𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬 - 𝐒𝐜𝐚𝐫𝐥𝐞𝐭𝐕𝐢𝐬𝐢𝐨𝐧~1.

37 3 0
                                    

-Vízió, nem megmondtam már, hogy használd az ajtót? - csattant fel Wanda már harmadszorra aznap, mikor Vízió bedugta a fejét a falon. A boszorkány szúrós tekintettel büntette a férfit. Vízió ennek ellenére is átlépett a szobájukat elválasztó falon, amolyan 'most már úgyis mindegy' stílusban, majd Wanda mellé telepedett az ágyon.

-Ne haragudj, kedvesem - simogatta Vízió a boszorkány hátát. Wanda szinte elveszett Vízió nagy kezében. Hátával nekidőlt a férfi mellkasának és egy hatalmas sóhaj tört fel belőle.

-Te ne haragudj. Nem kellett volna kiabálnom - nézett fel a lány Vízióra. Az utóbbi szelíden elmosolyodott, majd egy csókot lehelt kedvese homlokára.

-Szeretlek, Wanda - suttogta Vízió. A hangja egyszer csak elhalványult, a teste is szinte áttetszővé vált. Wanda jobbra-balra kapkodta a fejét, és fogalma sem volt, hogy mi történik. Vízió még egy utolsót intett a boszorkány felé, majd teljesen eltűnt. Wanda egyedül maradt az ágyon, a szemébe könnyek szöktek.

Hirtelen pattantak ki az ifjú boszorkány szemei, majd felült az ágyában. A mellkasa villámgyorsan járt fel-le. Beletúrt a hajába, majd mélyet sóhajtott. Már megint ez az álom, gondolta. Gyorsan letörölt az arcáról egy kósza könnycseppet.

Marvel oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK]Where stories live. Discover now