T/N = te neved
V/N = vezetékneved
karakter x olvasó
A torony ajtaján belépve nagyobb káosz fogadott, mint amire számítottam. Tony a nappali közepén állt, a hatalmas karácsonyfa előtt. A testén megannyi apró piros, kék, sárga, vagy éppen zöld fény világított. Nevetve léptem közelebb a férfihez.
-Korunk egyik legnagyobb zsenije, égősorba tekeredve a saját nappalija közepén. Ilyet sem látni minden nap - vigyorogtam, majd gyors csókot leheltem a megkötözött playboy ajkaira.
-Nem segítenél esetleg? - morgott erre az említett férfi. Gyorsan észbe kaptam, és nekiálltam kiszabadítani a szerelmemet a színes égősor szorításából.
-Hogy sikerült megkötöznöd saját magad? - kérdeztem még mindig nevetve, mire ő szórakozottan vállat vont. Újból a kezébe vette a hosszú égősort, de elkaptam a karját. - Inkább én - mosolyogtam. Tony megpuszilta a szám sarkát, majd a kisebb -és biztonságosabb- díszekkel kezdte teleaggatni a gigantikus karácsonyfát.
Time skip, mert Tony megsértődik azon, hogy Tiny Starknak csúfolják...
A magas létrát a ház falának döntöttem, és elkezdtem felkapaszkodni a tetőre.
-Biztos ne csináljam én? - kérdezte féltőn a zseni. Elmosolyodtam.
-Megoldom - kiabáltam le neki a létra tetejéről. Ő továbbra is aggodalmasan nézett fel rám. Elkezdtem a fehér textilanyagot szétteríteni a hatalmas tetőn. Mikor észrevettem, hogy nem lett elég az, amennyit felcipeltem, a tető szélére állva lekiabáltam Tonynak.
-Tudnál még adni? - kérdeztem, miközben oda sem néztem. A férfi feldobott egy tekercset. Utána akartam kapni, de kibillentem az egyensúlyomból, ami azt eredményezte, hogy elkezdtem zuhanni lefelé a magas tetőről. A szemeimet becsuktam, és vártam a véget.
Hirtelen két erős kar fonódott körém, ezzel megmentve attól, hogy a földön landoljak. Hálásan néztem a férfire, aki erősen tartott.
-Utálom ezt mondani, de...de én megmondtam - mászott az arcommal az idegesítően helyes mosolyával.
-Tudom, hogy ez nem így van - forgattam a szemem.
-Túl jól ismersz, T/N - nevetett fel, és egy puszit nyomott a számra. - Gyere, menjünk be, csinálok neked forró csokit - mosolygott.
YOU ARE READING
Marvel oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK]
RomanceEgy újabb Marvel oneshot könyv, mert imádok ilyeneket olvasni. A legtöbb fejezet karakter x olvasó lesz, kéréseket kommentben elfogadok.