009

1.9K 166 520
                                    

9

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

9. BÖLÜM

Sabahın ilk ışıklarıyla birlikte gözlerimi araladığımda, dışardan gelen araba ve insan seslerini görmezden gelmeye çalışıp; hâlâ inanılmaz derecede ihtiyacım olan uykuma geri dönmeye çalıştım. Ne kadar süre gözlerim kapalı fakat zihnim açık bir şekilde uyumayı denedim bilmiyordum fakat en sonunda pes ettim ve gözlerimi zorlukla araladım.

İlk birkaç saniye uyku mahrumluğu ile nerede olduğumu idrak etmeye çalıştım. Sonra aklıma Jungkook'un evinde kaldığım ve onun yatağında uyuduğum geldiğinde, gözlerimi büyüterek yavaşça ne konumda olduğuma baktım.

Beklediğim en son şey ise uyuduğum yerden tamamen alakasız bir konumda; onun yastığında, Jungkook'un göğsüme yaslı başı, belime dolanmış kolları ve benim de onun bedenine sarılı kollarımdı.

Ve üstünde bir şey yoktu.

Nefeslerimin düzensizleşmeye başladığını hissettiğim anda güçlükle nefesimi tuttum, çünkü o göğsümde uyuyordu ve onu uyandırmak istemiyordum. Bakışlarımı ona düşürdüm; karşılaştığım saçları dağılmış ve yüzü hafif şişmiş, tavşan gibi bir suratla dudaklarıma tamamen kontrolümden bağımsız bir tebessüm düştü, o kadar şirin ve aynı zamanda çekici görünüyordu ki kendimi sertçe yutkunma gereğinde hissetmiştim.

Fakat bu konuma nasıl gelmiştik, hiçbir fikrim yoktu. Uyurken aramızda gerçekten bizden bir çift daha sığabilecek kadar boşluk vardı, ikimizin birbirimizle hiçbir teması yoktu fakat şimdi gözümü açtığım anda olduğum konum, onunla aynı yastıkta ve onun kollarına dolanmış bir şekildeydi. Ve bundan rahatsız olmam gerektiği halde, ben yine tuhaf bir şekilde Jungkook'un bana yakınlığından rahatsız değildim. Aksine; şu an kalbimin hızla çarpışını duymaması için kendimi dizginlemeye çalışıyordum.

Neden hoşuma gitmişti? Günah işliyormuşum gibi hissediyordum; ben Kim Taehyung'u seviyordum. Bunca zamandır onun dışında hiçbir erkek ile böylesine bir yakınlığa girmediğim için miydi bu heyecanım? Muhtemelen öyleydi; iki koca senenin üstüne bir erkek ile dün yaşananlar gibi ani yüksek tansiyonlar yaşamış, üstüne de aynı kişiyle böyle bir konumda gözlerimi aralamıştım.

Büyük bir günah işliyordum.

Dudaklarımı birbirine bastırıp ayaklanmak için ona sarılı kollarımı ondan uzaklaştırdım ve aynı şekilde kollarına sarılı bedenimi de uzaklaştırmaya çalıştım.

Fakat belimde oluşan baskı buna izin vermedi; uykulu sesiyle rahatsız olduğunu anladığım mırıltılar çıkarttığında karnım aniden kasıldı. Onu uyandırmak istemiyordum, böyle bir konumda olduğumuzu görmesine gerek yoktu çünkü eğer görürse, bu sefer gerçekten suratına bakamazdım.

blindHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin