10 ŞUBAT 2018
"herkese merhaba!"
yayıncı neşeyle ellerini sallarken mutluluğu gözlerinden okunabiliyordu. Oyun ekranında hazırını vermişken bir yandan da yorumlar okuyup takipçileriyle sohbet ediyordu. Klasikti, tüm sorunlar omzuna çökmeden önce mutlulukla bunu her gece yapardı. Sonra ilk yük geldi, ikinci, üçüncü... Ufak omuzlar bunu kaldıramayacak haldeydi. Kaçtı ve saklandı ama bu demek değildi ki omuzlarındaki sorumluluklar azalacaktı. Her şeyden habersiz oynadığı oyunun arasında yorumlardan seçtiği birkaç linki izledi.
"Burada gerçekten yetenekli yayıncılar var, ben kendimi çok beğenmem mesela. Ama bazen... keşke onlar gibi olsam dediğim insanlar çıkıyor."
izledikleri videolara tek tek yorum yaparken, yeni yayınların sözleri de veriliyordu. Yeni çıkan oyunlar, yeni çıkan şarkılar... Sanki hayat böyle güzeldi. Başka bir şeye gerek yoktu. Sanki hayat tamamen bundan ibaretti ya da. Sorumluluklardan kaçmak öylesine güzel gelmişti ki. Yapmak zorunda olmadığı onca şey... Verdiği hafiflik... Bu hislerin de kattığı heyecanla her şey çok tezcanlı ve neşe doluydu onun için. Sohbet sohbeti açtı, yayıncıların oyun oynama stillerini izlemeye kadar ilerledi. Bu her açıdan tehlikeli sularda yüzmekti. Ne derse alınacak insanlar vardı. Burası biraz böyleydi işte. Karşısına çıkan videoyla pür dikkat ekrana bakmıştı. Acemi olduğu belliydi. Xiaoting ona gülerken ağzından çıkanları ikinci kez düşünmemişti. Fazla popüler olmadığı belliydi.
"Bu ne şimdi? Sanırım Nun oynamayı denemiş."
kahkaha atarak ekrana bakarken iyice eğilmiş her hamleyi izlemişti. Düello oyunu... çocuğun her hareketine o kadar çok gülmüştü ki... Bunun ne kadar rencide edici olduğuna takılmamıştı bile. Duyguları düşünmemişti. Böyle oynanmayacağına inanıyordu ve o an bunlar ona komik gelmişti. Şimdiye göre daha deneyimsiz olan kendisi, bunu komik bulduğu için umursamazsa sadece eğlencesine odaklıydı.
"Fei, sana bir abi tavsiyesi vermemi ister misin? Lütfen bu oyunu oynamayı bırak. Sikim gibi oynamışsın... Dostum- SAVUNMA KISMINI DOLDURMADAN ATAK YAPAMAZSIN Kİ. Sadece basit bir zeka gerektiren kural. Bir insan bunu nasıl yapamaz..."
Chatte yazılanlar genç ve tecrübesiz yayıncıya destek verir nitelikteydiler. Ufak kahkahalarla konuyu kapatırken aslında bilmediği şey, Fei'nin karşısında durduğuydu. İzlediği ve gerçekten incindiği... Genç adam bu aşağılama yüzünden twitch hayatında tutunamayıp kısa süre sonra kanalını kapamıştı. 2020'nin üçüncü ayına kadar. Sonrasında işte her şey böyle gelişmişti. Fei, iki sene boyunca özgüvenini zedeleyen bu adama bir cevap verebilmek istemişti. Nihayetinde vermişti de. Her ne kadar bu şu an kendisini rahatsız etse de...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twitch
Romance"Benim hakkımda konuşmasını biliyorsa, beni yenebilmeyi de bilmeli." "Beni geçeceğine gerçekten inanıyor mu?" Birbirinden ölesiye nefret eden iki twitch yayıncısı ve zorla ayarlanan bir düello... Bu güçlü nefretin beraberinde getireceği hissi herke...