Araba, geçtiği yollardan bir daha geçerek kaleye ulaştı ve kale kapısının önünde durdu. Kapı açıldı ve ardından at arabası içeri girdi. İçeride bir kez daha durdu.
Arabadan ilk önce Cengiz, sonra Marian, sonra Aila ve en son da Dumbarton indi.
"İskoçlarla İrlandalılar'ın bu beklemediğimiz ittifakı karşısında ne yapacağız kralım? İşin içine Roma katılırsa daha büyük sıkıntılar baş gösterecektir."
Aila, sırıtarak "Romalıları biz hallederiz." diyerek laf arasına daldı ve Dumbarton'un tebessüm etmesini sağladı.
"O zaman işlerimiz kolaylaşacaktır."
Cengiz, "aynen öyle." derken yürümeye başladı ve Marian'a baktı.
"Ziyafet çok güzeldi Marian. Emeklerin için teşekkür ederim."
Marian, gülümseyerek "önemli değil." dedi ve içeriye girdiler. Marian konuşmasını sürdürdü.
"Her şeyi babamın emaneti olan bu krallık, bu ülke için yapıyorum. Bunu hiçbir zaman unutma."
Cengiz, Marian'ın elini tuttu ve "unutmam." dedi. Avuç içine bir öpücük kondurdu.
"Benimle de zaten bu sebeplerden ötürü evlendiğini biliyorum. Ben de evime dönebilmek için bu krallığın başına geçtim, seninle evlendim ama sevişmemiz çok gerçekçi değil miydi? Yani sanki aramızda gerçekten bir şey varmış gibi."
Marian, gülerek "öyleydi." dedi ve "ama merak etme!" diye ekledi.
"Aila ile birazdan yaşayacakların da son derece gerçekçi olacak Cengiz."
Cengiz de güldü ve "göreceğiz." dedi.
"O zaman iyi geceler kraliçem."
Marian, gülümseyerek "iyi geceler." dedi ve odasına gitti.
Cengiz, Dumbarton'a da "iyi geceler." diledi ve onun da gidişini ve ardından hizmetçilerin gelişini izledi. Barlow'u göremeyince şaşırdı ve "Barlow nerede?" diye sordu.
"Barlow bugün çok yorulduğu için size biz hizmet edeceğiz kralım ve kraliçem."
Cengiz, gülümseyerek "anladım." dedi. Aila ve hizmetçilerle birlikte odaya girdi. Hizmetçilerin yardımıyla zırhını çıkarırken Alia'nın zırhının çıkartılmasını izledi ve ne kadar güzel olduğunu fark etti. "İyi ki böyle bir maceraya atılmışım." diye düşündü. Ardından hizmetçiye "şarap getirin!" dedi ve emri hemen ikiletmeden yerine getirildi.
Cengiz, teşekkür etti ve ardından "çıkabilirsiniz." dedi. Hizmetçiler çıktıktan sonra kadehleri doldurdu ve birisini Aila'ya verdi. Kendi kadehinden bir yudum aldı. Aila'yı baştan ayağa süzdü ve sonra yüzüne baktı.
"Bu kadar güzel olduğunu fark etmemiştim."
"İnsanlar beni daha çok zırhım üzerimdeyken, yırtıcı bir kartal olarak görür ama sen beni üzerimde zırhım olmadan bir ceylan olarak görme şerefine nail oldun."
Cengiz, "şeref duydum." dedi. Bir yudum şarap daha içti ve Aila'nın üzerindekini omzundan yavaşça sıyırdı ve yere düştü. Ellerini ensesine götürdü. Baş parmaklarıyla yanaklarını okşadı.
"Gerçekten benimle sevişmek istiyor musun? Yani bu bir ittifak evliliği ve ittifak evlilikleri sevişmeden de olur bence."
Aila, güldü ve "olmaz." diyerek kollarını Cengiz'in omuzlarından sarkıttı.
"Şimdi öp beni!"
Cengiz, "peki." dedi ve dudaklarını Aila'nın dudaklarına değdirdi ve ellerini dolgun kalçasına indirdi ve okşamaya başladı. Bir süre sonra sıkmaya da başladı ve sıktıkça sıkarak kıpkırmızı yaptı. Arada sırada hafif tokatlar attı ve dudaklarını dudakları arasında ezdi. Bir eliyle kalçasını okşamaya devam ederken diğer eliyle bacağını tuttu ve havaya kaldırdı. Aila'yı duvara bastırarak başını boynuna gömdü. Boynuna öpücükler kondurdu ve emdi. Dudağının değmediği hiçbir yer kalmayıncaya kadar yaptı bu işlemi ve diğer bacağını da havaya kaldırıp onu kucağına aldı. Sertleşmiş erkekliğini Aila'nın kızlığına sürterken iki eliyle birlikte kalçasını okşadı ve tekrar dudaklarına yapıştı. Kalçasıyla bacağını aynı anda okşamaya başladı. Dudağını emerek resmen sömürdü ve kalçasını daha sert sıktı. Ardından Aila'nın kalçasındaki elini göğsüne götürdü ve göğsünü havuçlayarak dudağını emmeye devam etti.
