eighteen

26 6 2
                                    

"Yayınıma hoşgeldiniz. Bugün her zamankinden daha farklı bir yayın olacak biliyorsunuz ki."

ekrana bakan yorgun gözler Xiaoting'inkilerdi. Yayını daha önce hiç izlenmediği kadar kalabalıktı. Ta ki Hao Fei yayını açana dek. İkisi de kendi kanallarından yayınlarını açmış hazırlanırken biri için işler gerginken diğeri için heyecanlıydı. Hao Fei kendine oldukça güveniyordu. Bunun için bekliyordu onca zamandır. Elleri titreyerek oyunu açtı, gergin olan taraf. Şimdi hazırlardı. Hırslı gözler ekranlarda gezerken Xiaoting, Hao Fei'yi oyuna davet etmiş ve beklemişti. Ligi kendinden düşüktü, kendinden daha az saati vardı. Bu oyunda neden ısrarcı olmuştu anlamıyordu bir türlü. Başlama ekranı geldiğinde klavyelerde eller hazırdı.

"Başarılar, Reddox."

"Sana da Tiger, şansa ihtiyacın olacak."

Geri sayımdan sonra ikisinin de elleri hızlıca klavyede gezinirken resmen yerlerinde oturamıyorlardı. İzleyenler de pür dikkat ekranlarına bakıyor, kimin daha iyi olduğunu anlamayı deniyordu. Hao Fei'nin atağıyla afallayan Xiaoting, toparlamak için iyice ekrana eğildi. Bu esnada karşıdakinin dikkatini biraz dağıtmıştı.

"haha."

Xiaoting gülerek ilerlerken Hao Fei bir darbe yemiş ama profesyonelce toparlamıştı. Geri çekildi. Biraz geri çekilip tam resmi görmek belki de. Xiaoting iyi gittiği için mutluydu. Nedensizce eski parıltısı gelmişti gözlerine. İlk defa bir amaç için oynadığındandı belki de. Dikkatle ekrana bakarken hem arkasındaki boşlukları savunmayı deniyor hem de atağa geçiyordu. Hao Fei yenilgiye uğramak üzereydi. Bu Xiaoting'e o kadar büyük bir huzur veriyordu ki. Arkasına yaslanıp derin bir nefes verirken karşıdakinin içinde patlamak üzere olan öfkeyi göremiyordu. Durdu. Hao Fei gülümsüyordu. Xiaoting de fark etmişti. Koruması gereken yeri...

"Siktir."

Ama öncelikle hareket eden Hao Fei olmuştu. Savunmasız bölgeye ilerleyip Xiaoting'in karakterine iki kere sıktığında ekran kırmızı olmuştu.

"Game Over, Kaplan."

Twitch Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin