If you knew- Loki~11.

20 3 1
                                    

karakter x olvasó
AdriennCsorba kérésére :))

-Lenne kedved jönni?

-Nem is tudom, Mich...nem vagyok bulizós kedvemben- húztam a számat.-Ráadásul nincs is kivel mennem.

A legjobb barátnőm rácsapott a kezemre.

-Mi van azzal a Lokival?-kérdezte.

-Loki? Ugyan már!-zavaromban nevetni kezdtem. Nem mehetek Lokival egy buliba. Bár legszívesebben vele mennék, de nem lehet. Már rég óta tetszik, és ő erről nem tudhat. Kell, hogy legyen valaki más, bárki más, akivel mehetnék.

-Mi a baj vele? Tök jól néz ki.

-Michelle!-ripakodtam rá nevetve.

-Jó, jó. De ha neked nem kell, akkor szervezd már be nekem- kérlelt.

-Nem hiszem, hogy eljönne-húztam megint csak a számat. A barátnőm könyörgően nézett rám, mire én felsóhajtottam.-De természetesen megkérdezem.

Rosszkedvűen mentem haza, a Stark toronyba. Loki a konyhában sürgött-forgott, én pedig mögé léptem, és finoman megkocogtattam a vállát.

-Mit akarsz?-kérdezte a férfi anélkül, hogy megfordult volna. Felsóhajtottam.

-Michelle kérdezi, hogy elkíséred-e ma este egy buliba-vázoltam fel a helyzetet a férfinek, aki erre megpördült.

-Felőlem-vonogatta a vállát. Hát, ez könnyen ment. Igaz, drukkoltam, hogy mondjon nemet. Üzentem a barátnőmnek, és csalódottan kullogtam fel a szobámba. Út közben Tonyba botlottam, aki szóvá is tette a rosszkedvemet.

-Mi a baj?-kérdezte aggodalmasan.-Ki bántott?

Mivel ővvolt az egyetlen aki tudott az érzéseimről, kiöntöttem neki a szívem.

-Loki Michhel megy a buliba. Bárcsak velem jönne el-mondtam halkan, és egy könnycsepp csúszott le az arcomon. Tony átölelt, és csak ismételgette, hogy nem lesz semmi baj. Hát persze.

A telefonomat az ágyra dobtam, majd én is hanyatt vágódtam ott. Rossz barátnő vagyok, ha emiatt szomorkodom? Ezekkel a gondolatokkal kezdtem kutakodni a szekrényemben a megfelelő ruha után. Végül egy fekete ujjatlanra felvettem egy bő pulóvert, és farmert húztam. Felvittem egy minimális mennyiségű, szolid sminket, a hajamat pedig egy kis hezitálás után kiengedve hagytam.

Miután hárman is visszautasították az ajánlatom, beletörődtem, hogy egyedül megyek ma este. Lesiettem a lépcsőn. A nappaliban Lokit pillantottam meg. Egy egyszerű zöld inget és fekete nadrágot viselt. Lehet, hogy csak szerintem, de lélegzetelállítóan festett, mint mindig. A férfi észrevett, és végigmért. Egy kis ideig csak így álltunk, egymást néztük. Loki hirtelen elindult az ajtó felé.

-Hova mész?-kérdeztem.-A buli háromnegyed óra múlva kezdődik.

-Felveszem Michellet- mondta, azzal már kis is sietett a szentélyből.

-Hát persze-suttogtam magamnak, ezt már a férfi nem hallhatta.

Hamarosan kezdetét vette a parti. Beléptem a helyiségbe, ahol rengeteg ember tolongott. Biztos, hogy ezt akarom? A legtöbben máris részegek voltak. A tekintetemmel automatikusan Lokit kezdtem keresni. Meg is találtam, ott állt a lépcső előtt, és Michellel nagyon nevettek valamin. Szem forgatva továbbálltam, a konyha felé mentem, ahol kevesebben voltak. A pultnak támaszkodtam, és vártam, hogy hazamehessek végre.

Lassan az összes vendég kiszállingózott a konyhából, így egyedül maradtam ott. Egyszer csak Loki rontott be a helyiségbe.

-Kell egy ital- a férfi kétségbeesetten kutakodni kezdett a szekrényben, annak reményében, hogy alkoholt talál. Nem járt sok sikerrel, mindössze pár palack szénsavas vizet talált.

-Itt van-nyújtottam felé egy üveg sört. A férfi felvonta a szemöldökét.

-Ez a legjobb, ami ezen a bolygón van?

-Ha nem kell, megiszom én- feleltem, mire ő kikapta a kezemből és inni kezdte.

-Michelle kikészít-magyarázta halkan. Úgy látom, az alkoholtól megeredt a nyelve.-Rám akart mászni, muszáj volt eljönnöm onnan. Tudod, ez a midgardi ital nem is rossz.

Néhány üveg sörrel később Loki karon ragadott, és húzni kezdett.

-Loki, mit művelsz?

-Te is jössz velem. Egyedül én oda nem megyek vissza.-mondta ellent mondást nem tűrően. Bólintottam, és követtem, vissza a nappaliba. Michelle holt részegre itta magát, és valóban feltűnően próbált Loki közelébe férkőzni.

-Hé, nem akarsz feljönni velem a tetőre?-kérdezte Mich titokzatosan, mire nekem felszaladt a szemöldököm. A férfi egy pillanatig habozott, nem tudta mit mondjon. Lopva rám pillantott, majd vissza a részeg barátnőmre.

-Michelle, részeg vagy. Jobb lenne, ha hazamennél- mondta a férfi.-Gyere, hazaviszlek.

Loki rám pillantott.

-Várj meg itt-suttogta, és Mich társaságában kifelé indult a házból. Én, amíg vártam, a kanapéra ültem. Egy számomra ismeretlen, velem egykorú férfi huppant le mellém a kanapéra. Részeg volt, érezni lehetett rajta.

-Joe vagyok-mondta, én pedig csak kínosan mosolyogtam. Egy kis ideig csendben ültünk egymás mellett, majd újra megszólalt.-Nem akarsz feljönni a szobámba? Én itt lakom.

Ekkor hirtelen egy ismerős, mély hangot hallottam meg a hátam mögül.

-Nem, nem akar.

Megfordultam, és Lokival találtam szemben magam. Joe felpattant, egy kicsit megingott, és a férfi elé állt.

-Joe vagyok.-mutatkozott be ismét. Loki bólintott.

-Joe, húzz el, amíg még megteheted-mondta a férfi hangnemet váltva, mire Joe felemelte a két kezét.

-Jól van, megyek már, megyek...-motyogta, azzal eltűnt. Hálás pillantásokat vetettem a megmentőm felé.

-Nem megyünk haza?-kérdezte Loki. Hevesen bólogatni kezdtem.

A torony ajtaja elé értünk. Benyitottam az épületbe, de egy kéz visszarántott. Kérdőn néztem a kéz tulajdonosára.

-Van valami, amivel kapcsolatban sosem voltam őszinte-mondta Loki. Nem értettem, miről beszél.-Tudod, mindig zavart, ha mással láttalak, és ma végre megbizonyosodhadtam a te érzéseidről is.

A férfi nem engedte el a kezem.

-Ezt hogy érted?-a szívemet a torkomban éreztem, és próbáltam nem elájulni.

-Ma véletlenül meghallottam, ahogy Tonyval beszélgetsz, kedvesem.

Halványan elmosolyodtam. Loki közelebb húzott magához, és megcsókolt. Egyből visszacsókoltam, mire ő a derekamnál fogva vont közelebb. Levegőért kapkodva váltunk el egymástól, mosolyogva. Egyszer csak kinyílt mellettünk az ajtó és Tony hajolt ki rajta.

-Na végre!-mondta nekünk.-Már ideje volt.

Marvel oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK]Where stories live. Discover now