Karakter x olvasó
T/N = te nevedEgy hatalmas sóhaj közepette léptem be a nappaliba, ahol páran már a kanapén ülve beszélgettek. Ledobtam magam a bútor tőlük legtávolabb eső sarkába.
-Mi a baj, T/N? - lépett mellém Sam.
-A Valentin nap, az a bajom - morogtam. Sam halványan elmosolyodott. - Az életem eddigi 18 évében egyszer sem volt senki, akivel ünnepelhettem volna ezt a napot.
Loki éppen ekkor lépett be a helységbe. Nem tulajdonítottam neki különösebb figyelmet, de azért megjegyeztem magamnak, hogy ma is milyen jól néz ki. A tekintetünk találkozott egy pillanatra, de gyorsan el is kaptam a fejem.
-Ha most megbocsátotok, megyek a szobámba béna romantikus filmeket nézni és sírni - mondtam unottan, majd felfutottam a lépcsőn.Loki a szobájába sietett. Az asztal fölé görnyedt és éppen nagy összpontosítással dolgozott valamin, mikor kopogtak az ajtaján. Mielőtt az isten szólásra nyithatta volna a száját, a kopogtató belépett az ajtón.
-Bátyám - nézett Loki a belépő férfire.
-Min ügyködsz? - lépett közelebb Thor Loki asztalához, mire ő a hatalmas kezei alá temette a dolgait. A mennydörgés istene kíváncsian nézett rá. Talán megláthatta a rózsaszínű lapot, mikor újra megszólalt.
-Öcsém, csak nem egy Valentin napi lap van nálad? - firtatta, majd megpróbálta kikapni testvére kezéből.
-Nem! - tiltakozott Loki, hevesen rázva a fejét. Egy ideig még marakodtak a kártyán, aztán az idősebbik végre a kezébe kaparintotta. A szemét gyorsan végigfuttatta a sorokon.
-De, ez egy Valentin napi lap - nyugtázta vigyorogva.
-A szerelem gyengéknek való! - vágta hozzá dühösen Loki. - Az elme hamis szüleménye, semmi több! - folytatta.
Thor megfordította a kis kártyát hogy elolvashassa, kinek is van címezve. Ekkor Loki erőszakosan kikapta a kezéből. Addig marakodtak rajta, amíg a kártya végül meg nem adta magát, és ketté nem szakadt.
-T/N-nek - tette hozzá halkan Thor.
-Most nézd meg mit csináltál! - kiabált Loki. - Tönkre tetted!Hangos kiabálásra lettem figyelmes a szobámból, a vékony falaknak köszönhetően. Kíváncsian indultam a szomszédos szoba irányába, de a folyosón nekiütköztem valakinek.
-Sajnálom, nem állt szándékomban neked rohanni - szabadkozott egyből az isten.
-Mi volt ez a nagy hangzavar, Loki? - kérdeztem kíváncsian.
-Csak összekaptunk a bátyámmal valamin - magyarázta.
-Mi az ott? - mutattam a férfi kezében lévő, rózsaszín, látszólag szakadt valamire.
-Nem érdekes, most készültem kidobni, miután Thor tönkretette - mondta kissé elkeseredetten. Elindult a folyosó végén lévő kuka felé, de kiesett a kezéből a kettétépett lap. Gyorsan felkaptam, mielőtt még ő tette volna meg.
-Kérlek add vissza - kérlelt a férfi.
-Ez egy Valentin napi lap - mondtam halványan mosolyogva.
-Ma valahogy mindenki ezzel jön - mérgelődött Loki.
-És, ki a szerencsés? - faggattam az istent. Ő ki akarta kapni a lapot a kezemből, de gyorsabb voltam nála. Megfordítottam a kártyát és összeillesztettem a két darabját.
-T/N-nek - olvastam le a kártyáról. Loki a szemeit lesütve állt előttem. Olyan volt, akár egy kisfiú, aki tudja, hogy rosszat csinált. Elmosolyodtam. - Köszönöm.
Az isten értetlenül nézett fel rám.
-Mit köszönsz? Ez csak egy kártya, ami szét van szakítva, és még csak nem is attól, akitől szeretted volna - mondta halkan.
-Ezt meg honnan veszed? - kérdeztem, mire ő ismét a szemeimbe nézett. Lassan közelebb lépett. Az államat óvatosan megemelte, hogy rá nézzek. Gyengéden megcsókolt. Az ajkai lassan mozogtak az enyémeken. Pár másodperc elteltével elengedett, én pedig meglepetten néztem rá.
-Sajnálom, ez már túl sok volt? - kérdezte félénken Loki, mire szélesen elmosolyodtam.
-Dehogy - nyomtam egy puszit a szája sarkába, mire ő is mosolyra húzta az ajkait.
-Van kedved olvasni valamit? - kérdezte a férfi. Bólintottam. Ő megragadta a csuklómat és húzni kezdett magával.
YOU ARE READING
Marvel oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK]
RomanceEgy újabb Marvel oneshot könyv, mert imádok ilyeneket olvasni. A legtöbb fejezet karakter x olvasó lesz, kéréseket kommentben elfogadok.