011

1.7K 172 587
                                    

11

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

11. BÖLÜM

"Sınavlarınızı okudum çocuklar, sizi daha fazla bekletmeyeceğim fakat sonuçlarınızın çok da iç açıcı olduğunu söyleyemem."

Sınıftakilerin morali bozuk mırıldanmaları ile birlikte fizikçi masasına yaslandı ve elindeki dosyadan sınav kağıtlarını çıkarttı. Fizik sınavı gerçekten çok zor geçmişti fakat kendi açımdan konuşmak gerekirse kötü bir not aldığımı düşünmüyordum, hepsini yapabilmiştim.

"Hocam ya, dekana sorar gibi sorarsanız tabii ki iç açıcı notlar almayız. Sınav çok zordu," diye söylendiğinde Hyunjin, Bayan Seo gülümseyerek ona dönmüştü.

Derin bir nefes alıp başını iki yana salladı. "Düşün bakalım neden sorular bu kadar zordu, Hyunjin?" Dedi imayla. "Neredeyse tüm sınıf olarak işbirliğiyle kopya hazırladığınız ve sınavı tekrarlatmak zorunda bıraktığınız için olabilir mi?"

Hyunjin'in yüzü düşerken, "Ama hocam siz kopya yasak değil deyince biz gerisini dinlemedik," dedi ve tüm sınıf güldü. "Nereden bilelim biz yakalanmanın yasak olduğunu?"

Bayan Seo da bizim gibi güldüğünde başını sallayarak önündeki kağıdı aldı ve tekrar Hyunjin'e döndü. "32 almışsın, Hyunjin. Böylesine bir zekâ için fazla bile."

Hyunjin kollarını bağlayarak somurtmaya başladığında bu haline gülmeden duramamıştım.

"Devam ediyorum," dedi Bayan Seo ve önüne döndü. "Seunghee, 67."

"Ciddi misiniz hocam!" Seunghee şaşkınlıkla ayaklandığında olduğu yerde sevinçle kıpırdanmaya başladı. "Geçtiğime inanamıyorum! Artık fizik dersi diye endişelenip durmayacağım."

Bayan Seo, "Evet, mükemmel bir haber Seunghee," diye mırıldandı. "Sadece geçmenin derdine olduğunuza inanamıyorum, bir de 12. Sınıf olacaksınız... Her neyse, Lalisa, 82."

"82 mi?" Lalisa hayal kırıklığıyla konuştuğunda, daha yüksek bir not beklediği anlaşılabiliyordu. "Çok çalışmıştım hocam ya, en az 90 bekliyordum."

"Endişelenme Lalisa, notun gayet iyi. Yanlışların genelde gözden kaçırdığın şeyler yüzünden olmuş, daha sonra yanıma gelirsen inceleyebilirsin," dediğinde Bayan Seo gülümseyerek, Lalisa da dudaklarını büzerek başını sallamıştı; bence notu gayet iyiydi, 80 üstü her notun çok iyi olduğunu düşünüyordum. "Devam ediyorum; Jennie, 96. Tebrik ederim, Jennie."

Hafifçe gülümsedim ve cevap vermek için dudaklarımı araladım fakat benden önce davranan birisi söyleyeceklerimi yutmama sebep oldu. "Bir inekten de bu beklenirdi zaten hocam, neden olağanüstü bir şeymiş gibi tebrik ediyorsunuz ki?"

blindHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin