"Evet! Hepinize selamlar. Yayın zamanımı değişmiş olmam sadece size değil bazı insanlara da yaradı diye umuyorum."
Genç, sinsi gülümsemesiyle sohbeti okurken kimi yargılayıcı kimiyse destekleyici şeyler yazıyordu. Bu çekişmeyi seviyordu. Diğer yayıncının rahat ve ezici tavırları sinirlerini alt üst ediyordu ve ona haddini bildirmek istiyordu. Boynunu çıtlatıp ikizine el ederken güldü.
"Bugün yanımdaaaaa- ta daaa! İkiz var. Bugün CS oynarken birlikte biraz sohbet ederiz dedim."
Birbirine tıpatıp benzeyen iki oğlan kulaklıkları ve klavyeleri hazır oyuna odaklanmışken bir yandan da Hao Fei sohbeti takip ediyordu. Ufak bir kahkaha atıp atılan yazıyı ikizine gösterirken ikizi omzuna sertçe vurup kaşını çatmıştı. Gelen bildirimle ekranın ışığı yandı. Beklemediği bir bildirimdi. Gözleri ekranda gezindi bir süre. Dudak büzüp eline telefonu alırken tek kaşı merakla havalandı.
"Ne alaka?"
"Ne oldu?"
Elindeki telefonu ikizine verip kulaklığı çıkardı. Kenara gidip kahkaha atmaya başlarken olacaklardan habersizdi. İkizi ona doğru peluş oyuncaklarından birini fırlatırken asla durmamıştı. Yerine oturdu. Mesaja cevap bile vermemişti.
"Oyuna devam gençler... bakalım neler var soru olarak. Wei'nin ideal tipi?"
"Guys..."
"Bu bir hitap değildi."
"Aptal. Belirli bir tipim yok. Önemli olan görünen taraf asla olmadı bana göre. Hem siz bu soruyu Fei'ye sormalısınız. Değil mi?"
"Benimkini biliyorlar. Ben minyon seviyorum."
Chatte bir anda dönmeye başlayan Tiger'ın minyon olduğu muhabbetiyle suratında sinirli bir ifade oluşmuştu. Sinirle ellerini klavyede gezdirdi.
"Başka soru."
İkizi sinirini fark ettiğinde konu değişti. Aralarından bir soru seçmek için çabaladı. Sonunda da seçti.
"Senden bir cevap istiyorlar. Tiger ile aranızdaki sorun ile ilgili."
"Hahahaha... kendisi de aynı cevabı istiyor. Benim bir sorunum yok. Kendisinin kişilik problemleri olduğunu söyleyebilirim ama."
Yamuk ve sinir bozucu bir gülümsemeyle ekrana eğilirken tek kaşı havadaydı. Sanki Xiaoting'in onu izlediğini biliyormuşcasına.
"Zamanında dediklerine karşılık olarak yapıyorum. Fena mı ediyorum? Fazla burnu havada insanları sevmem. Eğer karakteriniz iyiyse bir yerden sonra parlamaya devam edersiniz. Tiger'ın düşen kariyerinin tek suçlusu Tiger'ın kendi karaktersizliği."
"Ağır konuşuyorsun"
"Ağır konuşmuştu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twitch
Romansa"Benim hakkımda konuşmasını biliyorsa, beni yenebilmeyi de bilmeli." "Beni geçeceğine gerçekten inanıyor mu?" Birbirinden ölesiye nefret eden iki twitch yayıncısı ve zorla ayarlanan bir düello... Bu güçlü nefretin beraberinde getireceği hissi herke...