025, the end.

1.5K 120 343
                                    

25

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

25. BÖLÜM

"Eğer beş saniye içinde birbirinizi bırakmazsanız, ikiniz de gerçekten elimde kalacaksınız."

Karşımdaki iki aptal birbirlerine kötü bakışlar atmayı bırakmadıkları sırada onlardan yine de umutla ayrılmalarını bekledim fakat onlar, öylece durmaya devam ettiler. Başımı geriye atarak ofladım ve elimi saçlarıma attım. "Ya!" Diye bağırdım, tekrar onlara dönerken. "Kime diyorum?"

"Önce o bıraksın, Jennie."

"Hayır, önce sen bırakacaksın."

Sinirime hakim olamayarak güldüm ve kollarımı önümde bağladım. "Gerçekten çocuk gibisiniz, ben sizi kavga edin diye mi getirdim bir araya?" Dedim, hiddetle ama hiç oralı bile olmadılar. "Bırakın birbirinizi."

Onlara doğru yaklaşıp ellerimi birbirlerinin yakalarını tutan ellerine attım ve gücümün onları ayırmaya yetmeyeceğini bilsem de onları ayırmaya çalıştım. Gerçek anlamda kavga etmediklerini biliyordum, bunu onlar da biliyordu ama gereksiz inatlaşmalara da gerek yoktu. Beni birbirlerinden kıskandıklarına inanamıyordum, sonuçta birisi sevgilim diğeri ise en yakın arkadaşlarımdan birisiydi.

"Bırakın artık!"

Dayanamayıp sesimi yükselttiğimde istemeden de olsa birbirlerinin yakalarını bıraktılar. Jungkook yakalarını düzeltirken, "Jennie ısrar ediyor diye bıraktım, sakın farklı şeyler düşünme velet," dedi ve kötü bakışlarla Jimin'e baktı.

Jimin ise bununla birlikte daha da kaşlarını çatıp, "Gerçekten dayak istiyorsun," diye söylendi ve kollarını sıvazlayıp ona doğru atıldı ama hemen Jungkook'un önüne atladım.

"İkinizle de konuşmayacağım," dedim hızlıca, sonra sırayla ikisine de tehditkârca baktım. "Bir kelime daha ederseniz suratınıza bakmam, çok ciddiyim."

İkisi de birbirlerine sadece kötü bakışları atmaya devam ettikleri sırada bu hallerine gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım ve ikisinin de kolundan tutup onları çekiştirdim. "Birazdan sonuçlarımız açıklanacak ama siz hâlâ dövüşüyorsunuz."

Huysuz mırıltılarına kulak asmadan onları çocukların oturduğu masaya getirdim ve Jimin karşımıza geçerken, Jungkook ile ben ise Yoongi'nin yanındaki yerlerimize yerleşmiştik.

Üniversite sınavının üstünden bir ay geçmişti ve bu bir ay içinde minimum sorun yaşamıştık. Sınav öncesi Jungkook ile yaşadıklarımızdan sonra sınava kadar gerçekten okul dışında hiç görüşmemiştik ve bunun faydasını gerçekten görmüştüm. Son zamanlarda yaptığım tekrarlar işe yaramış ve sınavım istediğim gibi geçmişti. Tabii ki her türlü içimde bir bilinmemezlik vardı fakat yine de kötü bir sonuç almayacağımı düşünüyordum.

blindHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin