Karakter x Olvasó
T/N = te neved
-Tony, mondtam már, hogy mennyire szeretlek? - kérdeztem az előttem álló milliárdostól, akiből hirtelen kettőt láttam. Ezen elnevettem magam, ő pedig szemöldökét ráncolva nézett rám. Láttam, hogy kinyitja a száját, de nem értettem, mit mond. Értetlenül meredtem a playboyra.
-T/N, drágám, figyelsz te rám? - Tony a kezeibe fogta az arcomat, ezzel kényszerítve hogy ránézzek. - Mennyit ittál ma este? - faggatott. Ismét felnevettem, már magam sem tudom, hogy min. Tony a szemét forgatta.
-Gyere, ideje lefeküdni - a csuklómnál fogva húzott be a szobánkba, ahol az ágyra feküdtem. A férfi betakart. Hiába ellenkeztem, kiabáltam vagy rugdostam, nem engedett ki.
-De én még nem akarok aludni - nyafogtam.
-Olyan vagy mint egy gyerek - nevetett fel Tony, azzal az ajtó felé indult.
-Tony! - szóltam utána. A zseni megfordult, és kérdőn nézett rám. - Nem maradsz? - kérdeztem halkan, mire ő elmosolyodott, majd egy aprót bólintott. Leült mellém az ágyra. Én már félálomban voltam. Rádőltem a férfi vállára, és elnyomott az álom.
Másnap reggel elégedetten nyugtáztam, hogy Tony mellett fekszem. Vagyis inkább rajta. Ő már ébren volt, engem figyelt. A fejem a mellkasán pihent. Megpróbáltam felülni, de Tony visszahúzott magára.
-Maradj még - kérte.
-Hány óra van? -kérdeztem álmos hangon. Felnéztem a zsenire.
-Tizenegy múlt három perccel - felelte gyorsan az órájára pillantva. - Akartam neked csinálni reggelit, de rajtam aludtál és nem akartalak felkelteni.
Elmosolyodtam. A férfi körém fonta a karjait, és megpuszilta a homlokom.
YOU ARE READING
Marvel oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK]
RomanceEgy újabb Marvel oneshot könyv, mert imádok ilyeneket olvasni. A legtöbb fejezet karakter x olvasó lesz, kéréseket kommentben elfogadok.