Aila, Cengiz'in dudağını ısırarak kendisine çekti ve dudağını kanattı.
Cengiz, başını geri çekti ve "acıdı." diyerek güldü ve ardından başını Aila'nın boynuna gömdü. Boynuna uzun uzun öpücükler kondurdu. Vampir gibi emdi ve diliyle boynunu ıslatarak Aila'yı gıdıkladı.
Aila, güldü ve inledi. "Yatağa geçelim." dedi.
Cengiz de güldü ve "geçelim." diyerek Aila'nın diğer bacağını da havaya kaldırdı ve onu kucağına alarak dudaklarını dudaklarına bastırdı. Kalçasını iki eliyle okşamaya başladı. Sırıtarak "senin beni kucağına alman gerekiyordu." dedi ve zorlansa da Aila'yı yatağa kadar taşıdı. Yatakta göğüslerini elleriyle tuttu ve okşayarak başını göğüslerine gömdü. Göğüslerini alabildiği kadar ağzına aldı ve bir lolipop emer gibi emdi. Ardından yavaş yavaş uçlarını kemirdi ve Aila'nın inleyerek geriye doğru attığı tek eliyle ellerini bileklerinden tuttu. Bileklerini sıkarak kızarttı. Aila'nın karnına öpücükler kondurdu ve başını daha aşağıya indirdi. Boşta kalan eliyle kızlığını okşamaya başladı ve öpücükler kondurdu.
Aila'nın inlemeleri gittikçe arttı ve ardından Cengiz'e "içime gir!" diye yalvardı.
Cengiz, Aila'nın ellerini bıraktı ve kızlığını emmeye devam ederek göğüslerini avuçladı. Sonra Aila'ya bakarak sırıttı ve "daha erken." dedi.
Aila, daha fazla ısrar etmedi. Gülerek "o zaman devam et!" dedi ve ellerini Cengiz'in başına götürüp kızlığına bastırdı. Hem kızlığındaki baş hem göğüslerindeki eller iyice zevk almasını sağladı ve gözlerini yukarı kaydırdı. İnlemeleri gittikçe arttı ve artık daha fazla dayanamayıp Cengiz'in başını saçlarından tutup kendisine doğru çekti.
Cengiz, Aila'nın ne istediğini bu hareketinden anladı ve erkekliğini hızla Aila'nın içine soktu ve üzerine abandı. Dudaklarına yapıştı. Parmak uçlarıyla Aila'nın bacaklarını okşadı ve içine girip çıkmaya başladı.
Aila, bacaklarını iki yana açtı ve dizlerini kırdı. Ellerini Cengiz'in yüzüne götürüp yüzünü okşadı. Cengiz'in bir alt dudağını bir üst dudağını dudaklarının arasına aldı. Açtığı bacaklarını beline doladı. Ellerini sırtına götürdü ve okşayarak inledi.
Bir süre sonra Cengiz alta geçerken Aila üste geçti ve kalçasını aşağı yukarı hareket ettirmeye göğüslerini ağzına sunmaya başladı.
Cengiz'in inleyerek ve hırlayarak Aila'nın göğüslerini bir vampir gibi kanını çekercesine uzun bir süre emdi.
Aila, göğüslerini geri çekti ve daha hızlı zıplayarak ve inleyerek güldü.
Cengiz de Aila ile birlikte güldü ve inledi. Onu belinden tutarak daha hızlı olmasını sağladı. Arada sırada ellerini kalçasına götürerek okşadı.
Aila, Cengiz'in üzerinde zıplarken spermlerinin içine hücum ettiğini hissetti ve kendisi de boşalırken Cengiz'in üzerine uzandı.
🦴Bölüm Sonu🦴
Dizi Önerisi: Elite
Film Önerisi: Titanların Savaşı
Kitap Önerisi: Bir Delinin Hatıra Defteri (Nikolay Gogol)
Şarkı Önerisi: Ben Adam Olmam (Serdar Ortaç)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paralel Evrenin Geçmişine Gitmek "Birleşik Krallık" (+18) (Ara Verildi)
Ficción históricaBu tarihi hikaye tamamen kurgudur. :) +18 bölümler oldukça fazladır. Rahatsız olacaklar, ahlak bekçiliği yapacaklar ve duyar kasacaklar okumasın bir zahmet. 😏