𝐥𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 - 𝐋𝐨𝐤𝐢~2.

71 7 0
                                    

T/N = te neved

karakter x olvasó

Hirtelen egy erős ütést éreztem jobbról. Odafordulva láttam, hogy egy katona próbált meg leszúrni. Ehelyett egy jól irányzott rúgással a földre vittem a férfit. Elégedetten elmosolyodtam. A többiek még a katonákkal harcoltak. Felkapaszkodtam a tetőre, és lelöktem onnan pár katonát, akik feltehetőleg nem számítottak rám. Tony hálásan mosolyodott el.

-Kezdesz belejönni, kölyök - szerintem még a hajamat is megborzolta volna, ha nem repül el felettünk egy újabb hajó, amiből újabb katonák szálltak ki. Egyenesen felénk meneteltek. Egy párat kiiktattam az erőm segítségével. Azóta vagyok a bosszúállóknál, amióta megtaláltak. Sokáig a HYDRA tartott fogva, kísérleteztek az erőmmel.

Hátulról hirtelen kezek ragadtak meg, én erre ellöktem őket magamtól. Vagyis csak akartam, de nem sikerült.

-Mi az ördög? - néztem hátra. A kezeimen azonnal egy hideg fémet éreztem meg. A katonák magukkal kezdtek vonszolni a hajó felé. - Tony! - kiáltottam kétségbeesetten, mire a férfi azonnal ott is termett. De mielőtt bármit tehetett volna, valaki lelőtte, aminek a löketétől hátraesett. Kapálózni kezdtem, de erre a bilincs csak jobban szorított. Az erőmmel megpróbáltam kioldani, de nem működött. Nem fogott rajta a mágia. Idegesen sóhajtottam fel.

Eközben a katonák becipeltek a hajó belsejébe. Odabent egy cellába vetettek, ami meglepően kellemes helynek bizonyult a HYDRA börtönéhez képest. A falak itt fehérek voltak, a rács helyett egy sárgásan áttetsző anyag feszült az oszlopok között. A cellámban egy ágy kapott helyet a sarokban. A másik sarokban egy asztalt és egy székek vettem észre.

-Üdv - lépett a cellám mellé egy férfi. - Remélem megfelel a szobád.

Magas volt, meglehetősen jóképű, a bőre pedig szinte hófehér. Fekete haja lustán omlott a vállára, a tincsei a férfi füle mögé voltak kényszerítve. Lassan lépkedett a tőle elválasztó fal előtt, és csillogó szemekkel fürkészett. Az öltözékén a zöld szín dominált. Nem feleltem a kérdésére, dacos tekintetemmel büntettem őt. A férfi felvonta az egyik szemöldökét.

-Őszintén sajnálom, hogy elraboltunk. Ez csak formaiság, a bosszúállók már keresnek. Addig is, ha már velem nem állsz szóba, foglald el magad. - Ő a kezével könnyedén átnyúlt a sárgás anyagon, és egy könyvet ejtett le a földre, majd a hátát felém fordítva sétált el.

-Ki vagy? - szóltam a távolodó alak után, aki megtorpant és megfordult. Lassan, nyugodt léptekkel indult el újra felém.

-Loki vagyok, kedvesem - mosolyodott el furcsán, majd egy szempillantás alatt köddé is vált.

Time skip, mert Thor megsértődött Vízióra, amiért felemelte a pörölyét.

Az elkövetkező napokban Loki mindig meglátogatott, hozott több könyvet, néha maradt egy kicsit beszélgetni. Az egyik nap délben a megszokott Larry nevű katonája helyett ő maga jött le, a kezében egy tálcával, ami nagyobbnak tűnt, mint általában. A férfi becsúsztatta a cellámba a tálcát, ami jelentősen meg volt pakolva.

-Ezt én három nap alatt sem eszem meg - motyogtam. Loki felvonta a szemöldökét.

-Ki mondta, hogy csak te eszel belőle? - kérdezte kissé szemrehányóan, majd átlépett a védőburkomon. Kérdőn néztem rá, nem igazán értettem, hogy miért eszik itt, velem. A férfi leült a földre, majd a szilárd falnak támaszkodva enni kezdett. Én mellette álltam, nem tudtam, hogy mit tegyek. - Na, nem ülsz le? - szólt oda nekem, mire én, egy kis habozás után lehuppantam mellé. Ő a kezembe nyomta a tányéromat, majd visszafordult a sajátjához.

Marvel oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK]Where stories live. Discover now