33

415 32 0
                                    

Autor Pov

Jimin s-a întors acasă simțindu-se îngrozit de ceea ce ar spune mama lui pentru că a dormit fără să o informeze, se strecura înăuntru când cineva l-a plesnit pe spate, făcându-l să tresară de durerea care i-a fost cauza cel mai mult de către iubitul sau din aceea noapte pe care a avut o , simtindu și posteriorul tot mai dureros.

„Ce naiba jinho!” a strigat el în șoaptă în timp ce se uita la fratele său cu o expresie dureroasă.

Jinho a râs în timp ce-l ignoră, jimin a gemut înainte de a merge pe scări șchiopătând în acest proces.

"  ce este in neregula cu tine?  " a întrebat jinho în timp ce îl examina pe Jimin felul de a merge, Jimin s-a înroșit în timp ce i-a aruncat o privire înainte de a încerca să-și corecteze felul de a merge, dar a eșuat când jinho a strigat.

"Te-ai culcat cu cineva !  " spune Jiho.

" taci!  " Jimin i-a  acoperit gura în timp ce încerca să-și caute mama sperând că nu iau auzit , dar, din păcate, a făcut-o în timp ce se îndrepta spre ei înainte de a-l apuca de urechea trăgându-l în camera de zi.

"Unde ai fost ieri?  " a întrebat ea îngrijorată, jinho i-a urmat încă râzând.

" Să culcat cu jungkook , eomma " a spus el în timp ce i-a aruncat o privire tachinată pe Jimin.

"Ce ai făcut ?  Jimin este adevărat?!  a întrebat ea șocată, Jimin și-a lăsat capul în jos, evitând să se uite în ochii ei, simțindu-se jenat.

„Cine a fost topul, cine?”  a întrebat ea curioasă făcându-l pe jinho să râdă.

" eomma,imaginează-ți l pe Jimin fiind dominatorul cu  jungkook? Ar fi atât de ciudat", a spus el în timp ce se așeza.

"E adevărat, o, sărmanul meu copil, sunt sigură că te-a durut atunci" a spus ea în timp ce îi arunca lui Jimin o privire înțelegătoare, Jimin s-a înroșit înainte să-i îndepărteze mâna, el s-a îndreptat în picioare spre scări bosumflat.
"Sunt obosit!  Mă duc să dorm.." spune jimin .

"Bineînțeles că ești puiule, dacă ai nevoie de analgezice sau ceva, striga-mă", a strigat ea din sufragerie, făcându-l să geme în timp ce el scoase un țipăt enervat înainte de a alerga pe scări în ciuda durerii pe care o simțea.

„Toată vina este a lui jungkook” a oftat în timp ce își îngropa capul în pernă, telefonul a început să sune făcându-l să înjure înainte de a răspunde la apel fără a verifica ID-ul.

„ce?  " a spus el supărat.

" Ce am făcut acum?  " a întrebat jungkook confuz la tonul lui  Jimin.

" nimic, am fost doar enervat din cauza lui  jinho și eomma..." a spus el făcându-l pe cel tânăr să râdă ușor.

"De ce?"  a întrebat jungkook curios în timp ce s-a întins pe pat, așteptând răspunsul lui Jimin.

„ au  râs de mine pentru că li s-a părut amuzant că m am lăsat dominat. Vreau să spun. ugh. ” s-a simțit jenat când și-a dat seama ce i-a spus iubitului sau .

  „Nu este amuzant, dar din cauza cadrului tău mic și a înălțimii tale mici, arăți genul căruia i-ar plăcea să îi fie atins  fundul mai ales și acele gemete alt tale atât de  zgomotoase .” a spus jungkook cu un rânjet pe chip.

Jimin ia închis lui  jungkook în timp ce fața lui se înroșise.

Telefonul lui a sunat din nou de două ori înainte ca Jimin să răspundă, a rămas tăcut speriat să vorbească după ce ia  închis lui  jungkook.

„jimin, vrei să mă superi data viitoare?” a întrebat el înainte de a râde ușor.

" nu mă mai tachina jungkook, de asemenea, nu va mai fii o  data viitoare.. doare foarte tare ..." Jimin se încruntă.

"Te iubesc"a spus jungkook.

"Eu....Și eu te iubesc...” a spus cel mai în vârstă înainte de a se întinde din nou, ascunzându-și fața în  pernă, chiar și atunci când jungkook nu-l poate vedea.

„mi-e dor deja.” s-a plâns jungkook făcându-l pe cel mai în vârstă să chicotească la tonul lui.

"  Trebuie să plec ,o sa vorbesc cu tine mai târziu, iubitule..” a spus jungkook.

Jimin a fredonat „Mă duc să dorm, vorbim  mai târziu, kookie” a adăugat el înainte de a-și lua rămas bun de la iubitul său.

___

Jimin s-a trezit a doua zi simțindu-se obosit când a simțit o mână care îi mângâia părul, a scâncit în timp ce se apropie de silueta caldă de lângă el.

„până când plănuiești să dormi puiule?”
A spus tânărul.

Jimin a deschis ochii leneș în timp ce se uită obosit la jungkook, a zâmbit ușor înainte de a-și înfășura iubitul cu brațele înainte de a se apropia mai mult și a se pune  sub el.

"chimmy?"  strigă jungkook dulce în timp ce se juca cu mana in parul lui jimin .

„da-mi un motiv bun să mă trezesc?”  a spus jimin serios .

„eu?”. Spune jungkook.

Jimin a chicotit înainte de a arunca o privire spre fața lui Jungkook, acesta s-a ridicat și sa îndepărtat de jimin mergând spre ușă.

„Mă întorc acasă”, a spus jungkook supărat.

Jimin sa speriat și l-a tras înapoi pe Jungkook înăuntrusi sărutandu l.

  „ce-” a zâmbit jungkook în sărutul care i-a întrerupt cuvintele înainte de a-l apuca de brațe pe cel mai în vârstă, ținându-l de perete, Jimin a răsuflat greu în timp ce încerca să se îndepărteze, dar jungkook nu l-a lăsat când a adâncit sărutul.  Mâinile lui mari și le lasă pe coapsele lui jimin ,în timp ce gemetele frumoase scăpau peste  buzele iubitului său.

„Cookie? Ești supărat pe mine?” a întrebat Jimin în timp ce rupse sărutul.

„Nu, doar te ademenesc în momeala mea, iubitul meu”, a spus jungkook obosit și văzând un zâmbet din partea băiatului înainte de a-l săruta din nou.

,,Jimin, plec să mă întâlnesc cu un frie- mm.. „Mama lui  Jimin a înghețat lângă ușă în timp ce-și privea fiul ei panicat si la obraji roșii a lui ungkook. 

,,eomma.. eu nu-" și-a ridicat mâna în încercarea de a-l opri să vorbească.

"Bănuiesc că aveți deja planuri, aveți grijă de voi doi..." a spus ea înainte de a se întoarce.

"Oh și Jungkook, încerca să fii mai blând  cu fiul meu " făcu ea cu ochiul înainte de a pleca, lăsându-i pe cei doi băieți nedumeriți în locurile lor

Încerc să ajung cât de mult pot cu ceva romantism pentru a compensa neliniștea .


𝑌𝑂𝑈'𝑅𝐸 𝑀𝐼𝑁𝐸 || 𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum