Amikor féltékenyek - 2.

72 8 4
                                    

Loki
Az biztos, hogy Loki egy férfit sem tűr meg a közeledben. Akárhányszor valaki közeledni próbál feléd, ő abban a pillanatban ott terem. Elrettentő példaként áldozatait általában a plafonról lógatja le, vagy hasonlók. Nagyon féltékeny típus, ha féltékeny akkor elborul az agya, és a legnagyobb félelme, hogy elhagyod. Ezért neked minden egyes ilyen eset után meg kell nyugtatnod, elmondanod hogy mennyire szereted őt. Hogy tényleg megnyugodjon, egész este ki sem mozdulhatsz a karjai közül, ahogy védelmezően átölel. Általában végigbeszélgetitek az éjszakát, vagy filmet néztek az ágyból.

Bruce
Igazán félénk típus. Mindig azt mondja, hogy nem akarja megmondani neked hogy kivel beszélhetsz, de azért árgus szemmel figyel mindenkit, aki flörtölni próbál veled. Csak egyszer esett meg, hogy annyira feldühödött, hogy Hulkká változott, és a földbe döngölt valakit. Miután visszaváltozott, nem győzött bocsánatot kérni az illetőtől, aki a csodával határos módon még élt. Azonnal a kórházba sietett vele, te pedig velük tartottál.

Doktor Strange
Szeret felvágni a trükkjeivel, amik szerinte meglehetősen hasznosak, mikor valaki közeledik feléd. Te csak nevetsz, amikor sorra tünteti el a férfiakat egy portállal, és ki tudja hová viszi őket. Máskor csak szimplán ott terem melletted egy portál segítségével, ami kellően megijeszti az illetőt, és inkább elmegy.
- Én is így gondoltam - nyugtázza, mikor az illető ijedten hátrál el. Megpuszilja a homlokod, és másik portállal hazavisz titeket.

Peter
Peter is a félénkek táborát erősíti. Nem igazán tudja, mit kell tennie amikor valaki veled flörtöl.
- Szia, én Peter vagyok, és te...te ki vagy? - kérdezi esetlenül, arra utalva, hogy tűnjön el. Ilyenkor az illető általában csak kineveti, mire te igazán mérges leszel. Elküldöd melegebb éghajlatra, aztán Peter hazakísér.

Marvel oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK]Where stories live. Discover now