Karakter x Olvasó
T/N = te neved
Reggel hatalmas mosollyal az arcomon pattantam ki az ágyból. Vagyis pattantam volna, ha egy kar nem kap el és ránt vissza szigorúan maga mellé.
-Hova-hova? - vigyorodott el halványan az isten. Miután kiszabadítottam a csuklómat, közelebb bújtam a férfihez. Ő lassan megcsókolt, mire én habozás nélkül visszacsókoltam. - Jó reggelt - üdvözölt még mindig mosolyogva.
Ismét megkíséreltem kiugrani az ágyunkból, ezúttal sikerrel is jártam. Magam köré tekertem egy plédet. Villám gyorsasággal húztam el a szoba össze függönyét, majd megállapodtam az egyik ablak előtt. A látvány mintha lebilincselte volna a szemeimet. Miután kigyönyörködtem magam a tájban, Loki felé fordultam. Az őrült mosolyom letörölhetetlen volt.
-Minek örülsz? - kérdezte álmosan a férfi, mire én csak odaugráltam hozzá, megragadtam a karját, és az ablakhoz húztam.
-Nézd, mennyi hó - ámuldoztam, akár egy kisgyerek. Az isten elnyomott egy ásítást, majd visszatámolygott az ágyba. Ledobta magát a puha matracra, és lehunyta a szemeit. - Nem is örülsz? - kérdeztem kissé csalódottan. Loki egy darabig nem válaszolt, mire én lehajtott fejjel kullogtam ki a szobánkból. Az utolsó pillanatban azonban becsapódott előttem az ajtó, mire én összerezzentem.
-De, persze hogy örülök, kedvesem - mormolta a nyakamba Loki. Mögöttem állt, a karjait hátulról körém fonta. Halványan elmosolyodtam.
-Akkor gyere ki velem hógolyózni - mondtam pimaszul, majd megpördültem, hogy szemben állhassak az istennel. Ő egy puszit nyomott a szám szélére, majd lefelé kezdett húzni a földszintre.
YOU ARE READING
Marvel oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK]
RomantizmEgy újabb Marvel oneshot könyv, mert imádok ilyeneket olvasni. A legtöbb fejezet karakter x olvasó lesz, kéréseket kommentben elfogadok.