A házba belépve finom illatok vezettek beljebb. Lerúgtam a cipőmet, hogy az orromat kövessem egészen a konyha ajtajáig, ahol azonban megálltam. Hangokat hallottam. Bekukucskáltam a kis résen, és megpillantottam azt a két embert, akit egy ilyen fárasztó nap után egyedül szerettem volna; a férjemet és a fiamat.
Loki a tűzhely mellett állt, a fiunk pedig egy kisszék segítségével fért hozzá az ott készülő ételhez. Úgy éreztem, akár órákig el tudnám nézni ahogy ketten főzőcskéznek.-Most mi jön?
Loki, éppen a kamraszekrényben kutatva, a kezében nagyjából öt különböző fűszerrel, megperdült és a fiához sietett.
-Hagyma - felelte gyorsan. - Azt hiszem, hogy hagyma...
Akaratlanul is mosolyogtam. A fiunk csak megvonta a vállát, és tett bele egy kicsit a már megpucolt fokhagymából.-Na és most? - kérdezte, a kis széken toporogva.
-Most... - kezdte Loki, a fűszerek közt keresgélve - most paradicsom.
Mielőtt a kis séftanítványa beledobálhatta volna a paradicsomot, az apja elkapta a kezét.-Megmostad őket?
-Nem... - felelte a fiunk, a lábát fixírozva.
Loki óvatosan vette ki a kis kezeiből őket.-Hát nem szeretnéd, hogy finomat főzzünk anyának? Koszos paradicsomból csináljuk? - kérdezte tréfásan, kissé szemrehányóan, azzal nekilátott egyesével megmosni őket.
Ellágyulva mosolyodtam el ezt hallva. Milyen édesek! Tovább figyeltem a jelenetet.-Így - nyugtázta a férjem. - Keverjük bele a tésztát.
Közös erővel átmerték a hosszú tésztaszemeket a serpenyőbe, amit a fiunk mindeközben szorgosan kevergetett.-Kész? - kérdezte csillogó szemekkel.
-Majdnem - mosolygott rá Loki. - Só, bors.
Megszórták az ételt sóval, és borssal is, majd tovább keverték.Ekkor beléptem a konyhába, magamra vonva a fiúk figyelmét.
-Sziasztok - köszöntem mosolyogva.
-Drágám, gyere, ülj le az asztalhoz - fogta meg a derekamat gyengéden Loki, ahogy az asztalhoz vezetett. Engedelmesen leültem és vártam, amíg kihozták a konyhából az ételt.
-Anya, nézd - mutogatott a fiam arra a tányérra, amit Loki éppen elém tett. - Neked főztük.
A kis szemei csillogtak, ahogy büszkén végigmérte a tányérba tett tésztás ételt.-Köszönöm! - néztem fel rájuk hálásan.
-Kóstold meg, kóstold meg - kántálta a fiú.
Elnevettem magam. Loki mellém ült.-Még a paradicsomot is megmostuk, igaz? - nézett a fiunkra, aki csak hevesen bólogatott. Egy olvadós mosollyal néztem a férjemre, aki egy puszit nyomott a homlokomra.
-Egyél csak - súgta.
YOU ARE READING
Marvel oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK]
RomanceEgy újabb Marvel oneshot könyv, mert imádok ilyeneket olvasni. A legtöbb fejezet karakter x olvasó lesz, kéréseket kommentben elfogadok.