28

652 120 0
                                    

Autor Pov.

Jungkook stătea întins pe canapea uitându-se la televizor când a decis să-și sune iubitul, nu au trecut mai mult de 6 ore de când s-au văzut și deja îi este dor de el.  A trecut ceva timp până când Jimin și-a ridicat telefonul, facăndu l pe cel mai tânăr să se încrunte.

"de ce nu mi-ai răspuns mai devreme .. Te-am sunat de trei ori ..", Jimin a chicotit.

„Iepuras,eram la dus ..", jungkook s-a înroșit  la porecla care îl ducea să rămână tăcut. 

"deci, de ce ai sunat kookie?  "a întrebat jimin curios, jungkook a bâjbâit deși jimin  nu-l poate vedea.

"Mi-e dor de tine ratusca  "spune jungkook înghitand în sec.

" Dar ne-am văzut acum câteva ore ..? ", a spus jimin râzând ușor.

"înseamnă că nu îți lipsesc ?  "a întrebat jungkook pe un ton de neîncredere, cel mai în vârstă a râs.

"Eu, întotdeauna ...ma gândesc la tine iepuraș "

" Atunci acesta este și răspunsul meu la tine ", a spus jungkook în timp ce se așeza din poziția sa.

"ai ceva planificat pentruastăzi ..?  "a întrebat jungkook curios.

„mmm, am o întâlnire cu iubitul meu .. tu?", a spus jimin jucăuș în timp ce aștepta ca cel mai mic să răspundă.

"cine este el?", a spus jungkook pe un ton foarte supărat, dar serios. 

"Tu! " a spus Jimin drăguț în timp ce râdea.
"de ce te înnebunesc cu ușurință kookie?  "a întrebat jimin încă râzând, ignorând faptul că aproape a plâns, la cat  de furios era cel mai tânăr.

"Te vreau aici în cinci minute ", a poruncit jungkook.

"Iepuraș , suntem în case diferite, este imposibil să fiu acolo în cinci minute "  spuse jimin zâmbind.

" ok, dar totuși vreau să vii, mă plictisesc ", a spus jungkook în timp ce-și freca gâtul nervos, jimin fredona în telefon ca și cum ar fi gândit, jungkook inghite în sec în timp ce aștepta răspunsul, dar a scârțâit când  a spus jimin venirea lui. 

"Îți voi trimite adresa, nu-ți lua mult timp Chimmy", a spus Jungkook cu ochi buni încercând să-l convingă pe Jimin să vină cât de repede va putea.

"Ok, pa, atunci „Jimin a râs înainte de a inghide.

//

După aproape două ore, Jimin a sosit în sfârșit, purta blugi strâmți și cămașă albă, care ajungea până la jumătatea coapselor, împreună cu o pălărie de baseball neagră.
L-a sunat pe jungkook, dar tânărul încă nu a ieșit să-l vadă, s-a aplecat în timp ce își îmbrățișa genunchii la piept, în timp ce își sprijina capul pe genunchi, așteptându-l pe iubitul său. 

"arată atât de drăguț .."a spus o fată în timp ce mergea lângă prietena ei în timp ce se uita la Jimin, el le-a zâmbit înainte de a se uita înapoi la podeaîn așteptarea lui Jungkook. 

"drăguțul meu  a asteptat mult?  "a spus jungkook în timp ce îl purta pe cel mai în vârstă în stil de mireasă, surprinzându-l în timp ce scotea un țipăt puternic.

"ce dracu 'jungkook .. lasă-mă jos .. ", a spus jimin în timp ce ținea strâns cămașa mai tânără, jungkook a râs în timp ce îl punea  jos.

A auzit două fete țipând în timp ce se țineau strânse în timp ce săreau, jungkook ridică o sprânceană în timp ce le privea supărat.

"nu ai spus că nu vei întârzia? De ce mai ești aici", a întrebat jungkook pe un ton serios.   Jimin și-a aruncat capul din spate când a văzut cele două fete de mai devreme, iar ei au scârțâit din nou când l-au văzut pe jimin.  Îl făcea să se înroșească ușor în timp ce se lipea de jungkook înapoi în timp ce se uita la ei.

"oppa!  Este acela iubitul  tău?  "a spus o fată în timp ce se îndrepta spre jungkook și jimin.
"Oppa mergem la un eveniment,vrei sa vii cu iubitul tău?"  A spus Hymei cu ochii negri rugători.

"da,de ce?  "Jungkook a răspuns confuz, cei doi s-au uitat unul la celălalt în timp ce scârțâiau din nou emoționați fericiți, jungkook și jimin s-au uitat la ei cu confuzie deplină.  a ridicat din umeri.

"vrei să mergi chimmy?" l-a întrebat jungkook pe cel mai în vârstă care a dat din umeri.

"Nu știu .. Am venit să te văd, așa că tu alegi ce vrei " spune jimin.

Jungkook a zâmbit larg arătându-și dinții de iepuraș înainte de a arunca o privire la sora lui care a început să le facă poze  .. în secret, el a aruncat-o cu ochiul.

" Cu o condiție ", a spus jungkook. 

"ce este?  „a întrebat ea cu o gâfâială.

"trimite-mi orice poză ne faci  ", a spus el pe un ton serios, sperând că îl va asculta.

"Sa facut !  Să mergem "a strigat fata când cei patru au început să meargă spre stația de autobuz, jimin a fost un pic confuz la situație, dar a ridicat-o din umeri în timp ce se bucura de căldura pe care a primit-o din mâna lui jungkook.

Sper că vă bucurați de acest capitol.Este deja  aproape de finalizareeeee!!!!!

𝑌𝑂𝑈'𝑅𝐸 𝑀𝐼𝑁𝐸 || 𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum