18. BÖLÜM
Her şey fazla iyi gidiyordu.
Jungkook ile birbirimize karşı tamamen dürüst olduğumuz o anların üstünden henüz iki teneffüs geçmişti ve çocuklar bizdeki tuhaflığı çoktan farketmişlerdi, bu onları da mutlu ediyordu.
Fakat ben fazla huzursuzdum.
Elimin arasındaki telefonuma indirdiğim bakışlarımla tekrar içimi endişe kapladı.
kim taehyung
mesajlarımı gördüğünü biliyorum
senden sadece dinlemeni istedim
okulun sonuna kadar her teneffüs alt katta bekleyeceğim
(14.24)Derin bir nefes aldım ve stresle saçlarımı geriye attım. Gitmek ve dinlemek istiyordum çünkü merak duygum kahretsin ki yerinde durmuyordu fakat Taehyung'un niyetinin bu kadar masum olmadığını da biliyordum. Ne planlamıştı hiçbir fikrim yoktu ama kesinlikle aklında bir şeyler olmalıydı, bu yüzden bana bu kadar yazmıştı. Aksi halde benimle muhattap bile olmazdı.
Ne yapacağım, diye düşündüğüm sırada telefonum tekrar titredi ve hemen bakışlarımı ona indirdim.
kim taehyung
jungkook
onun yüzünden beni görmezden geliyorsun değil mi
kızacağından mı endişeleniyorsun?
ona haber vermeden gel
sadece beş dakika
onun seni hakketmediğini sana kanıtlayacağım
(14.27)Son mesajla birlikte kaşlarımı çattım. Şimdi tüm ilgimi çekmişti işte.
"Sence Jennie?"
İsmimi duymamla beraber bakışlarımı telefonumdan kaldırarak, "Anlamadım?" Diye konuştum. Onları dinlemediğim için soruyu kaçırmış olmalıydım.
"Saçımı diyorum, siyah mi yapmalıyım kızıl mı?"
Chaeyoung'un sorusuna karşılık dudaklarımı büzüp onu iki türlü de hayal etmeye çalıştığım sırada, "Kızıl diyecek o da," dedi Jungkook. "Siyah sana yakışmaz."
"Saçmalama, Kook. Siyah onu daha seksi gösterir," dediğinde Lili, gülümsedim. Aslında Lalisa haklıydı ama kızıl Chaeyoung'a daha iyi giderdi.
"Bence de kızıl," diye mırıldanıp, yavaşça ayaklandım. "Sana çok yakışır, zaten siyahtan geri dönmen zor olur."
"Nereye?"
Jungkook'un sorusuna karşılık bakışlarımı ona indirirken, içimdeki gerginliği yansıtmadan gülümsedim. "Tuvalete gideceğim," diye mırıldandım yalan konuştuğumu anlamaması için büyük bir çaba sarf ederek. "Hemen gelirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blind
Fanfictionjennie, zorbalık gören bir lise son öğrencisiydi. jungkook ise buna şahit olan tek kişi. a jengguk fiction, december 2020