A fürdőkádban ültem, a testemet hab fedte. Unottan döntöttem hátra a fejem a kád szélének. A kezemben egy könyvet tartottam. Rómeó és Júlia. Az én örökzöld kedvencem. Elmélyülten bújtam a sorokat, mikor egy hangot hallottam meg magam mögött. Egy hangot, amitől a gyomrom összerándult, a könyvemet pedig kis híján beleejtettem a vízbe. Lassan fordítottam el a fejem.
-Vigyázz, tönkreteszed a könyvet - mosolyodott el halványan. A kezeimet magam elé kaptam.
-Loki! Te meg mit keresel itt? Azt hittem, hogy már...már sosem jössz vissza - a hangom elhalkult a mondat végére. A férfi óvatosan kivette a könyvet a kezemből, és félretette. Helyette egy törölközőt adott a kezembe, majd várakozóan nézett rám. - Megtennéd, hogy elfordulsz? - kérdeztem halkan, mire Loki elmosolyodott.
-Tudod, kedvesem, láttalak már ruha nélkül, és azt hiszem,hogy...-kezdett bele, de a szavába vágtam.
-Kérlek.
Ő sóhajtott egyet, azzal az ajtó felé fordult. Én kiszálltam a kádból, és gondosan magam köré tekertem a törölközőmet. Loki elé léptem.
-Elmegyek felöltözni, addig megvárnál itt? - fordultam felé. Ő megsimította az arcomat, majd bólintott.
Time skip, mert Loki Barbie-nak csúfolja Thort...
Már ruhában mentem vissza a fürdőszobába, ahol Lokit hagytam. Megálltam az isten előtt. A tekintetem szinte égette a férfi arcát. Szúrósan néztem rá, magam sem tudtam eldönteni hogy megüssem, vagy megcsókoljam.
-Azt hiszem jobb lesz, ha mindenek előtt bocsánatot kérek - kezdett bele Loki.
-Eddig jó - nyugtáztam.
A férfi a hatalmas tenyereibe temette az enyémeket, majd úgy folytatta.
-Asgardnak királyra volt szüksége, miután Odin meghalt. Thor a Földön volt, ezért nekem kellett a trónra ülnöm. Királyként levertem a jégóriások támadását, és megmentettem a népem. Most pedig, hogy Thor visszatért, már ő uralkodik.
Figyelmesen hallgattam a beszámolóját.
-Egy év, Loki. Egy évig voltál távol, és még csak el sem búcsúztál tőlem. Én azt hittem, hogy... - a hangom elcsuklott, képtelenné váltam a beszédre. Az isten habozás nélkül átölelt. Én óvatosan átkaroltam a nyakát, a fejemet pedig a mellkasába fúrtam.
-De most már itt vagyok - suttogta Loki.
-És honnan tudhatom, hogy nem fogsz eltűnni megint? - húztam el a fejem, hogy a szemébe nézhessek.
-Éppen erről akarok veled beszélni - komolyodott el az arca. Én érdeklődve figyeltem. - Szeretnél velem jönni Asgardba?
-Igen, szeretnék - vágtam rá, mire Loki elmosolyodott. A szemei körül apró ráncok keletkeztek. - Akkor bemutatsz anyukádnak is? - kérdeztem csillogó szemekkel.
Az isten a fülem mögé tűrt egy barna tincset.
-Persze, hogy be, kedvesem.
YOU ARE READING
Marvel oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK]
RomansEgy újabb Marvel oneshot könyv, mert imádok ilyeneket olvasni. A legtöbb fejezet karakter x olvasó lesz, kéréseket kommentben elfogadok.