-Thor, azonnal áruld el hol van Loki, különben esküszöm, hogy szétroppantom a hülye fejedet! - sziszegtem a mennydörgés istenének szemébe, aki meglepetten hőkölt hátra. A kezeit védekezően maga elé emelte.
-Jól van, jól van. Nyugi - adta be a derekát végül. - Volt mit eltanulnod Lokitól - mormolta még az orra alatt, de úgy döntöttem, hogy ez figyelmen kívül hagyom. Loki már hónapok óta elment, és csakis kizárólag Thor tudott a hollétéről. Persze nekem, a barátnőjének miért is árulná el?
Gondolataimból Thor zökkentett ki. Vagyis inkább az, ahogy felkapott, megpörgette a pörölyét, és már suhantunk is....valahová. Először sikítottam, de aztán az isten jól leteremtett, hogy hallgassak el. A szememet forgattam a férfire. Alig pár másodpercen belül egy elhagyatott, romos kis házikó elé érkeztünk. Thor óvatosan nyomta le a rozsdás kilincset. Odabent káosz uralkodott, és a káosz közepén ott állt a csínytevések istene. Egy zöld póló és egy fekete nadrág volt rajta. Az arca beesett volt, és a karján megannyi heg húzódott. Ébenfekete haja lustán omlott a vállára.
Ahogy meglátott, megtorpant, én pedig ennek az ellenkezőjét tettem. Odarohantam hozzá, és megálltam előtte. Az arcom alig pár centire volt az övétől. A kezem hirtelen meglendült, és felpofoztam a férfit. Ő felvonta az egyik szemöldökét. Én, miután realizáltam hogy mit csináltam, Loki karjaiba ugrottam és hozzá simultam. Ő szorosan tartott, úgy, mintha bármelyik percben eltűnhetnék. Mélyen beszívtam a férfi jellegzetes illatát. Thor érdeklődve nézte a jelenetet a szoba sarkából. Lassan kibújtam az öleléséből és mélyen a szemeibe néztem.
-Miért nem jöttél vissza? - kérdeztem elcsukló hangon. Egy kósza könnycsepp gurult le az arcomon. Mielőtt letörölhettem volna, Loki megtette. Két hatalmas tenyerébe zárta az arcomat.
-Azután, ami New Yorkban történt, nekem...nekem bujdosnom kellett, kedvesem - kezdte egy szomorkás mosollyal.
-Veled mentem volna - mondtam kissé sértődötten.
-Semmi áron nem tettelek volna ki ennek - emelte fel a hangját Loki, mire összerezzentem. - Engem még mindig keresnek, nem lehetsz itt, ha megtalálnak.-Loki, ha azt hiszed, hogy magadra hagylak akkor nagyon tévedsz! - csattantam fel én is. A férfi meglepetten nézett rám. - Inkább választanék száz év börtönt veled, mint egy napot nélküled.
Az isten hirtelen az ajkaimra tapadt, mire én gondolkodás nélkül csókoltam vissza. Az alsó ajkamat megnyalva könyörgött a bejutásért, amit én megadtam neki. A kezeimet fekete tincsei közé futtattam. Loki a combom alá nyúlva kapott fel.
-Ez esetben - mondta két csók között - arra van a hálószoba, hölgyem.
YOU ARE READING
Marvel oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK]
RomanceEgy újabb Marvel oneshot könyv, mert imádok ilyeneket olvasni. A legtöbb fejezet karakter x olvasó lesz, kéréseket kommentben elfogadok.