮𝘁 𝗼𝗯𝗿𝗮𝗷𝗶𝗶 𝗿𝗼𝘀𝗶𝗶 𝗮 𝗹𝘂𝗶 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻 𝗱𝘂𝗽𝗮 𝗰𝗲 𝘀-𝗮 𝗶𝗻𝗱𝗲𝗽𝗮𝗿𝘁𝗮𝘁 𝗰𝘂 𝘂𝗻 𝘇𝗮𝗺𝗯𝗲𝘁 𝗽𝗲 𝗳𝗮𝘁𝗮 𝘀𝘁𝗶𝗶𝗻𝗱 𝗰𝗮 𝗲𝗹 𝗲𝗿𝗮 𝗺𝗼𝘁𝗶𝘃𝘂𝗹 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗯𝗮𝗶𝗮𝘁𝘂𝗹 𝘀-�...