T/N = te neved
karakter x olvasó
Riadtan ültem fel az ágyamban. A szívem zakatolt, a mellkasom őrületes sebességgel emelkedett fel-le. Már megint ez az álom. Ijedten néztem körbe a sötét szobámban.
Egy hirtelen ötlettől vezérelve kikászálódtam az ágyamból, és a lábaim a szomszédos szoba ajtaja elé vittek. Az ajtó résnyire nyitva volt, így halkan kicsit beljebb löktem. Óvatosan beosontam a helyiségbe, és az ágyban fekvő férfi mellé léptem.
-Stephen...Stephen- kezdtem böködni a férfi vállát, mire ő álmosan nyitotta ki a szemeit. Összeráncolt homlokkal pillantott fel rám.
-Mi az?
-Már megint az autóbaleset- mondtam halkan, mire Stephen arca megenyhült.
-Akarsz maradni?-kérdezte túl aranyos hangon ahhoz, hogy nemet lehetne rá mondani. Bólintottam. Óvatosan bebújtam a férfi mellé az ágyba, ő pedig rám terítette a takarója egy részét. Ő esetlenül átölelt hátulról, mire én elmosolyodtam.
Hosszú ideig csendbe burkolóztunk, és tudtam, hogy ő sem alszik. Az álmom emlékei hirtelen a szemeim elé vetültek, újra és újra végignéztem. Kétségbeesetten próbáltam visszanyelni a könnyeimet, sikertelenül. Csendesen hagytam, hogy a könnyeim végigfolyjanak az arcomon. De valószínűleg nem voltam elég halk. Stephen felült az ágyban, és maga felé fordított. Könnyektől áztatott arccal néztem fel rá. A férfi finoman felhúzott ülő helyzetbe maga mellé, és a karjait szorosan körém fonta. A fejemet a mellkasába fúrtam, és próbáltam mély levegőket venni.
-Itt vagyok, semmi baj- suttogta Stephen.-Szeretlek- szólalt meg újra egy kis hallgatás után.
Hirtelen húzódtam el a férfitől, amint ez a szó elhagyta a száját. A szemeim újra megteltek könnyekkel, amit a férfi készségesen letörölt, majd szomorkásan elmosolyodott.
-Hogy...hogy mondtad?-kérdeztem hitetlenkedve.
-Jól hallottad- mondta halkan, és letörölt egy újabb könnycseppet.
Visszadőltem az ágyba, Stephen pedig követte a példámat. A férfi egy kis habozás után félénken átölelt, ami megmosolyogtatott. Közelebb bújtam hozzá, ezt ő elégedetten nyugtázta.
-Én is szeretlek- formáltam a szavakat szinte alig hallhatóan, mire Stephen felkapta a fejét.
-Tessék?
-Hallottad- vigyorogtam. A férfi egy puszit nyomott az arcomra, majd hamarosan mindkettőnket elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Marvel oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK]
RomanceEgy újabb Marvel oneshot könyv, mert imádok ilyeneket olvasni. A legtöbb fejezet karakter x olvasó lesz, kéréseket kommentben elfogadok.