twenty eight

21 5 5
                                    

tigernation bir canlı yayın başlattı.

"Herkese merhaba. Ben Xiaoting. Bildiğiniz adımla Tiger. Yayın hayatıma kısa süre önce son verdim. Yayıncılık... yoğun hayatımın arasında bana eğlence oluyordu aslında. Beni tanıyanların çoğu bunu bilir. Ama önümde böyle yazılan bir kader yokmuş. Bir söz verdiysem tutarım. Geri dönmek gibi bir niyetim yok. Reddoxon kanalına abone olup destekleyebilirsiniz. Hırslı ve yetenekli biri. Takdir ettiğim tek özellikleri bunlar. Ben... bu yayını sizinle sohbet edebilelim diye açtım. Her ne kadar yazdıklarınız beni gerçekten üzüyor olsa da."

reddoxon katıldı.

"Çoğu zaman umrumda olmadı. Hayat, yaşamak... eskileri açmaktan nefret ederim. Bu yüzden açmayacağım. Güzel yazılarınızı seçeceğim, onları okuyup tek tek özenle yanıtlayacağım. Hakaretlerinizin arasında seçebilir miyim bilmiyorum ama... evet, kaybettim. Komikti. Ama üzerinden iki ay geçti. Ve bunalttınız. Tebrik de ettim. Kıskançlığım nerede görülmüş. Reddox gerçekten iyi bir yayıncı. İzlemek istiyorsanız buyrun gidin izleyin. Ben gerçekten boğuldum. sürekli kıyaslardan, karşı tarafın daraltmalarından... ben sadece mutlu olmak istedim. bu lanet hayatın içinde kendimi dinleniyormuş gibi hissedebildiğim tek yer burasıydı. Her gün tüm yorgunluğumu bir tarafa bırakıp sevdiğim insanların beni sevdiğini görerek kendimi iyi gördüğüm bir şeyler yapmak bana terapi gibi geliyordu. 22 senelik hayatımın içinde ilk defa iyileşebilirmişim gibi gelmişti. Ama olmadı. Bunu da elime yüzüme bulaştırdım. Bu da dolandı ayağıma, düştüm... Bahsi geçen yayını izledim. Şimdi sadece onu konuşmak istiyorum. Özür dilerim. Çocuktum, acemiydim ve nerede ne konuşmam gerektiğini bilmiyordum. Benden karşılığını çok güzel bir şekilde almış olsan da kendime seni bu denli rencide etmiş olmamın hesabını sormam ve bu hesabı da vermem gerekiyor. O yüzden özür dilerim, Hao Fei. Dilerim bundan sonra gerçekten istediğin başarıyı bulursun. Tanıdığım en yetenekli insansın, umarım hep de böyle kalırsın. Teşekkür ederim bana verdiğin ders için. Biliyorum, izliyorsun. Bu sadece sana. Tamam mı? Sana delicesine kırgın olsam bile... umarım beni içinde affetmişsindir."

"Dediğim gibi. Yorumlarınızı daha fazla okumak... istemiyorum. Okumayacağım da. Kimsenin acılarını yaşamadan o insanlar hakkında yorum yapma hakkına sahip olamazsınız ki her insanın acıyı kaldırış şekli çok farklı. Sizin gözünüzde beceriksiz olabilirim, sizin gözünüzde saygısız olabilirim. Bu beni ilgilendirmiyor artık. Ben kendimim ve kendim olmak istiyorum. Kalıp istemiyorum. 22 senelik kalıbım bana yetti. Teşekkür ederim. Destekleriniz için tekrardan teşekkür ederim-"

"Gitmeliyim."

Twitch Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin