"Raaawr! Ben geldim~"
Ufak bir kahkaha ve içindeki boşluğu kapatmak adına yansıttığı o fazla neşe ekrandan dolup taşmıştı. Bu sefer izleniyordu. Hao Fei açıklamalarından sonra gizli hesabından yayınına girmiş pür dikkat Xiaoting'i izliyordu.
"Bugün sizinle.. Outlast oynamaya karar verdim. Çok istiyordunuz. Ben de bu yüzden tüm her şeyi bir kenara bıraktım ve- Nun! Ayaklarımın altından çık bugün beni korkutmamalısın."
Fei istemsizce gülerken ekrana kilitlendi. Tiger'ın gözlerine vuran ekran yansıması, ekrana çıkan her şeyde korkarak sıçraması ve bir küfür savurması... bu adam gözüktüğünden kötü biri nasıl olabilirdi ki? Dudaklarını büzüp oynamaya ara verdiğinde ekrana döndü.
"Ne diyorsunuz? Fei mi?"
Ekranların iki ayrı tarafında oturan adam kasım kasım kasılmıştı. Nedensizce Fei bugün bunu duymak istememişti. Şaşırtıcıdır ki Xiaoting de böyle düşünüyordu.
"Bugün bu konuyla ilgilenmek istemiyorum. Sizden de rica ediyorum kapatmanızı."
Bu cümlesinin ardından ekrana çıkan ani görüntüyle yerinden sıçradığında alt dudağını sarkıtmıştı. Fei'nin gözleri chate kaydı.
abi hani gece uyuyamazdın teksin diye
ekstra korkmalara gerek var mı bu kadar
Tiger bu kadar bebek gibiyken nasıl izleniyor?
Abi ağlama sksjsjsjsjs
Fei neden senden daha çok izleniyor belli.
Haftaya takipçilerinle etkinlik yapar mısın Tiger?
Ne zaman CS oynarken sohbet edeceksin? Fei yaptı geri kalmaman lazım.Belki de ilk defa Fei karşısındaki adama üzülmüştü. Sohbete her baktığında neden yüzünün düştüğünü anlamıştı. Ama bu bir kere olurdu. Tıpkı karşıda masum görünen düşmanda olduğu gibi.
"İyice eğlen Xiaoting. Kariyerin bitmek üzere."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twitch
Romance"Benim hakkımda konuşmasını biliyorsa, beni yenebilmeyi de bilmeli." "Beni geçeceğine gerçekten inanıyor mu?" Birbirinden ölesiye nefret eden iki twitch yayıncısı ve zorla ayarlanan bir düello... Bu güçlü nefretin beraberinde getireceği hissi herke...