reddoxon bir canlı yayın başlattı.
"Selamlar herkese, Reddox'unuz geldi. Bu akşam bir yayın açmak istedim. Konuşmak, sorularınızı yanıtlamak... belki biraz dertleşmek istediğimdendir kim bilir?"
"Hayır uzun zamandır bir proje kabul etmedim. Etmek de istemiyorum. Eğlenceme odaklanmak ve mutlu etmek istiyorum. Özellikle bu sıralar... bazı öncelikler edindim. Onlarla ilgilenmek istiyorum bana kalan tüm zamanlarımda."
"Önceliğim... önemli biri diyelim? Hayır sevgilim değil hayır. Yanlış anlamaya ne müsait bir cümle oldu. Lütfen yanlış anlamayın beni. Ben sadece... aslında ailemden başka önemsediğim birini fark ettim. O kadar. Aşkla ilgisi yok. Muhtemelen kendimi... borçlu hissetmem? Ne derler bilmiyorum işte. Sadece ilgilenmek istiyorum. Hatalarımı düzeltmek."
tigernation katıldı.
"Bu kişi... benim çok kırdığım biri. Bunu nasıl düzeltirim bilmiyorum aslında. Gerçekten çok istiyorum eskisi gibi olmayı. Dertlerimden uzak kalacak bir yolum varken... her şey o kadar güzel ki. Ama sonra fark ediyorsunuz ki... bu uzak kalacağım yeri kendime güvenli hale getirirken başkalarının da güvenli bölgesini yıkmışım. İşte tam da bu nedenle, hatalarımı düzeltmek istiyorum."
"Kaplan. Beni dinliyorsun değil mi? Tepki vermene gerek yok. Beni izle yeter. Hala burda mısın? Senden özür dilerim. Umarım içinde beni affetmişsindir ve o saçma anlaşmayı bozup tekrardan sevenlerinle kavuşursun. Uhm... uzatıp sıkmak istemiyorum. Bu kadardı. Sanırım artık kaçma vakti. Eh... Reddox kaçar. Kendinize cici davranın. Öpüldünüz!"
tigernation reddoxon'u takip etmeye başladı.
reddoxon tigernation'ı takip etmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twitch
Romance"Benim hakkımda konuşmasını biliyorsa, beni yenebilmeyi de bilmeli." "Beni geçeceğine gerçekten inanıyor mu?" Birbirinden ölesiye nefret eden iki twitch yayıncısı ve zorla ayarlanan bir düello... Bu güçlü nefretin beraberinde getireceği hissi herke...