Cengiz, sabahın erken saatlerinde Marian'ın kendisine seslenmesi ve dürtmesiyle gözlerini kırpıştırarak açtı. Marian'ı görünce "Ne oldu?" diye gülümseyerek sordu.
Marian, gülümseyerek Cengiz'e baktı.
"Ben yıkandım. Sen de yıkan ve sonra krallığının başına geç. Artık sen bir kralsın. Böyle yatmak sana yakışmaz."
Cengiz, "haklısın." dedi ve perdesinin açık olmasına aldırmayarak ayağa kalktı. Odaya kadın hizmetçilerin girdiğini gördü. Hepsi de Cengiz'in gözüne güzel gözüktü ve öyleydiler. Üç sarışın iki kumral hizmetçi vardı odada.
Cengiz, hizmetçilere baktı. Hepsinin siyah beyaz, uzun bir hizmetçi elbisesi vardı. Cengiz, "ben nerede yıkanacağım?" diye sordu.
Hizmetçilerden en uzun olanı gülümseyerek eliyle yol gösterdi.
Cengiz, kapıdan dışarı çıktı. Uzun ve sarışın kadın Cengiz'in arkasından gitti ve hemen yandaki odayı gösterdi. Cengiz ile birlikte odaya girdi. Ardından diğer hizmetçiler de odaya girdi.
Marian ise Cengiz'i karşılamak için taht odasının önünde dikilmeye karar verdi. Kralların nasıl olduğunu bilirdi ve Cengiz'in nasıl olacağını bilirdi.
Krallar, tek eşe bağlı kalamazdı. Onların hayatında tek cariye değil, bir çok cariye olurdu. Savaştan ve siyasetten arta kalan zamanlarda onlarla yatıp kalkarlardı. Bu yüzden hizmetçilerin Cengiz'i yıkamalarını kıskanmıyordu. Hatta sevişmelerine bile ses çıkarmamaya karar verdi.
Cengiz, hizmetçilerin kendileri için hazırladıkları yıkanmak için olan havuza girdi. Hizmetçilere baktı ve güzelliklerine bir kez daha hayran kaldı. Suyun sıcaklığını beğendi. Hizmetçiler, omuzlarını omuzlarını yıkarken en uzun boylu, sarışın olan Barlow'u kafasından tuttu ve sertçe dudağına yapıştı.
Hizmetçi, başta şaşırarak ona karşılık vermedi. Sonra karşılık verdi ve güldü. Kralın kendisiyle ilgilenmesi hoşuna gitmişti.
Cengiz, elini Barlow'un beline ve oradan kalçasına indirdi. Kalçasını okşarken dudağını dudağından çekti ve kulağına götürdü. Kulak memesini hafifçe ısırdı ve emdi. "Bu gece bana aitsin!" diye fısıldadı.
Barlow, utanarak kızardı ama bu fikir, krala ait olma fikri onun hoşuna gitmişti. Bu yüzden gülümseyerek başını aşağı yukarı salladı. Ardından Cengiz'i yıkamaya devam etti.
Cengiz, iyice yıkandıktan sonra odadan çıktı. Marian'ın yanına gitti ve elini tuttu. Gülümseyerek onunla birlikte taht odasına girdi.
Tahta otururlarken Marian, "bir şeyler yemeyeceğiz mi?" diye gülümseyerek sordu. Çünkü karnı acıkmıştı.
Cengiz, gülümseyerek "krallık işleri yemekten daha önemli." diye karşılık verdi. Şövalyelere Dumbarton'u çağırmalarını emretti.
Şövalye "Büyücü Dumbarton kalede değil kralım." diye cevap verdi.
Cengiz, kaşlarını çatarak "fark etmez." dedi.
"Dün burada olan herkesi bugün de burada istiyorum."
Şövalyeler "emredersiniz kralım." dediler ve daha az rütbeli olanı taht odasından çıktı.
Bu sırada Dumbarton, birden odanın içinde belirdi. Gülümseyerek ve öne doğru eğilerek "beni istiyormuşsunuz kralım." dedi.
Cengiz, bir an irkilse de şaşırmadı ve tebessüme tebessümle karşılık verdi. "Hoş geldin Dumbarton." dedi.
Dumbarton, tebessüm etti ve "hoş bulduk kralım." dedi.
"Planınız hakkında tam bir karara vardınız mı kralım?"
Cengiz, gülümseyerek "vardım." dedi ve ayağa kalktı. Ellerini arkada kavuşturdu ve odada volta atmaya başladı.
"Ama hala düşünceliyim."
"Kimle ittifak yapacağınız konusunda mı kralım?"
Cengiz şaşırmadı ve güldü. -Dumbarton'un zihin okuyabildiğini anlamıştı- "Evet." dedi. Dumbarton'a baktı.
"Sence hangisiyle ittifak yapmalıyım? İrlandalılarla mı İskoçlarla mı?"
Dumbarton gülümseyerek "İrlandalılar daha güçlü." dedi.
"Ama İskoçlar daha sadık olacaktır fikrimce kralım."
Cengiz, düşünceli düşünceli kaşlarını çatarak "haklısın." dedi.
"O zaman bana mektup yazacağım bir şeyler getirin!"
Dumbarton, gülümseyerek tahtın yanındaki masayı işaret etti.
Cengiz, daha önce masayı fark etmemiş olmasına şaşarak kağıt ve kalemi aldı. İskoç kralına bir mektup yazdı. Bu sırada odadan çıkan şövalye geri döndü. Başıyla selam verdi.
"İstediğiniz herkesi yemek salonunda toplandı kralım."
Cengiz, "tamam." dedi. Dumbarton ve Marian ile birlikte yemek salonuna gitti.
🗝Bölüm Sonu🗝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paralel Evrenin Geçmişine Gitmek "Birleşik Krallık" (+18) (Ara Verildi)
Fiksi SejarahBu tarihi hikaye tamamen kurgudur. :) +18 bölümler oldukça fazladır. Rahatsız olacaklar, ahlak bekçiliği yapacaklar ve duyar kasacaklar okumasın bir zahmet. 😏